تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب : ۴۱۰۰۸۸
نماینده کهگیلویه بزرگ:

پروژه های زخمی راه کهگیلویه و ورودی های دهدشت تعیین تکلیف شد

۲
۱
پروژه های زخمی راه کهگیلویه و ورودی های دهدشت تعیین تکلیف شد
کبنا ؛عصر امروز در فرمانداری کهگیلویه جلسه بررسی وضعیت راه های ارتباطی کهگیلویه بزرگ با حضور نماینده مردم در مجلس،فرماندار کهگیلویه،مدیر کل راه و شهرسازی و نماینده شورای شهر دهدشت برگزار شد.
نماینده کهگیلویه بزرگ در این نشست از بلا تکلیفی و تعطیلی برخی از پروژه های راه و شهرسازی انتقاد نمود و فعالیت اجرایی آنها را خواستار شد.
نماینده کهگیلویه بزرگ درحاشیه این جلسه در گفت و گو با کبنا اظهار کرد:امروز با حضور فرماندار و مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر مسوولان جلسه ای در رابطه با اخرین وضعیت پروژه های راه داشتیم اولویت بندی شد قرار شد زمان بندی تعریف شود،موانع برداشته شود در کمیته برنامه ریزی هم این پروژه های اولویت دار مورد توجه ویژه باشد.
عدل هاشمی پور با اشاره به پروژه ملی جاده پاتاوه -دهدشت اظهار کرد:یک موسسه دیگر هم به کمک موسسه قبلی امد از طرف قرار گاه سازندگی خاتم و در حال حاضر بالای 600 نفر نیروی انسانی در این محور مشغول اند و حدود 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
هاشمی پور بیان کرد:محور پاتاوه -دهدشت مشکل مالی هم ندارد،و چون این پروژه منتسب به رهبری بوده است تاکنون 110میلیارد تومان هم از دفتر رهبری به این پروژه تزریق شده است و جای نگرانی ندارد که امیدوارم تا پایان سال بتوانیم این پروژه را به جمع بندی برسانیم.
وی با اشاره به جاده برفکون گفت:این پروژه امروز بررسی شد و قرار شد با کمک فرماندار و مدیر کل راه وشهرسازی پیمانکار فعال شود و پولی تزریق شود تا به زودی عملیات اجرایی شود و ما بتوانیم نهایتا تا پایان مهرماه پروژه را جمع کنیم تا مردم چاروسا از این دغدغه بیرون بیایند.
نائب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس ادامه داد:پروژه های زخمی شده راه های روستایی جاده گوراب،جاده دم عباس،دژکوه و پا قلعه،جاده سوق و چرام و زیرگذر جاده سوق که وصل می شود به محور پاتاوه دهدشت،و جاده چرام به دهدشت،ورودی های شهر دهدشت،از همه مهتر سه ورودی تعیین تکلیف شد.
هاشمی پور بیان کرد:قرار شد این سه ورودی را ظرف یک تا دو  هفته آینده یک پکیجی کنند ،پیمانکاران قبلی تعیین تکلیف شوند و نهایتا پیمانکاری دارای توان مهندسی و اجرایی ادامه دهد یا اداره کل راه با پیمانکاران قبلی کار را به اتمام برساند تا مردم از این نارضایتی برای ورودی های شهر دهدشت عبورکنند.
وی ادامه داد:امیدوارم این تصمیماتی که گرفته شده و این موصباتی که در فرمانداری داشتیم،تحقق پیدا کند و هر چه سریع تر پروژه ها به بهره برداری برسد.
نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه جاده سوق به چنگلوا که سالیان سال است مشکلاتی دارند مردم ،هم طی بازدید امروز صبح،قرار شد تا 15 مردادماه روکش آسفالت انجام شود،تصریح کرد:جاده سوق- دهدشت هم به جای خوبی رسید و دغدغه مردم تقریبا برطرف شده است ولی دو تا سه نقطه دیگر دارد که بایدلکه گیری انجام شود و بعد تکمیل شود.
