تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۶
کد مطلب : ۴۱۰۵۷۱
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

توضیحات رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در باره مرگ «مخمل»

۷
۰
توضیحات رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در باره مرگ «مخمل»
کبنا ؛«مخمل نمازی» زن دیشموکی که بعد از 30 سال درد و رنج که تنها و در گوشه‌ای از خانه‌ی محقرش افتاده بود، و اخیراً رسانه‌ها زندگی پُر دردش را به تصویر کشیدند، امروز به دلیل بیماری جان به جان آفرین سپرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در خصوص مرگ مخمل نمازی در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: بیمار 20 دقیقه مانده به ورود به بیمارستان فوت کرد، هیچ گونه علایم حیاتی نداشت، باتوجه به اینکه علایم حیاتی نداشت ولی سی پی آر به طور کامل اجرا شد که نتیجه نداد و سپس فوتش اعلام شد.
کوروش داوری در پاسخ به سؤال کبنا مبنی بر اینکه قرار بود استاندار سابق، فرماندار، بهزیستی و شما کارها ی درمانی ایشان را انجام دهید، ولی با وجودی که دست و پایش شکسته بود در خانه بود آیا سهل انگاری بستگان هم دخیل بود جریان از چه  قرار است، عنوان کرد: اگر تشخیص دادیم که بیماری که در بیمارستان بستری شود دو سال هم که باشد نگهداری می‌کنیم اگر تشخیص دادیم ادامه حیات بیمار و مصلحت این است که از بیمارستان ترخیص شود که زمینه ترخیص فراهم می‌شود.
داوری ادامه داد: بالاخره به خانه رفت، دو بار از طریق مرکز دیشموک به بیمارستان اعزام شد، کارهای ارتوپدی انجام گرفت حتی امروز بعد از ظهر پرستار ما در مرکز دیشموک به عیادتش در منزل رفت و خدمات لازم را ارائه داد، ولی در جریان نیستم که بهزیستی تحت پوشش قرار داده بود یا خیر ولی در بخش درمان که ما بودیم هم کارهای ارتوپدی انجام گرفت هم دوبار به بیمارستان دهدشت اعزام شد و لحظه به لحظه تا نزدیک فوت پرستاران ما در دیشموک کنار بسترش بودند.
 وی افزود: بیمار کهولت سن و شرایط جسمی ضعیف داشت، زمین گیر بود دست و پایش شکسته بود زخم بستر هم داشت ولی علت مرگش باید بررسی شود در کمیته تخصصی و بر اساس نظر کمیته و نظر نهایی نظام پزشکی مشخص شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: ولی بیمار پیش ما بستری نبود، درمانگاه دیشموک بستر درمانی ندارد و زمانی که بیمار در درمانگاه دیشموک است تحت عنوان بستری قلمداد نمی‌شود، خدمات اورژانسی اولیه  در ساعات ابتدایی به بیمار می‌دهند  و تکلیف بیمار برای ترخیص یا اعزام به مراکز بالاتر مشخص می‌گردد.
داوری مطرح کرد: داخل منزل بودند، داخل منزل فوت شدند ولی خدمات و سرکشی سرم، شست و شو و پانسمان زخم و...به طور کامل  از طریق پرستاران ما در مرکز دیشموک روزانه به وی ارائه می‌شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در پایان بیان کرد: زمانی که خانم مخمل نمازی به بیمارستان دهدشت اعزام شد، خدمات لازم در بیمارستان به او ارائه شد، پرستاران ما، مسئول مرکز دیشموک و خودم شخصاً سه تا چهار بار رفتم و پرستاران ما در مرکز دیشموک از بعد عاطفی و خارج از سیستم درمان به بیمار خدمات ارائه می‌دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیشموک
Iran, Islamic Republic of
نباید زنی که تب بالا داره را ترخیص می کردین
مسلم حسامی
Iran, Islamic Republic of
سلام- مخمل نمازی ها،حوری جان ها، ونوجوانان وجوانان قطع عضو وبی سرپناه هان وبی بضاعتان زیادی هستند که چون فامیلی درسازمان های خدمات رسان کمیته وبهزیستی ندارند،وخوش برورو نیستند وبضاعت پرکردن جیب واسطه ها راندارند ومورد بی مهری مطلق مدیران قرارمیگیرن،،،مخمل فوت کرد وراحت شد،منتظر مرگ مخمل های دیگری باشید که تن مخمل گونه اشان هرگز نوازش این مدیران رالمس نخواهند کرد
امیریاشاه
Iran, Islamic Republic of
تا وضعیت مدیریت سازمان های خدمات رسان وپالش نیروها واصلاحات انقلابی دراین سازمان ها انجام نشود منتظر مرگ خموش مخمل های زیادی باشیدکه آرزوی مرگ رادراین جهنمی که برایشان ساخته اندرادارند
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان دهدشت .
خرامان
Iran, Islamic Republic of
ارزش های انسانی ما هم اینگونه باید به یادمان بیاید ؟ زمانیکه دیگر کار از کار گذشته و زخم ها کهنه و روده ها خشک شده از فرط گرسنگی و چشم ها کور از سیاهی آب و استخوانها سست از نبود قوت لایموت.باید رفت و مرد
باید. را که برای این مردم رقم زده اید را. خراب کرد
مگر میشود در استانی مملو از اینهمه ثروت خدادادی مردم از فرط گرسنگی تلف شوند
خاک سیاه بر سر مردمی که چشمشان به دست و امیدشان به عملکرد بیعرضگانی است که شعار بی عمل خودشان را نیز متواری ساخته از .
باید رفت و مرد......
Iran, Islamic Republic of
بیخود نباید زمین و زمان را مقصر دانست. مرگ و زندگی دست خداست. خانواده ها باید آموزش ببینند که چگونه می‌توان بهتر زیست. این مسائل و این مشکلات ریشه در نارسایی های گوناگون دارد که بخش زیادی از آن را باید در متن جامعه جستجو کرد. باید کنجکاو شد که چه کسی یا کسانی برای این زن گواهی فوت صادر کردند و نفع آن افراد از این کار خلاف چه بوده. ای کاش جامعه و ارکان آن که شامل تک تک عناصر فردی و اجتماعی است نقش خود را در کمک به بهبود جسم و روان همدیگر ایفا می‌کردند. این موارد کم نیست و نوع برخورد با این مشکلات با این شکل کاملا گمراه کننده هست.
مجتبی جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
چشم مسعولان روشن.به خدااین ظلمه زیر پات طلای سیاه باشه و امثال مخمل فراوان و شکمهای گرسنه و تنهای بیکار و فقرواعتیادوطلاق فراوان.چه شده است مارا؟خداوندا تاوان کدام گناه یانمک نشناسی راپرداخت میکنیم؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1