تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۱۰۴۷۷
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پلمپ 13 دستگاه شهربازی در گچساران

۲
۰
پلمپ 13 دستگاه شهربازی در گچساران
کبنا ؛در راستای بازرسی و کنترل تجهیزات شهر بازی‌های موجود در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد 13 وسیله بازی در شهرستان گچساران پلمپ و تا زمان اخذ گواهی استاندارد از چرخه استفاده خارج شد.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: این دستگاهها در شهربازی‌های شهرستان گچساران و شهر دوگنبدان قرار داشتند که شامل اقلامی مانند ترامبولین، ماشین برقی، قصر بادی، استخر قو و هواپیما بودند که این وسایل بازی پیرو اخطارهای داده شده قبلی و عدم توجه به آنها پلمپ شدند.
مدیرکل استاندارد استان عنوان کرد: پارک‌هایی که این دستگاهها در آن پلمپ شدند شامل پارک 14 جنوبی، پارک معلم، پارک لاله، پارک فردوسی، پارک مدرس، پارک رزمندگان و پارک ایران بستر می‌باشند.
وی بیان داشت: به منظور صیانت از حقوق شهروندان و حفظ ایمنی و سلامت استفاده کنندگان از وسایل بازی و با هدف جلوگیری از بروز سوانح و حوادث احتمالی، از ادامه فعالیت این دستگاهها و وسایل بازی غیر استاندارد در شهرستان گچساران جلوگیری به عمل آمد.
رحمتی افزود: طبق ضوابط قانونی، شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد باید برای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات پارک‌های بازی و فضای تفریحی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی از استاندارد اقدام نکرده‌اند جلوگیری به عمل آورند.
وی گفت: وجود یک نقص کوچک در دستگاهها، وسایل تفریحی و بازی غیراستاندارد می‌تواند خسارت و حوادث جبران ناپذیری را برای خانواده‌ها و جامعه به همراه داشته باشد.
رحمتی تاکید کرد: هم استانی‌های عزیز هنگام استفاده از تجهیزات بازی مستقر در شهربازی‌ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد که ضرورت نصب آن در فضای قابل مشاهده در مجاورت تجهیز مورد استفاده تعریف شده است، اطمینان حاصل کنند و بدون مشاهده گواهی‌های بازرسی استاندارد، از استفاده از این تجهیزات خودداری کرده و این گونه موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات 1517 به اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع رسانی نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برای خفظ صیانت از اعتقادات مردم لطفا جلوی زمین خواری و دزدی و وام های سفارشی و پیمانکاری های شفارشی و استخدامی های فله ای رو هم بگیرید

اینم یه جور صیانته
Romania
ددوست عزیز من و شما هم خدایی داریم
عامل بی عدالتی .ب زودی جوابشونو میگیرن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1