تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۴۱۰۴۹۴
در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی مطرح شد

صلواتی: از تلاش‌های رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و قضات انقلابی تشکر می‌کنم / حق مردم انتصاب قاضی عادل، انقلابی، مومن، قاطع، دلسوز و مردمی است / بود و نبود برخی مدیران برای مردم فایده ندارد

۰
صلواتی: از تلاش‌های رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و قضات انقلابی تشکر می‌کنم / حق مردم انتصاب قاضی عادل، انقلابی، مومن، قاطع، دلسوز و مردمی است / بود و نبود برخی مدیران برای مردم فایده ندارد
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز  جمعه (31 خرداد ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: دو مورد از گروه‌هایی که ترس، هراس و اضطراب و عذاب‌های قیامت در امان هستند معصومین و اهل بیت عصمت و طهارت و کسانی که در محیط ولایت هستند و خدمتگذاران به مردم و کسانی که به مردم خدمت می کنند.
امام جمعه قلعه رئیسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن اشاره و بیان کرد: این نشانگر الگوی موفق حکومت داری و مستقل و آزاد است که می تواند الگوی بسیاری از کشورها باشد.
صلواتی به نقشه ها و سناریوهای طراحی شده از سوی جبهه غربی و عربی علیه ایران و متهم کردن تهران به برخی اقدامات تروریستی اشاره و افزود: حمله به دو نفتکش در دریای عمان یکی از سناریوهاست که آمریکا می خواهد از نزدیکی ایران و ژاپن جلوگیری شود و هدف آمریکا فشار حداکثری برای نشاندن پای میز مذاکره است لذا دست به هر اقدامی می زنند و آمریکا به دنبال آشوب ها و تنش های خیابانی است.
وی به احساس غرور داشتن به نیروی های نظامی و با اقتدار سپاه اشاره و تاکید کرد: وقتی آمریکای خبیث یک هواپیمای بدون سرنشین با پیشرفته ترین امکانات را برای جاسوسی به ایران اسلامی می فرستد وارد مرزهای کشور و به مرزهای هوایی کشور ما ورود می کنند این حق طبیعی ماست که به متجاوز سیلی بزنیم و باید مطمئن باشند که مرزهای کشورمان خط قرمز ما هستند و هرکس ورود کند سالم بر نخواهد گشت و امیدواریم دستگاه دیپلماسی تجاوز آمریکا به ایران را از طریق مراجع بین المللی پیگیری کند.
صلواتی به آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب اشاره و خواستار صرفه جویی در مصرف آب شد و در ادامه به سوء قصد به رهبر معظم انقلاب در سال 1360 اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از حوادث تلخ انقلاب همین حادثه سوء قصد به رهبر معظم انقلاب بود که در عین حال سندی برای حقانیت انقلاب و نظام اسلامی بود اما تقدیر خداوند متعال این بود که انقلاب اسلامی اوج خودش را با ایشان تجربه کند.
خطیب جمعه قلعه رئیسی در ادامه از از استاندار به خاطر سفر به مناطق محروم و در اولویت قرار دادن این برنامه تشکر و تصریح کرد: این نشان از درک درست ایشان از مدیریت و خدمت است  اما مناطق محروم قبل از امکانات نیازمند مدیران حزب الهی و انقلابی با روحیه جهادی هستند مدیران پروازی هیچ خاصیتی برای مناطق محروم ندارند خاصیت مدیران پروازی گزارش نویسی و حاضری زدن و عکس گرفتن و روزمرگی و بی انگیزگی است.
صلواتی عنوان کرد: مدیران پروازی نه خلاقیت دارند و نه ابتکار فقط به دنبال ارتقای مدیریتی هستند‌ بعضیشان برخورد مناسبی با مردم ندارند توان حل مشکلات مردم را ندارند نمی توانند از حق و حقوق مردم دفاع کنند و مطالبات مردم را پیگیری کنند چون پست و صندلی را می خواهند بعضیشان اسم مدیریت را یدک می‌کشند؛ والا بود و نبودشان برای مردم فرقی ندارد استاندار محترم این درد مردم را درمان کند و از جوانان چاروسا که هم انقلابی هستند هم بن بست شکنند هم متعهد و متخصص هستند هم دلسوز در مدیریت استان استفاده کنند.
وی با بیان اینکه خدا به آیت الله رئیسی خیر دنیا و آخرت عطا کند که قانون رسیدگی به دارایی های مسوولان و مقامات مشهور با اجرای طرح «از کجا آورده ای» را دستور کار قرار دادند، بیان کرد: انتظار عموم مردم این است که با نیروهای ناسالم و متخلف برخورد قاطع صورت بگیرد چرا که افراد ناسالم قداست و عظمت دستگاه قضا را از بین می برند باعث بدبینی مردم می شوند اعتماد مردم را ازبین می برند باعث بدبینی به انقلاب و نظام و اسلام می شوند اگر در استان ما افراد ناسالم در منصب قضا باشند ظلم مضاعفی است حق این مردم منصوب قاضی عادل، انقلابی، مومن، قاطع، دلسوز و مردمی است.
وی خاطرنشان کرد: مردم در نقاط مختلف استان قضاتی با این ویژگی ها را آرزو می کنند و با وجود چنین قاضی هایی امنیت و آرامش حاکم می شود اختلافات کمتر می شود ناهنجارها و آسیب ها اجتماعی کمتر می شود مسوولان باید میدان را برای مسئولیت این قاضی ها فراهم کنند که  از تلاش های رئیس کل دادگستری استان و قضات انقلابی تشکر می کنم و از مسئوولان دادگاه بخش بویژه از دادرس دادگاه بخش که علاوه بر منصب قضا در برنامه های فرهنگی و اجتماعی منطقه حضور فعال دارند تقدیر و تشکر می کنم.
خطیب جمعه قلعه رئیسی در ادامه با بیان اینکه سازمان تبلیغات استان تعداد روحانیون تبلیغی را در سطح استان افزایش داد اما چاروسا محروم است افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه فعالیت های قرآنی هم اقدامات خوبی انجام دادند اما جمع کردن نمایندگی سازمان تبلیغات در مناطق محروم باعث رشد آسیب های اجتماعی شده است باید به حال روز سازمان تبلیغات و اداره ارشاد استان فکری کرد، مدارس تعطیل شد اوج هنر و کار نهادهای فرهنگی است اما این نهادها چه برنامه ای دارند؟ چه طرح ایده ای دارند؟ چه ابتکار و خلاقیتی دارند؟.
وی گفت: وضعیت فعلی این دو نهاد اقتضا می کند مسئولان استان زمینه حضور نیروهایی خلاق و با انگیزه و جوان و انقلابی فراهم کنند و از زحمات و تلاش های مسوول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه تشکر می کنم اما انتظار است استاندار نهادهای فرهنگی را حمایت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1