تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۱۰۵۶۰
چرا نماینده بویراحمد و دنا الان این صحبت را کرد؛

نطق میان دستور زارعی در مجلس؛ بعد از 15 ماه هنوز گزارش حادثه سقوط هواپیمای یاسوج در صحن علنی مجلس بیان نشده است

۴۳
۱
نطق میان دستور زارعی در مجلس؛ بعد از 15 ماه هنوز گزارش حادثه سقوط هواپیمای یاسوج در صحن علنی مجلس بیان نشده است
کبنا ؛
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: بیش از ۱۵ ماه از سقوط پرواز ۳۷۰۴ تهران- یاسوج، هواپیمایی آسمان می گذرد، در خواست می کنیم  گزارش حادثه هر چه سریعتر و در صحن قرائت شود.
به گزارش کبنا، در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود گفت: در آغاز هفته قوه قضاییه را گرامی می داریم و یاد و خاطره شهیدان، شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب را گرامی و به تمامی کارکنان شریف و قضات پاک دست این قوه تبریک عرض می کنم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: اقدام شجاعانه و افتخار آفرین هوافضای سپاه در انهدام پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته و گران قیمت آمریکا که با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی به حریم هوایی ایران تجاوز کرده بود، امید به انرژی فراوان برای دوستان و یأس و نا امیدی برای دشمنان به همراه داشت.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: این اقدام انقلابی سبز قامتان سپاه اقتدار و پیشرفت صنعت دفاعی و پدافندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و موجی از تشکر و قدردانی ملت ایران را ازهوشمندی فرزندان فداکارش به نمایش گذاشت، از طرفی تحقیر هیمنه پوشالی آمریکا را به همراه داشت و ترامپ را در بهت و حیرت فرو برد.
وی اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند دشمن علیه ما جنگ اقتصادی، سیاسی، رسانه ای و روانی راه انداخت و از همه ابزارهای خود با هدف تسلیم کردن ملت ایران استفاده می کند، سیاست واحد آمریکا علیه جمهوری اسلامی، فشار حداکثر و استراتژی ناکارآمد کردن دولت در اقتصاد و فشار بر مردم است.
این نماینده مجلس عنوان کرد: امروز صحنه نبرد و جنگ واقعی در کشور اقتصاد است، همین مشکلات اقتصادی، تورم و بیکاری فزاینده ای است که بخشی از آن معلول تحریم ها نیست، بلکه مدیریتی است و تنها راه بیرون رفت از این معضلات مدیریت انقلابی، باور به اقتصاد مقاومتی، میدان دادن به جوانان و دلسوزان برای انقلاب است.
زارعی در ادامه نطق میان دستور گفت: بنابراین توجه به معشیت و سفره مردم اولویتی است اساسی و از سر دلسوزی درخواست می کنم همه مسئولان توان و ظرفیت خود  را در راستای بهبود معیشت خانواده ها و اشتغال جوانان ساماندهی کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهارداشت: دولت برای  تحقق 14 میلیارد دلار منابع عمومی که برای تامین کالای اساسی در اختیار دارد، مدعی داشتن برنامه بود چرا آثار عملی این اقدام در زندگی مردم دیده نمی شود؟ چرا هر روز شاهد فاصله بین نیاز مردم، قدرت خرید آنها و قیمت کالاهای اساسی هستیم.
 
مواد غذایی
 
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه گفت: امروز به دلیل شرایط اقتصادی، تورم افسارگسیخته، بحران بیکاری، زندگی مردم استان به شدت درگیر این مشکلات است و جوانان آنها درگیر بحران بیکاری هستند، چرا سازمان های توسعه ای از جمله سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی، شرکت شهرک های کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت تخصصی برق حرارتی به عنوان موتور محرک صنعت، معدن و تجارت به منظور توسعه صنعت و اشتغال و حمایت از تولید در این استان سرمایه گذاری نمی کنند.
وی تاکید کرد: چرا در برابر این بحران بیکاری مسئولیتی احساس نمی کنند، متاسفانه با وجود پیگیری های مستمر تاکنون این سازمان های توسعه ای در استان کهگیلویه و بویر احمد سرمایه گذاری نکردند و به نظر می رسد نیاز به توجه ویژه و جدی از سوی رئیس جمهور و وزیر صنعت ، معدن و تجارت برای اقدام مهم باشد.
این نماینده مجلس گفت: چند ماه از وقوع سیل در اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری در نقاط  مختلف ایران اسلامی از جمله کهگیلویه و بویراحمد می گذرد، امید مردم سیل زده به تحقق وعده هایی بود که مسئولان اعلام کردند. وعده هایی که قرار بود همه آنها مسکن شان بازسازی شود، شغلشان احیا شود، کشاورزی آنها احیا شود اما متاسفانه تاکنون اقدام عملی دراین خصوص صورت نگرفته این در حالی است که ما به زمان بارندگی مخصوصا در مناطق سردسیر نزدیک می شویم و احتمال سیل های مجدد وجود دارد.
زارعی یادآور شد: بیش از 15 ماه از سقوط پرواز 3704 تهران- یاسوج، هواپیمایی آسمان می گذرد، با وجود اینکه موضوع در صحن مطرح و مقرر شد کمیسیون عمران به آن رسیدگی کند اما گزارش حادثه هنوز در صحن علنی بیان نشده است در خواست می کنیم  گزارش حادثه هر چه سریعتر و در صحن قرائت شود. البته با پیگیری های صورت گرفته، خوشبختانه روند رسیدگی به این پرونده در قوه قضاییه نتایج خوبی را به دنبال داشته و منجر به احقاق حق خواهد شد.
 
