تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۴۱۰۲۱۵
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد در گلریزان‌های رمضان 98

۰
آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد در گلریزان‌های رمضان 98
کبنا ؛مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری 9 جشن گلریزان در سطح استان گفت: از قبل کمک‌های جمع‌آوری شده در این مراسمات 22 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.
به گزارش کبنا، اسماعیل جمیاری امروز در جمع خبرنگاران از آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد از قِبل برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: 15 میلیارد ریال به صورت نقدی و تعهدی در 9 جشن گلریزان ماه مبارک رمضان به ستاد دیه کمک و 22 زندانی آزاد شدند.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رمضان امسال 9 جشن گلریزان برگزار شد که تعداد جشن‌ها نسبت به سال گذشته 3 برابر بود و حتی در مکان‌های علمی و آموزشی مانند دانشگاه و زورخانه امام علی(ع) یاسوج و شهرستان‌های چرام، باشت، دنا و بهمئی این جشن برای اولین بار برگزار شد و البته با استقبال‌ خوبی هم همراه بود.
وی به تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در زندان‌های استان اشاره کرد و گفت: جمعیت زندانیان جرائم غیرعمد استان 557 نفر بود که با کمک خیرین و جمع‌آوری مبلغ 15 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و تعهدی 22 زندانی شامل 19 مرد و 3 زن از زندان آزاد شدند.
این مسئول در پایان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های استان را موجب کاهش جمعیت زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: مشکلات معیشتی، افزایش پدیده طلاق در خانواده زندانیان، ترک تحصیل فرزندان، مشاغل کاذب و چندین و چند آسیب دیگر خانواده زندانیان را تهدید می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1