تاریخ انتشار
جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۴۱۰۶۵۰
امام جمعه موقت کبگیان:

ریالهای آل‌سعود برای نسل‌کشی مسلمانان خرج می‌شود!.

۰
ریالهای آل‌سعود برای نسل‌کشی مسلمانان خرج می‌شود!.
کبنا ؛امام جمعه موقت کبگیان با اشاره به خیانت‌های آل‌سعود گفت:ریالهای آل‌سعود برای نسل‌کشی مسلمانان خرج می‌شود.حجت الاسلام سیدعلی اکرمیان امام جمعه موقت کبگیان در خطبه های نماز جمعه 7 تیر1398 چیتاب با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به صفات متدین بودن گفت: اهتمام به نماز اول وقت و کمک به همنوع با حفظ اسرار که از موانع غیبت است از خصیصه های برتر شیعه و مسلمان بودن است که متاسفانه امروزه در جامعه گم شده است.
این خطیب موقت جمعه با اشاره به حرافی‌های اخیر شیاطین مستقر در کاخ سفید در قبال جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن وقتی از ترفند تحریم کاری از پیش نبرد و در تمام راههای ضربه زدن به نظام عاجز شد با حرافی‌های متعدد و بی اساس ایران را ناقض حقوق بشر می‌خواند.
اکرمیان افزود: وقتی ساکنان لانه شیطان که خود والدین نامشروع رژیم صهیونیستی و گروهک‌های متعدد تروریستی در خاورمیانه و جهانند و با پول‌های آل سعود در کشورها نسل کشی راه می‌اندازند در برابر عزت و اراده آهنین مردم در نظام با فرماندهی رهبری عزیز ناتوانند.
وی با اشاره به مسئله امروزی حجاب درجوامع بین المللی و هجمه به حجاب اسلامی گفت: قانومند بودن هر شخص در قبال خود و خانواده اش باعث استحکام حجاب در جامعه می گردد و هر شخص ابتدا باید خود و خانواداش را ملزم به رعایت اصول حجاب کند تا بخواهد به دیگران امر و نهی کند.
این خطیب جمعه خطاب به حاضرین افزود: رشد مدلهای لباس در فرمهای بد و تبلیغات متعدد از برنامه‌های اصلی ضربه به حجاب است.                 پایان خبر:اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1