تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۱۰۰۱۴
امام جمعه موقت چرام:

آینده‌ای نه چندان دور شاهد نابودی رژیم منحوس اسرائیل خواهیم بود

۰
آینده‌ای نه چندان دور شاهد نابودی رژیم منحوس اسرائیل خواهیم بود
کبنا ؛حجت‌الاسلام مجتبی فرهمند امام جمعه موقت چرام ظهر امروز (جمعه 10 خرداد ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه روز قدس امسال از هر سالی مهم‌تر و از اهمیت بیشتری برخوردار است، اظهار کرد: دلیل این اهمیت مضاعف اقدامات نظام سلطه در راس شیطان بزرگ آمریکا و مزدورانش در منطقه است.
امام جمعه موقت چرام،عنوان داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری شرایط کنونی قضیه فلسطین با گذشته بسیار متفاوت است زیرا در این برهه از زمان آمریکا و رژیم صهیونیستی به صراحت از حذف فلسطین و تثبیت یهودی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی سخن گفتند.
وی،افزود:  طرحی که به عنوان معامله قرن از آن یاد می‌شود و محتوای آن تهدید یا یهودی‌سازی مناطق اشغالی است، طرحی که با وعده‌های اقتصادی به فلسطینیان و سبز کردن بهار اقتصادی برای آنان بوده و هدف تثبیت رژیم غاصب اسرائیل است.
حجت‌الاسلام فرهمند، ابراز کرد:  این معامله با یک دروغ بزرگ شروع شد و آن حل مشکلات اقتصادی فلسطینی هاست ولی بزرگترین مانع آنها برای دستیابی به این هدف شیطانی موضوع یکپارچه گروه‌های فلسطینی اعم از گروه‌های حماس و مقاومت و کسانی که مشهور به سازش کاری با رژیم غاصب اسرائیل بودند علیه این توطئه شیطانی هست.
وی با بیان اینکه طرح معامله قرن، طرح تغییر ژئوپلتیک منطقه و واگذاری سرزمین‌ها و جابجایی گسترده در آن است تا اسرائیل غاصب بتواند تثبیت شود، متذکر شد: اما واقعیت این است که عرب‌های فلسطینی با رشد ۴.۷ درصدی جمعیت در برابر رشد ۲.۱ درصدی یهودیان نه تنها مانع تهدید یهودی سازی شدند بلکه آنچه از نظر پیشرفت قومیت در این سرزمین‌ها اتفاق افتاده است تعریب و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد نابودی این رژیم منحوس خواهیم بود.
خطیب جمعه موقت چرام با اشاره به این مطلب که نشانه‌های افول و زوال این قدرت پوشالی بروز و ظهور پیدا کرده است به چند نمونه از آن اشاره کرد و گفت: زمانی رژیم غاصب اسرائیل با ایجاد رعب و وحشت و قتل عام وحشیانه باعث فرار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از خانه و کاشانه خود می شدند ولی امروز این ملت فلسطین است که باقی مانده و وحشت به خانه اسرائیل افتاده است.
وی، اضافه کرد: شلیک قریب به ۶۹۰ موشک از غزه به سمت مناطق تحت سیطره اسرائیل سبب شد اسرائیل بدون دست یافتن به نتیجه آتش بس را بپذیرد، رژیم غاصب تا چندی پیش بر مبنای راهبرد حفظ برتری امنیتی خود دستیابی حزب الله لبنان و گروههای فلسطینی به بعضی موشک‌ها را خط قرمز عنوان کرده بود ولی نه تنها نتوانست جلوی دستیابی به این مهم را بگیرد بلکه امروز از ترس موشک های نقطه زن حزب الله و گروه‌های مقاومت در هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی در امان نخواهد بود و این ذلت و افول تا محو کامل این غده سرطانی از نوع نقشه جغرافیایی جهان ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام فرهمند در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،خاطرنشان کرد: کار امام برای خدا و با نام خدا و تکیه بر قدرت لایزال الهی صورت گرفت، در راه خدا نه از مرگ هراسی داشت نه از تبعید،نه جنگ او را ترساند و نه شهادت یاران و فرزندان بسیجی، نه باکی از قدرت پوشالی بلوک شرق و غرب عالم داشت و نه در مقابل خدا چیزی برای خود می خواست چون به وعده الهی ایمان داشت.
امام جمعه موقت چرام در ادامه با اشاره به این مطلب که قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ جنبشی است ماندگار که راه مبارزه در برابر ظلم و ستم را به مردم آموخت،تصریح کرد: قیام ۱۵ خرداد به عنوان مبدا و سرآغاز انقلاب اسلامی بود که منشاء تحولات وسیع داخلی و بین‌المللی شد، ۱۵ خرداد روز قیام خونین مردم جان بر کفی است که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند تا سلطه طاغوتیان را از کشورشان برچینند.
وی افزود: به دنبال دستگیری حضرت امام راحل مردم در شهرهای مختلف ایران اسلامی کفنپوش به خیابان‌ها آمدند و با شعار یا مرگ یا خمینی خواهان آزادی حضرت امام بودند که در این تظاهرات مردمی نیروهای حکومتی با به رگبار بستن مردم حمام خونی را انداختند و مردم را به گلوله بستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1