هاشمی پور در خصوص جاده لیکک به سه راهی تشان نیز یادآور شد:پروژه به اتمام رسیده است ولی نصب گاردریل و نقشه کشی ان جاده باید مورد توجه راه وشهرسازی و راهداری باشد و همچنین جاده سوق در زمینه خط کشی مورد توجه باشد.
وی در پایان تاکید کرد:انتظار دارم اولویت اول دوستان راه و شهر سازی نسبت به ورودی های شهر دهدشت باشدچون که هر مهمانی یا گردشگری به شهر می آید به مسولین تذکر می دهد لذا هر چه سریع تر در دستور کار قرار دهد.
فرماندار کهگیلویه نیز خواستار پیگیری مدیر کل و سرعت بخشیدن به پروژه ها به ویژه جاده های روستایی که دغدغه مردم است و جاده سوق،برفکون،ورودی های شهر و...شد.
به گزارش کبنا در این جلسه مصوب شدنظر به سهل انگاری پیمانکاران ورودی های شهر دهدشت ظرف 10 روز آینده 46گردند کارهای باقیمانده به صورت کارشناسی برآورد شوندو به فرمانداری کهگیلویه جهت طرح در کمیته برنامه‌ریزی و تأمین اعتبار ارائه شوند.
راه و شهرسازی استان موظف است با تعیین پیمانکار ورودی ها به گونه ای زمانبندی نماید که تا پایان شهریور عملیات اجرایی به اتمام برسد.
در خصوص جاده برفکون با توجه به اینکه آیا ادامه کار از محل فعلی باشد و یا تغییر مسیر پیدا کند لازم است که روز شنبه آینده کارشناسان امر محل پروژه را بازدید نموده و طرح مناسب را جهت اجرا اتخاذ نمایند.
همچنین مقرر گردید تا پایان خردادماه برنامه زمانبندی آن توسط راه و شهرسازی به نحوی تنظیم شود که تا پایان شهریورماه جاری،به بهره برداری برسد.
ازدیگر مصوبات این جلسه جاده دلی احمد در بخش دیشموک بود که مقرر شد هرچه سریعتر با بنیاد مسکن استان تعیین تکلیف گردد.
همچنین به گفته مسوولان با توجه به اعتبار اخذ شده از وزارت نفت برای جاده تنگ چویل و اتمام مطالعات آن، تا پایان خرداد ماه جاری مناقصه آن توسط راه و شهرسازی انجام گیرد.
جاده پاقلعه و دژکوه با توجه راکد شدن عملیات اجرایی آن، تمهیدات لازم جهت آغاز مجدد کار تا پایان خردادماه جاری انجام شود.
مقدمات لازم از جمله تهیه زمین جهت تجهیز کارگاه جاده دمه انجام شود و عملیات اجرایی آن هرچه سریعتر آغاز گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیاوش دوست کام
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا سلام وعرض ادب محضر مبارک نماینده محترم کهگلویه بزرگ وحورههای چهارگانه وفرماندار کهگلویه ومدبرکل راه وشهرسازی وریس دفترنماینده وشورای شهر دهدشت ‌: جادارد بسیارتشکر کنیم ازنماینده فعال ودلسوز وپیگیر وهمه فن حریف وزیرک باهوش ورند که بابرنامه ریزی هدفمندوزمان بندی مناسب تمام امورات زیربنایی وزیرساخت حوزهای انتخابییه راپوشش میدهد وازتمام پتانسیل خوبش برای ابادانی استفاده میکند وهیچ چیز ازمخیلیه اش عبور نمیکند .خداقوت
Iran, Islamic Republic of
جوون حاجی یه دور نمایندگی هم تمدید وابویه باز پروژه یل و نتیجه نیرسن
هالوو جوونی از قدیم گوتنه نکرده کار نبه پی کار که نونل ایخره و نیکنه کار...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1