تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۴۱۰۴۲۱
وقتی شورا و شهردار در خصوص مشکلات شهر سی‌سخت کاری از دست‌شان بر نمی‌آید

خزان شهر توریستی «سی‌سخت» زیر پای سوء مدیریت و تدبیر شورا و شهرداری

۱۵
۲
خزان شهر توریستی «سی‌سخت» زیر پای سوء مدیریت و تدبیر شورا و شهرداری
کبنا ؛
شهر سی‌سخت به عنوان یک شهر توریستی در استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته می‌شود که مسافران از همه نقاط به خصوص از جنوب کشور هر ساله به سوی این شهر سرازیر می‌شوند و در سال‌هایی که مردم به دلیل افزایش قیمت‌ها توان مسافرت به شهرهای دوردست از جمله شمال را ندارند به این شهر توریستی و خوش آب و هوا مراجعه می‌کنند.
اما همه آن چه که در شهر سی‌سخت دیده می‌شود همه مواهب خدادادی است که دست بشر و انسان کمتر در آن به کار رفته و به طور کلی مسؤولان از جمله مسؤولان امور شهری و شورا نتوانسته‌اند برای دلپذیر و فرح‌بخش کردن محیط این شهر جهت مسافران و گردشگران کار چندانی انجام دهند.
برای نمونه کوچک از کم کاری‌ها و بی‌سلیقگی‌ها در شهر گردشگری سی‌سخت تنها پمپ گاز این شهر که مسافران و البته خود مردم باید از آن استفاده کنند چندین ماه است که تعطیل شده و برای شهر گردشگری زشت و ناپسند است که مسوولان آن نتوانسته‌اند این مشکل کوچک را برطرف کنند.
متاسفانه آفتی که طی سال‌های اخیر در شهر سی‌سخت شاهد آن بوده‌ایم کم‌کاری‌ها و دخالت‌های بی‌جا و غیر مسؤولانه شورای شهر در مسائل دیگر سایر نهادها و دستگاه‌های غیر مرتبط است.
آن گونه که شنیده‌ایم شورای شهر سی‌سخت در نشستی که با فرماندار جدید شهرستان دنا داشته‌اند به جای بررسی و پی‌گیری مشکلات مربوط به شهر و کمبودها و نقاط ضعفی که دارند موضوعات دیگری را مطرح می‌کنند که ربطی به کار آن‌ها را ندارد.
چمن‌های از بین رفته و زرد شده و در کل فضای سبز به رنگ زرد درآمده شهر توریستی شهر سی‌سخت فریاد می‌زنند که مسؤولان مرتبط یعنی شهرداری و شورا کار را در امور مرتبط با خود رها کرده‌اند.
 آن گونه که شنیده شده در نشستی که شورای محترم شهر با فرماندار جدید داشته‌‌اند مطالباتی را مطرح کرده‌اند که بسیاری از آن‌ها در حیطه کاری شورا نیست اما همین افراد تاکنون اقدامی جهت دفن بهداشتی زباله و مکان‌یابی زباله شهری در شهر توریستی سی‌سخت نداشته‌‌اند که در آینده این شهر با بحران زباله مواجه می‌شود و آن قدر این معضل به دلیل ناتوانی اورژانسی شده که معاون استاندار دستور تخلیه زباله شهر سی‌سخت را در کارگروه پسماند برای تخلیه در دوپشته شهر یاسوج یعنی 50 کیلومتر آن طرف‌تر داده است.
در شهر توریستی سی‌سخت چرا باید حیوانات وحشی از جمله سگ‌های ولگرد جولان دهند و چهره این شهر توریستی نازیباتر از همیشه در ذهن گردشگر و مسافر تجسم شود.
شورا و شهرداری شهر سی‌سخت بیش از آن که برای ساخت بیمارستان که وظیفه علوم پزشکی است مطالبه‌گری می‌کنند باید پاسخگوی حقوق معوق کارگران خود باشند و بگویند که کارگران شهرداری چند ماه حقوق معوق دارند.
 شهرداری برای خود باید درآمدزایی داشته باشد اکنون شهر توریستی سی‌سخت که باید با درایت شهرداری و شورا بچرخد تا چه میزان در حوزه درآمدزایی پایدار موفق عمل کرده است؟.
آیا با وجود پارک‌ها و کارخانه آب معدنی و سوئیت‌های شهرداری و همه مواهب خدادادی که شهرداری البته در بسیاری موارد کمترین هزینه‌ای هم برای آن‌ها نکرده و کمترین نقشی در ایجاد آن نداشته کافی برای درآمدزایی نیستند؟.