هواپیمای یاسوج هواپیما ATR
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان گفت: وزیر راه و شهرسازی با وجود دستورات کتبی و تلفنی شما هنوز پروازهای فرودگاه یاسوج افزایش پیدا نکرده است، مردم و مسئولان برای دسترسی به سایر مراکز فرودگاهی متحمل صرف وقت و هزینه های زیادی هستند، انتظار می رود به صورت قاطع و جدی موضوع افزایش پروازهای یاسوج مورد توجه قرارگیرد.

به گزارش کبنا، همواره از غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا انتقاد می‌شد که چرا وی به طور جدی علت سقوط هواپیما را پیگیری نمی‌کرد و یا برای استعفا مسئولان مقصر در این رابطه هیچ تلاشی نکرد. درخواست زارعی برای گزارش حادثه سقوط هواپیما در صحن علنی امروز مجلس اگر چه دیگر هنگام به نظر می‌آید، اما باز هم پیگیری این مسئله حق مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حتما اقای وکیلی گزارش میدهد . حتما منتظر گزارش جناب دکتررررررررررررررررررررررررررررررررر باش
Iran, Islamic Republic of
تو خودت به وزیر راه در جلسه استیضاح رای برای ابقا دادی. تو دیگه حرف نزن
خلبل
Iran, Islamic Republic of
انتخابات دیگه
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای زلرع نماینده محترم مردم بویراحمد ودنا درمجلس ای کاش هنگام وقوع حادثه به همراه سایر نمایندگان با استیضاح وزیر راه وشهر سازی موافقت میکردی یا لااقل نامه استیضاح را امضائ میکردید نه اینکه سکوت اختیار میکردید خواهشن داغبازماندگان حا دثه راتازه نکنید
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای حاج زارعی نماینده محترم بویراحمد ودنا جنابعالی تازه بعد ازآقای حاج دیلگانی نماینده اصفهان وخیلی دیرهنگام خبردارشدید اگرآقای آخوندی بود پیگیری می کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این بنده خداخواب بوده تازه بیدارشده انتخابات نزدیک هست
Iran, Islamic Republic of
بعلههههه اقااااا اونموقع كه زمان استيضاح وتتبيه وزير بي لياقت بود كه شانه خالي ميكردي وحالا كه نزديك انتخاباته يادت اومده؟؟؟؟
مهجلو
Iran, Islamic Republic of
شما مشخصه بازیگر خوبی هم نیستید حتی نمیتونید نقش یه سیاستمدارو بازی کنید.
باز بوی اسفند ماه میاد و تو داری از خشکسالی و سیل و هواپیما سخن میگویی.
تو که در استیضاح وزیر شرکت نکردی داری با این حرفا اول . .
خوب نیست بهدا این همه
بویراحمد
United States
زمان حادثه نماینده ی بویراحمد با سکوت کردن و حمایت پنهانی با وزیر راه بر سر گرفتن چند پیمان ک.و الان برای جمع آوری رای به حساب خودش موقع اقدام است
Iran, Islamic Republic of
صبح به خیر. طايفه اي!،بالاخره نزديك به انتخابات از خواب بيدار شدي به به احسنت !!
احسان
Iran, Islamic Republic of
مگه یادت رفته که وزیر را که استیضاح کردن تو به حمایت وزیر مربوطه رای دادی؟؟!!!
تحلیلگر واقعگرا
Iran, Islamic Republic of
