کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

استعفای‌ بخشدار پاتاوه/ دلشادیان: لزوم توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات بخش پاتاوه

14 تير 1398 ساعت 9:05

گفته می شود که محمد باقر قائمی سرپرست بخشداری پاتاوه از مسئولیت خود استعفا داده و طولانی شدن حکم بخشداری دلیل استعفای وی عنوان شده است.


گفته می شود که باقر قائمی سرپرست بخشداری پاتاوه از مسئولیت خود استعفا داده و طولانی شدن حکم بخشداری دلیل قائمی برای استعفا عنوان شده است.
قائمی دارای مدرک دکترا علوم سیاسی است که اخیرا با حکم علی محمد احمدی سرپرستی بخشداری پاتاوه را بر عهده گرفت.
او در این مدت توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و تا حدودی رضایت نسبی‌مردم را با خود همراه سازد.
رضا دلشادیان عضو شورای اسلامی‌شهر پاتاوه در این باره می گوید: علی رغم عملکرد خوب اما متاسفانه بخشدار پاتاوه استعفا داده است.
دلشادیان با بیان اینکه حقیقتا مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد توجه چندانی به این بخش ندارند. ادامه می دهد؛ بخش پاتاوه با مشکلات عدیده ای مواجه است و با وجود گردشگران و مسافران زیادی که به این بخش آمد و رفت دارند، گاهی تا ۳ روز بخش پاتاوه آب ندارد.
وی با بیان‌اینکه از مسئولان ارشد این استان توقِع می رود در ارائه خدمات‌تبعیضی بین شهرستان و شهرها انجام ندهند، افزود: نباید فقط یک‌شهرستان و یا شهرهای خاص مدنظر مسئولان قرار گیرد. و باید در ارائه خدمات از نگاه های‌ بخشی و منطقه گرایی پرهیز شود. بخش پاتاوه هم‌بخشی‌از استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید به آن‌توجه ویژه شود.
عضو شورای شهر‌ پاتاوه در پایان گفت: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود که از این بخش بازدید به عمل آورد تا عمق مشکلات این بخش را در یابد. و تصمیمات بهتری‌اتخاذ شود.


کد مطلب: 410798

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410798/استعفای-بخشدار-پاتاوه-دلشادیان-لزوم-توجه-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مشکلات-بخش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1