شورا و شهرداری سی‌سخت توضیح دهد که در سال‌های اخیر در زمینه مبلمان شهری چه اقدامی انجام داده و برای تعبیه المان‌هایی که متناسب با این شهر باشد تاکنون چند المان درست و حسابی و چشم‌نواز در نقاط مختلف شهر نصب کرده‌اند.
شورا و شهرداری شهر توریستی سی‌سخت بدانند که این شهر در ایران به نام شهر توریستی شناخته می‌شود حال باید توضیح دهند که تاکنون جهت شادی و رفاه مسافران چه تعداد برنامه فرهنگی از قبیل مسابقه و جنگ و جشنواره و البته نمایشگاه زیبنده این شهر برگزار و یا برپا کرده‌‌اند.
شهرداری و شورا به جز فرستادن پیامک‌های تبریک و تسلیت و تعزیت تاکنون چه اقدام فرهنگی مؤثر در شهر توریستی گردشگری سی‌سخت داشته‌‌‌اند که اگر داشته‌‌اند آن را برای اصحاب رسانه جهت تنویر افکار عمومی توضیح دهند.
برای معرفی آلپ ایران یا همان قلل 40 گانه دنا چه برنامه و جشنواره و یا سمپوزیمی برگزار کرده‌اند و چرا نتوانسته‌‌اند یکی از بزرگترین داشته‌های استان را به مردم کشور معرفی کنند چه المانی از قله دنا در شهر سی‌سختی مشاهده می‌شود؟.
در ورودی کوه‌گل و پارک سربندان تعدادی کپر و به قولی فروشگاه محصولات شهر سی‌سخت برپا شده که هیچ گونه تناسبی با شهر گردشگری و توریستی سی‌سخت ندارد و چهره زشتی به آن نقطه داده است که در این مورد نیز شورا و شهرداری پاسخگوی سلیقه به کار رفته خود باشند!.
البته شورا و شهرداری سی‌سخت در خصوص وضعیت کشتارگاه این شهر هم می‌توانند پاسخگو باشند شهری توریستی که به غیر از مردم این شهر مسافران و گردشگران زیادی به دنبال تامین گوشت قرمز سالم و بهداشتی هستند.
حال با این تفاسیر باید از شورا و شهرداری شهر سی‌سخت خواست تا فارغ از هرگونه فرافکنی پاسخگوی همه این کمبودها و کاستی‌های نشات گرفته از برخی ناتوانی‌ها در شهر توریستی سی‌سخت باشند و البته در گزارش‌های بعدی به سراغ مسافران و گردشگران خواهیم رفت و قضاوت را به مردمی خواهیم سپرد که در این سال‌های سخت اقتصادی از دور و نزدیک برای سپری کردن روزهای خوش به شهر سی‌سخت مسافرت می‌کنند. (منبع: فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سختی
Iran, Islamic Republic of
چرادرزمان آقای جهانفکرای مشکل هاپیش نیامد.چرازنیروهای توانمندی مثل مهندس داریوش محسنی به عنوان ریاست شواراستفاده نمی شه چراازآقای پرندکه هیچ عرق وعلاقی به شهرسی سخت نداره مردم بافرهنگ سی سخت رای می دهنداعضای محترم شواریابایدمهندس محسنی رابه عنوان رئیس انتخاب کنندچون واقعا فردتوانمدی است
Iran, Islamic Republic of
ای بوم
خیلی به این نظر خندسم
دنا
Iran, Islamic Republic of
محسنی کی مهندس شده ای بابا پرند یک انسان توانمند و همه کاره در سی سخته توهین نکن
راننده اژانس
Iran, Islamic Republic of
دقیقا تعطیلی سی ان جی هزینه سوخت رو چند برابر کرده دقیقا الان که چهار تا مسافر گردشگر هست باید همه در امد رو صرف بنزین کرددددددددد
Romania
شورا را آقای ج به نابودی کشانده
گفتید کارخونه آب معدنی شهرداری، این کارخونه را اجاره دادن ماهی ۲ میلیون و ۴۰۰ برا اینکه داداش . اونجا کار کنه و پسر . شورا و عموی . شورا
دیگه ازش شهر و شهرداری نمونده
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
لطفا موضوع اینکه ۲۰ سال است شهرداری سی سخت نت نسته بلوار کمر بندی شهر را به سرانجامی برسآند بفرمایید .
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
سلام وسپاس خدمت این مجله خبری که به حق حرف دل مردم سی سخت روزد

