تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۴۱۰۵۷۸
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تمهیدات ویژه شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد برای خرید گندم در سال 98

۰
تمهیدات ویژه شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد برای خرید گندم در سال 98
کبنا ؛مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث خرید گندم تاکنون قریب به 80 درصد نسبت به زمان مشابه در سال 97 افزایش خرید داشتیم.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد سید علی صادق فروزنده اظهار داشت: خرید گندم در استان از تاریخ 10 اردیبهشت ماه در مناطق گرمسیری شروع شده است و کماکان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به پیش بینی که از ابتدا نسبت به افزایش حجم خرید گندم داشتیم 6 مرکز خرید در مناطق گرمسیری استان ایجاد شد که این مراکز نقش مهمی در افزایش خرید امسال داشت به شکلی که تا کنون قریب به 53 هزار تن گندم خرید داشتیم.
فروزنده با اشاره بی پیش بینی خرید 75 هزار تن گندم در سال 98 گفت: گندم امسال علاوه بر حجم و تولید بالا از لحاظ کیفیت نیز بسیار مطلوب است
وی به تمهیدات شرکت غله برای حمایت از کشاورزان اشاره کرد و اظهار داشت: در سنوات گذشته قریب به 80 درصد خرید توسط مباشرین انجام می‌شد که با برنامه ریزی های صورت گرفته و به منظور صرفه و اصلاح دولت پیش بینی می‌شود قریب 85 تا 90 درصد خرید امسال توسط شرکت غله استان صورت گیرد.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در پایان به خرید دانه‌های روغنی کلزا توسط این شرکت اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به افزایش سطح زیر کشت کلزا تاکنون 2 هزار تن دانه روغنی از کشاورزان خریداری شده است و همه محصول خریداری شده نیز تحویل شرکت روغن کشی گچساران داده شده است. هم چنین کل مطالبات کشاورزان کلزا کار پرداخت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1