تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : ۴۱۰۳۹۸
معاون سیاسی وزیر کشور در یاسوج و در مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد؛

فرمانداران، بخشداران و استانداران حق جانبداری از هیچ شخصی در انتخابات را ندارند / درست امانتداری کنید

۱
۰
فرمانداران، بخشداران و استانداران حق جانبداری از هیچ شخصی در انتخابات را ندارند / درست امانتداری کنید
کبنا ؛معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سیاست اصولی وزارت کشور بی‌طرفی است و فرمانداران، بخشداران و استانداران حق جانبداری از هیچ شخصی را ندارند.
جمال عرف بعد از ظهر امروز (26 خرداد ماه 98) در مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات و حوادث سال گذشته اظهار کرد: سال قبل شاهد تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا بودیم و ابتدای سال ۹۸ امتحان دیگری گرفت و آن بارش سنگین ۲۵ استان بود که در گلستان، خوزستان و لرستان خیلی سنگین بود.
معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: به یاری خداوند از آزمون سیل سربلند بیرون آمدیم و پایان امسال هم آزمون تحریم‌ها را با همراهی و‌ یاری ملت ایران پشت سر می‌گذاریم.
وی در ادامه سخنان خود به دو وظیفه سیاست داخل و امنیت داخلی وزارت کشور اشاره کرد و گفت: مهمترین سیاست داخلی امسال وزارت کشور رویداد انتخابات ۹۸ است.
وی عنوان کرد: سیاست اصولی وزارت کشور بی‌طرفی است و فرمانداران، بخشداران و استانداران حق جانبداری از هیچ شخصی را ندارند و باید با بی‌طرفی این امانت حق‌الناس است را باید درست امانتداری کنیم.
این مسؤول عنوان کرد: سیاست دوم قانونمندی و رعایت قانون و‌ مقررات است لذا مبنای کار عزیزان ما رعایت قانون باشد
عرف به سومین سیاست وزارت کشور اشاره کرد و‌ گفت: برگزاری انتخابات سالم بدون شائبه سومین سیاست وزارت کشور است و ما در مجموعه وزارت کشور تلاش می‌کنیم انتخابات سالم و بدون شائبه‌ای برگزار کنیم.
وی به تاکید بر برگزاری انتخابات با نشاط است گفت: ما در وزارت کشور موظف هستیم این ارکان را به درستی انجام دهیم که برگزاری انتخابات بانشاط مستلزم حضور همه سلایق سیاسی در داخل خانواده انقلاب اسلامی هستند و باید زمینه مشارکت و رقباتشان ایجاد شود.
عرف در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما بحثی در جابه جا استاندار نداشتیم اما خود احمدی تاکید اصرار داشت و دلایلی داشت و من خیلی جدی نگرفتم بعد از عید فطر آمدند تا تصمیم ایشان خیلی جدی است و حتی گفت استعفا را به وزیر کشور دادم.
فرایند جایگزین فرآیند سخت و پیچیده‌ای است اما وقتی بحث آقای کلانتری شد نمایندگان به سرعت به اجماع رسیدند برای آقای کلانتری و کش و قوس نداشتیم و همزمان با آقای حق‌شناس برای گلستان انتخاب کردیم از زحمات احمدی تشکر می‌کنم.
وی افزود: کسی که در دوره نوجوانی وارد دفاع مقدس می‌شود و جان را در طبق اخلاص می‌گذارد و از کشور و‌ میهن دفاع می‌کند عنصر ارزشی است.کلانتری هم انسان با ارزشی فداکار، پرکار و عبارتی که روحانی گفت خستگی‌ ناپذیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعتراف
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این ادعا ها توسط فرمانداران وبخشداران رعایت نمیشه دخالت قوای مجریه ومقننه در امورات وانتصابها بیداد میکند.چون نمایندگان ودولت باهمند .نمایندگان فقط برای دولت نه برای مردم کار میکنند وبرعکسش هم صادق هست.چون به رای هم نیاز دارند..مجلسی ها دچار روزمرگی شده اند ومردم هم خسته اند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1