تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۴۱۰۴۹۶
امام جمعه سوق:

قانون رسیدگی به اموال مسؤولان امید را در دل مردم زنده کرد

۰
قانون رسیدگی به اموال مسؤولان امید را در دل مردم زنده کرد
کبنا ؛ حجت‌الاسلام مهدی کیانی ظهر امروز (جمعه 31 خرداد ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه سوق آغاز هفته قوه قضاییه را یاداور شد و با بیان اینکه قوه قضاییه باید مظهر عدالت و پناهگاه ملت باشد افزود: افزایش کارایی قوه قضاییه نقش بی‌بدیلی در افزایش اعتماد و امید عمومی جامعه به نظام و مسئولان دارد.
کیانی تصریح کرد: مردم از قوه قضائیه انتظار دارند که با مفسدان اقتصادی برخورد سریع و قاطعانه داشته باشند و زمینه‌های فساد را از بین ببرند. مردم از قوه قضاییه عدالت را طلب می‌کنند.
وی گفت: قانون رسیدگی به اموال مسؤولان که از طرف رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد در بازسازی اعتماد عمومی مردم نقش بسیار زیادی دارد و امید را در دل مردم زنده کرده است و انتظار داریم که به خوبی اجرا شود.
کیانی به ویژگی‌های منحصر به فرد رهبر معظم انقلاب در طول ۴۰ سال اشاره کرد و گفت: حیات با برکت ایشان در انقلاب پس از جانبازی گویای این واقعیت است که خداوند متعال چنین شخصیتی را به عنوان ذخیره ماندگار برای اسلام و انقلاب نگه داشت تا امروز نه تنها جامعه اسلامی ایران بلکه جهان اسلام و فراتر از آن جهان معاصر به همه آزادی‌خواهان جهان از این نعمت برخوردار باشند.
امام جمعه سوق ادامه داد: وفاداری به اصول و آرمانهای انقلاب و راه امام،صلابت و اقتدار، دارای تفکر راهبردی و مدیریت آینده نگر و قابلیت بالای علمی و فقهی از مهمترین ویژگی‌های منحصر به فرد رهبر انقلاب است.
امام جمعه سوق به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن با اشاره کرد و گفت: این دیدار نشان داد که ایران اسلامی نشانگر یک الگوی موفق حکومت‌داری مستقل و آزاد است که می‌تواند سرمشقی بسیاری از کشورها باشد تحقیر آمریکا و ترامپ نشان داد که ایران در پیچ تاریخی پیشرو اصلی ترین قدرتی است که نه تنها مقابل آمریکا ایستاده است بلکه قدرت آمریکا را هم به مسخره می‌گیرد.
وی در ادامه به سرنگونی پهپاد آر کیو ۴ آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: از این حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنیم.
کیانی سرنگون کردن پهپاد جاسوسی آمریکا را حامل پیام روشن و دقیق دانست و ادامه داد: پیام این است که مرزهای سرزمین ایران خط قرمز ماست و مدافعان این مرزها هر دشمنی را که به این مرزها تعرض کند را نابود خواهد کرد. مهم نیست دشمن کی باشد، هر کس تعرض کند پشیمان خواهد شد.
وی افزود: ما به دنبال جنگ نیستیم ولی به طور جد از مرزهایمان دفاع می‌کنیم، از طرفی هم سامانه پدافند موشکی خودمان را به رخ دشمنان کشیدیم. دستگاه دیپلماسی ما هم باید تجاوز آمریکا به حریم ایران را از طریق مراجع بین‌المللی پیگیری کند این یعنی وقتی ما با استقلال عمل کنیم دشمن نمی تواند جلو بیاید.
امام جمعه سوق  همچنین در پایان از مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه، رئیس نمایندگی آموزش و پرورش و شورای اسلامی و همچنین معتمدین برای حل مشکل مدارس راهنمایی سوق قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1