اقا نباید یکی پیدا بشه جلو ای شهردار رو بگیره؟


این. با همین سوع مدیریت ها کم رنگ شد

چرا بازرسی استانداری هیچ واکنشی نشان نمیدهد؟؟؟

از استاندار جدیدخواهش داریم که یه فکری به این شهر واین اداره بکند .شهرداری به خاطر سوع مدیریت واقعا خزان شد.تخلف به خاطر سوع مدیریت زیاد شده که باید رسیدگی شود.این استان اصلا به ماتوجه ندارد وهیچ موقع با این شهردار برخورد نمکیند.خواهش داریم که بیشتراز این سی سخت وشهرداری رو نابود نکنید
Iran, Islamic Republic of
اوراق دریافتی از زمان رهنما، محمد خانی و شورای قبلی را چه کار کردید؟؟ واقعاً اینقدر فرماندارای قبلی، شورای قبلی و محمد خانی تلاش کردند برای اوراق و بدهی های شهرداری، حالا شورای فعلی بیاد بگه اوراق رو چکار کردند. چرا برنامه ریزی نداشتید و شهرداری رو که میشه با این چندمیلیارد اوراق سر و سامان داد به باد دادید؟ سوییت های شهرداری رو چه کردید که جرات نمیکنید در جلسات عمومی شرکت کنید و پاسخگو باشید؟ بخدا در اخرت باید جوابگوی مردم باشید
کارمند استانداری
Iran, Islamic Republic of
این مقاله سراپا از کینه نوشته شده
چون شهردار سی سخت باج نمی دهد اینطور باید تخریب شود
واقعا لازم هست بازرسی استان و استاندانداری به پرونده شهرداران قبلی نیز رجوع کرده و بخور بخور های آنها رو مشاهده کنه
این شهردار تا کنون یک ریال از بیت المال نخورده
چون به یک عده خاص باج نداده اینطور مورد هجمه هست
شهردار با اقتدا به کار خود ادامه دهد و مردم زیادی پشت ایشان هستند
رضا
Iran, Islamic Republic of
اقای ه ش حالت خشه یا نه
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر حضور در جلسات پرسش و پاسخ را ندارد شهردار که کلأ شهرداری با صد نفر کارمند را به امان بی تدبیری رها کرده و الان ۷ ماهه حقوق نتونسته بده بازم. میکنن با این همه خرابکاری شون
ع ظریفی
Iran, Islamic Republic of
تفسیر بی خود و مغرضانه ای بوده در حال حاضر شهر دار سی سخت یکی از توانمند ترین شهر دارانه با تلاش شبا نه روزی و درامد ناچیز داره شهر را به خوبی و بدون اختلاس اداره می کنه نباید با این اوضاع اقتصادی کشور انتظار معجزه داشته باشیم و با سخنان نسنجیده باعث دلسردی مسئولین بشویم
Iran, Islamic Republic of
فقط مهندس داریوش محسنی و ارتباطات گسترده ایشان در کشور
Iran, Islamic Republic of
كه جون خوت اي مسخره بازيا رو در نيار كم بيو در مورد خوت نظر بيه
اسلام
Iran, Islamic Republic of
با ت جه به ای کیوی بالای. که میگن مهندس احتمالا ناسا به زودی یک معاونتی براش انتخاب کنه چون واقعا قلب تپنده کوخدانه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1