کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / تاجگردن، زارعی و «حاج عدل» با هم وارد سالن شدند/ کلانتری به همراه معاون وزیر کشور آمد

26 خرداد 1398 ساعت 15:16

غلامرضا تاجگردون، عدل هاشمی‌پور و غلام محمد زارعی به همراه عزیز فیلی معاون عمرانی استادار جداگانه وارد سالن کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.


مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، بعد از ظهر امروز (26 خرداد ماه 98) ساعت 15 و 16 دقیقه حسین کلانتری با همراهی معاون سیاسی وزیر کشور و احمدی استاندار سابق وارد سالن برگزاری مراسم تودیع و معارفه شدند.
غلامرضا تاجگردون، عدل هاشمی‌پور و غلام محمد زارعی به همراه عزیز فیلی معاون عمرانی استادار جداگانه وارد سالن کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.
نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، مدیران دولتی، چهره‌های سیاسی، دانشگاهیان، روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور پررنگی دارند.
در این جلسه حسین کلانتری با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات علی محمد احمدی استاندار سابق تجلیل به عمل آمد.
در حکم وزیر کشور خطاب به حسین کلانتری آمده است؛
به استناد مصوبه جلسه مورخ ۲۲/۰۳/۱۳۹۸ هیات محترم وزیران به سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال به عنوان نماینده عالی دولت در ایفای مسئولیت اجرای سیاست‌های عمومی کشور که نشات گرفته از سیاست‌های دولت تدبیر و امید می‌باشد و در اجرای صحیح کلیه وظایف محوله، ارتباط با دستگاه‌های اجرایی ملی و محلی و سایر دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری‌ها و مؤسسات عمومی غیر دولتی موفق و موید باشید.
انتظار می‌رود با اتخاذ تدابیر شایسته و اعتدال گرایانه زمینه گسترش رشد و توسعه استان را با به کارگیری نیروهای متدین، متعهد و متخصص و تعامل با سایر مسئولین استان فراهم سازید.
توفیق روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ((مد ظله العالی)) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.


کد مطلب: 410387

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410387/معارفه-استاندار-جدید-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-تاجگردن-زارعی-حاج-عدل-هم-وارد-سالن-شدند-کلانتری-همراه-معاون-وزیر-کشور-آمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1