خواسته نزدیک انتخابات نشون بده پیگیرخواسته هاشونه امافقط حرفه اونم حرف دم انتخاباتی ودرحد حرف.زمانی که هواپیماسقوط کردهیچ واکنشی نشان نداد اماالان یادش اومدهکه هنوزگزارشی نخوانده اند.ولی مهم اینه که خواسته های مردم بیان شودکه شد.لیکن زارع رای نمیاره بااین نقط ها.اقلامردم دیگه به نقط توجه نمیکنندوذهنشان معطوف کارکرد مسعولان است که نیست.بهتره که مثل بزرگواری دوراندیشی کرده وانصراف دهدازشرکت دررقابت چون شرایط نشان می دهد دوران زارع به پایان راه خودرسیده است و گوی سبقت را گروه اصولگرای فرخیانی وهدایتخواه راگرفته اند وبعدازاین گروه روشنفکر وبهرامی وتاحدکمتری فروزان ونگین تاجی حمایت مردمی رابه همراه خوددارند.
Iran, Islamic Republic of
بیسواد نه نطق
جوان سیاست بلد
Iran, Islamic Republic of
کو چی من ای گپل نیسی.خوش هم دونه ولی چون نزیک انتخاباته باید یو هم یه چی بگو.بخت بوام پنجم هم نیابو این دوره.خو هیچ نکه.هر حونه منش سه تابیکار خوسیده و زارع فقط ودرد یه تعدادی و تیرتاجییل خشو خرد.تفصیر خمونه که یکی مث دکتربهرامی داشتیم وداریم ولی رایمون وشو ندادیم.ایسو هم چوشه ایخریم.کار بایست من دست آدم کاربلدبو.مثال دکتربهرامی وفروزان .ولی چون یکی مث زارع یاهدایتخواه پیل بیشترپشتشونه وتبلیغات حزبی ویه چییل ده باعث ایبو که آدم کاربلد رای نیاره و اولین ضرر این قضیه سی مردمه.
صیدالی ازتیره تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
حاجی خوت انصراف بده که انگار اوضاع بروفق مرادت نی
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی مثل صیدالی در طایفه تیر تاجی هست راه به جایی ندارن
دلسوز شهرم
Iran, Islamic Republic of
امممم.ایسو و هوشت اومه؟حاجی بره دنبال همون کارل پیمونکاریت که بهتره.این چندسال هم سی خوت.الان ده هزار رای نداری.به دلیل عدم رضایت مردم نسبت به کارکردت اصلاح طلبان هم ضرر کردند و بد ضرری به اصلاحات زدی.به یمن کارکردت الان رقابت افتاده بین دونفرکه هردوتاش متعلق به جریان اصولگراست
بویراحمد
United Arab Emirates
ایشون بویر احمد. جوانان تحصیلکرده همه افسرده شدن امار خودکشی وحشتناک و هزار نوع بزه دیگر که گریبان بویراحمد سرافراز را در این . را گرفت البته که این بلا را خود مردم بر سر جوانان اوردند با انتخاب غلط مردم عزیز کمی فکر.....
عنایت اله
Iran, Islamic Republic of
یعنی که چی. اونوقت که بایستی داد میزدی و وزیر وقت را استیضاح میکردی . اونوقت در حمایت از وزیر وقت صحبت کردی و از زحمات نداشته اش تشکر میکردی حالا یادت اومده نماینده ای. حافظه ات ضعیف
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
روتو برم!!!!!!!!
جهادی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم .همه نیروهای جهادی را .همه رفتن سرکار.از نیروهای بیمارستان شهید جلیل چه خبر .والله دیگه نمایتده نمیشی
عباس
Iran, Islamic Republic of
چه عجب نماینده محترم در استانه انتخابات زبانش باز شد که چهارتا کلیپ نصفه و نیمه از نطقهای قراه خود در مجلس بسازه و بده دست مردم که مثلا خیلی فعالم . لطفا بفرما طی این چهار سال به کدام قوانین که اثر مثبت و منفی در زندگی مردم بود رای دادی و کدام وزیر به محکمه و پاسخگویی راجع به عملکردش به مجلس کشاندی . بفرما چند امضا برای استعفای وزرا زدی و چندتا پس گرفتی ؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چقد این آدم بی سیاست و بی تدبیره. اگه صحبت نمیکردی بهتر بود. همه میدونن این کار انتخاباتیه.

