تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۱۰۳۸۷
با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / تاجگردن، زارعی و «حاج عدل» با هم وارد سالن شدند/ کلانتری به همراه معاون وزیر کشور آمد

۲
۰
معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / تاجگردن، زارعی و «حاج عدل» با هم وارد سالن شدند/ کلانتری به همراه معاون وزیر کشور آمد
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، بعد از ظهر امروز (26 خرداد ماه 98) ساعت 15 و 16 دقیقه حسین کلانتری با همراهی معاون سیاسی وزیر کشور و احمدی استاندار سابق وارد سالن برگزاری مراسم تودیع و معارفه شدند.
غلامرضا تاجگردون، عدل هاشمی‌پور و غلام محمد زارعی به همراه عزیز فیلی معاون عمرانی استادار جداگانه وارد سالن کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.
نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، مدیران دولتی، چهره‌های سیاسی، دانشگاهیان، روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور پررنگی دارند.
در این جلسه حسین کلانتری با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات علی محمد احمدی استاندار سابق تجلیل به عمل آمد.
در حکم وزیر کشور خطاب به حسین کلانتری آمده است؛
به استناد مصوبه جلسه مورخ ۲۲/۰۳/۱۳۹۸ هیات محترم وزیران به سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال به عنوان نماینده عالی دولت در ایفای مسئولیت اجرای سیاست‌های عمومی کشور که نشات گرفته از سیاست‌های دولت تدبیر و امید می‌باشد و در اجرای صحیح کلیه وظایف محوله، ارتباط با دستگاه‌های اجرایی ملی و محلی و سایر دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری‌ها و مؤسسات عمومی غیر دولتی موفق و موید باشید.
انتظار می‌رود با اتخاذ تدابیر شایسته و اعتدال گرایانه زمینه گسترش رشد و توسعه استان را با به کارگیری نیروهای متدین، متعهد و متخصص و تعامل با سایر مسئولین استان فراهم سازید.
توفیق روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ((مد ظله العالی)) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

جحخاه
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی .........
ل
Iran, Islamic Republic of
ایا هدف همین است که ده تا صد تا مدیر وپیمانکار عوض بشند جای بهتر بگیرند کالاها ی داخلی ووارداتی هم هرروز گرانتر بشه.اقوام بدون نیاز ودرجه اول مسئولان شاغل بشند.اگر پول نفت وپتروشیمی فروش نرفت مجلس ازجیب ملت تصویب بکندوتکرار وتسلسل .تاکی با شعارها بامردم بازی میکنید ای مسئولان قیامت جوابگو هستید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1