تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۴۱۰۷۶۵
علیرضا دولت آبادی مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران:

استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ فرهنگی شرایط خوبی ندارد / باید اکوسیستم فرهنگی استان مجدداً ترسیم شود / اجرای برنامه‌های فرهنگی در 620 پایگاه اوقات فراغت مساجد

۳
۰
استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ فرهنگی شرایط خوبی ندارد / باید اکوسیستم فرهنگی استان مجدداً ترسیم شود / اجرای برنامه‌های فرهنگی در 620 پایگاه اوقات فراغت مساجد
کبنا ؛علیرضا دولت آبادی مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (چهارشنبه 12 تیرماه 98) در جمع خبرنگاران بمناسبت دهه کرامت، اظهار کرد: با توجه به اینکه بنده در شهرستان‌ها، بین مردم و کانون‌های مساجد حضور پیدا می‌کنیم، در حوزه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط خوبی ندارد و باید اکوسیستم فرهنگی استان مجدداً ترسیم شود.
مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید با برنامه ریزی به دنبال ترویج فرهنگ ناب اسلامی در سطح جامعه باشیم، تا به فرمود مقام معظم رهبری از ولنگاری فرهنگی خروج پیدا کنیم. ما در مهندسی فرهنگی مبحثی به عنوان آینده نگری فرهنگی داریم که برنامه ریزی در این حوزه ضرورت دارد.
دولت آبادی با اشاره به گسترش شبکه‌های مجازی در سطح جامعه، اظهار کرد: با گسترش شبکه‌های مجازی و فراگیر شدن آنها سبک زندگی مردم تغییر پیدا کنند و در حوزه جوانان و نوجوانان شکاف جدی بین نسلی ایجاد شده است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرهنگ روح حاکم بر انسان است که به رفتارش جهت می‌دهد، بیان کرد: ما باید به دنبال این باشیم که با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده جوانانمان را به سمت فرهنگ اسلامی حرکت کنند.
مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تاکید کرد: متأسفانه ما در حوزه فرهنگ مشکل داریم و درخواست می‌کنیم از مسئولان، سیاسیون رسانه و صاحبان قدرت و تریبون داران با تشکیل گروه‌های فکری و تخصصی و انجام کارهای پژوهشی وضعیت جامعه را رصد کند و با یک برنامه ریزی مدون گام موثری برای رفع مشکلات برداریم.
دولت آبادی به برنامه‌های اوقات فراعت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در تعطیلات تابستان اشاره کرد و گفت: نوجوانان و جوانان ما در یک بازه زمانی از مدرسه فاصه می گیرند و اگر این بازه زمانی با انجام برنامه‌های فوق العاده فرهنگی پر کنیم؛ می‌توانیم جوانان و نوجوانانمان را برای سال جدید توانمند کنیم و اگر ما از این ظرفیت استفاده نکنیم شاید اوقات فراغت برای آنها تهدیدی محسوب شود.
وی در ادامه گفت: برنامه‌های اوقات فراغت در استان کهگیلویه و بویراحمد با شعار اخلاق، نشاط و معنویت در 620 پایگاه اوقات فراعت آغاز می‌شود. که 5900 عصو در سطح استان از برنامه‌های اوقات فراغت استفاده خواهند کرد.
دولت آبادی افزود: برنامه‌های زیادی انجام گرفته و جلسات استانی و شهرستانی به طور کلی برگزار کردیم و برنامه ریزی کامل انجام گرفته است. که برنامه‌های اوقات فراغت در 6 محور اصلی انجام می‌گیرد و این 6 محور شامل قرآن و عترت، آموزش و توانمند سازی، حوزه رسانه و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی و هنر ارزشی و هنر متعالی می‌باشد.
مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از برگزاری جام دیجیتال در سطح استان خبر داد و گفت: برنامه فرهنگی زیادی را تدارک دیده‌ایم که این برنامه‌ها از یکم تیرماه تا 30 شهریورماه 98 برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

كانوني
United States
جناب كمايي كانون پرورشي اداره كل نيست كه مديركل داشته باشه فكر نميكنيد اين نوع اشتباهات ارزش خبري سايتتو پايين مياره
كانون فرهنگي مساجد زير مجموعه ارشاد هست براي بالأ بردن ديگران راههاي بهتري هم هست
هر چند اين مطالب به مذاق شما خوش نمياد و انتشار نميدين
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
بيشتر بايد به حوزه فرهنگ توجه شود به جوانان اعتماد كنيم نتيجه خواهد داد ،كانون هاي مساجد با حضور آقاي دولت آبادي متحول شده اند
کانون دنا
Iran, Islamic Republic of
دولت آبادی جوان تحصیل کرده و توانمندی است باید حمایت شود
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1