از انتقال پارک جنگلی مردم به نفت- از انتقال خودت به وزارت نفت- از استخدامهای فامیلی - از پست های طایفه ای- از بیکاری- از عدم اعتراض به گرانیها و خودرو(عضو کمیسیون صنایع)- از تخریب محیط زیست و ... بگو. از هزاران کار نکرده بگو
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی چطورشدازخواب بیدارشدی که هواپیمادریاسوج سقوط کرده است ان موقع ازوزیردفاع می کردی هم استانیها یت یادت رفته بودفقط دنبال . خودت بودی الان که انتخابات به فکرسقوط هواپیما افتادی مردم همه چیز رامی دانندحنات دیگررنگ نداره
دنا
Iran, Islamic Republic of
به به نوش داروی بعد از مرگ سهراب جناب محترم امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا مگر خردی فراموش کردی که درشتی میکنی بعد 15 ماه دیگه دردی دوا نمیکنه مردم ککا نون گندم خوردند اون روز که باید در کنار ملا غلام تاجگردون که چون شیر شرژه جانانه از مردم دفاع می نمود شما گویا در سفر قند هار تشریف داشتید لازم نیست زخم ها با حمایت دکتر تاجگردون افتخار زاگرس التیام یافتند چه گویم که تو غلام اون هم غلام اما فرق است اسمانها و زمین
Iran, Islamic Republic of
انشالله باز هم انتخابی شک نکن
محمدمهدی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای زارعی از ابتدای این حادثه خواب تشریف داشتین ؟؟؟!!! آن وقت که آقای دکتر تاجگردون داد مظلومیت و ضایع شدن حقوق مردم شهرستان های بویراحمد و دنا می زد جنابعالی کجا بودی ؟؟؟!!! تنها شاهکارت عکس سلفی با مسئولین در شهرستان دنا بود ، اقای زارعی سوگند یاد می کنم دورهای گذشته فقط به خاطر اینکه اصلاح طلبان از شما حمایت کردندبه شما رای دادم اما ولله قسم من به عنوان یک شهروند عادی عملکرد بسیار ضعیف تان را که میبینم شرم دارم که این شهرستانها با این همه پتانسیل اینقدر مظلوم واقع شده اند ...
Iran, Islamic Republic of
خیلی متاسفم .واقعا مردم رو چی ....
Iran, Islamic Republic of
حلله بعد از بویگ فایده ای ندارد
Iran, Islamic Republic of
بالاخره حاجی یه نقطی کرد ...
حاج اغا چرا موقعی که اخوندی بر مصدر وزارت بود نطق نمی کردی ..
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای حاج زارعی خویشاوندان و خاله خورزو های شما و خواهر زاده ها و دوستان . که سرکارند لطفا در مورد بقیه این خیمه شب بازی ها را کنار بگذارید و همان بهتر که با دوستان پیمانکارتان خوش باشید .
دنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا امیر کبیری. چطور مسئولینو برده زیر سوال
جوابی به پاسخ دنا
Iran, Islamic Republic of
غلام ایما هم چی نکه.فقط خوب سخنرانی ایکنه و کارهم سی قوملش.نه اون غلام نه این غلام هیچش غلام مردم نیستن و احساس آقایی ایکنن مخصوصا الان تی خوش ایگو بسا وخان کدخدایل بیشتره اما دوره هردشون سر اومیه.مردم گچساران ویاسوج کار ایخون سخنرانی چهل ساله گوش ایکنن اما کار نیبینن.دلیلش هم انتخابل اشتباه خمون بیده
دلیری از پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
حاجی دت به نفع بهرامی کناربکش.تمام جوونا رای شان بابهرامیه.رقابت بین بهرامی و فروزان هم دومه.بعدش روشنفکر بعدش فرخیانی.اما حاجی زارع حدود هفتصد الی هفتصدوپنج رای داره.بیاواین آرا رو به نفع بهرامی بریز حاجی جان
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعي ساعت خواب!!!!انتخابات نزديكه؟؟؟؟اماده هست؟؟؟؟
ئ
Iran, Islamic Republic of
اگرمردم به بخاطر رای وقولها واحساسی رای ندهند این اقا هرگز برنده نمیشد مقصر خود مردم هستند.البته زارعی مدیر هم زیاد کاشته از جمله طایفه ای بسیار کاشته
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان.
ریزبین
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا اصولگراست و سعی دارد به نوعی اصلاحطلبان راخراب کند و نظرات مردم رابه دلخواهش وباتوجه به نزدیکی به نظرات خودشان انتخاب میکندونظرات مخلف ونظرات چالشی وتحلیلی مردم فهیم راحذف میکند.
سایت شناس
Iran, Islamic Republic of
حتمابه کبناباج نداده که اینطور بهش حمله میکنه ونظرات طرفدارانش را حذف میکند.خوب دکتر وکیلی شماراشناخت و نام بولتن انتخاباتی را به کبنا نسبت داد.برای خودش بازارمکاره درست کرده کبنا.مسعولین باید به خاطر حذف نظرات مردم و دیگرمشکلات بااین بولتن برخوردکنند
Iran, Islamic Republic of
درود حاجی
با قوت به کارت ادامه بده بازهم مردم داریت جواب خواهد داد آن شاء اله
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج زارع امیر کبیر
ما بی اطلاع هستیم مگر هواپیمایی,سقوط کرد؟کی ؟کجا؟ روی کوه؟چند نفر کشته شدند ؟ مقصر کی بود؟ شما نماینده مردم بودید؟ چکار کردید ؟
پانزده ماه گذشته؟ پس چرا حالا؟
مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
كه بشين جون خوت .......!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1