کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف

1 تير 1398 ساعت 21:33

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر جامعه است


به مناسبت اول تیرماه روز ملی اصناف، رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان گچساران در پیامی با تقدیر از تشریک مساعی و حضور موثر و مناسب اصناف و بازاریان در عرصه های مختلف ، این مناسبت را به اتحادیه های صنفی و بازاریان شهرستان گچساران  تبریک گفتند .
به گزارش کبنانیوز؛ متن این پیام بدین شرح است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر جامعه است .
  در آیین حیات بخش اسلام، كار، تلاش، كسب درآمد و روزی حلال یكی از پایه های جامعه فرهنگی و مكتبی محسوب شده و در ردیف والاترین و بزرگترین عبادات قرار گرفته است وبر اساس آنچه در روایات اهل بیت(ع) مورد تأكید قرار گرفته كسب و كار حلال ریشه بسیاری از خلقیات و فرهنگ جامعه است.
 اصناف متعهد و خدوم كشورمان در كنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و كسب و كار همواره در مسایل روز كشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرینی كرده‌اند.
رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان گچساران با گرامیداشت سال رونق تولید و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف ، فرارسیدن روز ملی اصناف را به اتحادیه های صنفی و جامعه بزرگ بازار شهرستان تبریک عرض نموده از تشریک مساعی و اقدامات ارزنده اصناف در پیشبرد امور مختلف شهرستان گچساران بویژه همکاری مناسب برای تنظیم بازار تشکر وقدردانی می نمایم ، موفقیت و تأییدات الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف محترم خواستاریم
رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان گچساران
 


کد مطلب: 410523

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410523/پیام-تبریک-رئیس-اتاق-اصناف-شهرستان-گچساران-مناسبت-فرارسیدن-روز-ملی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1