کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با کبنا مطرح شد:

افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی دیشموک تا دو ماه آینده / کمبود نیرو در دیشموک

31 خرداد 1398 ساعت 12:08

یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به نیروهای مستقر در دیشموک اشاره و خاطرنشان کرد: 4 پزشک، 6 پرستار و 6 ماما و یک دندانپزشک و یک داروساز وجود دارد.


پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دیشموک و بازدید از ساختمان بستردرمانی، در گفت‌گو با کبنا اظهار کرد: بازدیدی از مراکز بهداشتی درمانی دیشموک داشتیم.
وی افزود: این مرکز با زیربنای هزار و ۵۰ مترمربع و با هزینه بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بزودی راه اندازی می‌شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از بنیاد علوی که تمام هزینه‌های این مرکز را متقبل شده، تصریح کرد: در یک زمان مناسب و قابل قبول ساختمان تحویل مردم دیشموک می‌شود.
یزدانپناه بیان کرد: تجهیزات لازم فراهم و در این ساختمان مستقر می‌شوند.
وی اذعان کرد: تمام امکانات برای این مرکز  از جمله زایشگاه، سه الی ۴ نفر پزشک و تزریقات دندانپزشکی، داروخانه برای این مرکز پیش بینی شده است.
یزدانپناه با بیان اینکه، کمبود نیروی انسانی در دیشموک جبران می‌شود، گفت: مجوز جذب ۴ نیروی استخدام رسمی از جمله ۴ پرستار یک کارشناس بهداشت محیط و یک ماما از نیروهای بومی که یک نیروی برای درغک و دیگری برای اسفندان جذب می‌شوند.
وی تشریح کرد: این فضای فیزیکی مناسب است و مشکلات و کمبودها رفع می‌شود.
یزدانپناه به نیروهای مستقر در دیشموک اشاره و خاطرنشان کرد: ۴ پزشک، ۶ پرستار و ۶ ماما و یک دندانپزشک و یک داروساز وجود دارد.
وی به سؤال خبرنگار کبنا مبنی بر اینکه چه تجهیزاتی افزون بر تجهیزات موجود، در ساختمان جدید بصورت دائمی برای دیشموک  اضافه و استقرار می‌یابد، گفت: هنوز کمبودها مشخص نیست و این ارزیابی نشده است که خبرنگار در همین حین از رئیس  مرکز درمانی دیشموک و رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه می‌پرسد، آیا تاکنون این ارزیابی نشده است! که رئیس شبکه پاسخ داد: متناسب با استانداردها برای این منطقه تجهیزات مستقر می‌کنیم.
دکتر یزدانپناه در ادامه گفت: مرکز بهداشتی درمانی روستای دشتک  و خانه بهداشت روستای گراب طی یک ماه آینده افتتاح می‌شود.
وی همچنین در حضور استاندار و عدل هاشمی پور از افتتاح ساختمان بستر درمانی تا دو ماه آینده خبر داد.


کد مطلب: 410490

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410490/افتتاح-مرکز-بهداشتی-درمانی-دیشموک-دو-ماه-آینده-کمبود-نیرو

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1