کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه بویراحمد

جشنواره فرهنگی ورزشی مال و بار در دیشموک برگزار می‌شود

10 تير 1398 ساعت 19:39

رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه بویراحمد از میزبانی شهر دیشموک در جشنواره فرهنگی ورزشی مال و بار خبر داد.


رحمان همت‌پور، رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه بویراحمد اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی، ایینی مال و بار از دوازدهم لغایت سیزدهم تیرماه در بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.
همت پور، از حضور استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، فارس، خوزستان، بوشهر و دوتیم از استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با حضور رییس، دبیر و نایب‌رئیس فدراسیون و مسئولین استانی برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این جشنواره که در روز دهیار برگزار می‌شود، بیش از بیست دهیاری با نصب سیاه چادر و پخت غذاهای محلی، صنایع‌دستی، تولیدات و محصولات خود را در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار خواهند داد.
وی از رقابت ورزشکاران شرکت‌کننده در رشته‌های، چوگو، کلکله برد، هفت دور گوش، چوب کشی، هفت‌سنگ، دوزپا خبر داد و تصریح کرد: این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان و از هر استان ۲۰ ورزشکار در این جشنواره حضور دارند.


کد مطلب: 410728

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410728/جشنواره-فرهنگی-ورزشی-مال-بار-دیشموک-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1