تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۳
کد مطلب : ۴۰۹۹۸۲
عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:

انتظار مردم کهگیلویه برای آب سد کوثر شایسته مردم و در شأن مسئولان نیست

۰
انتظار مردم کهگیلویه برای آب سد کوثر شایسته مردم و در شأن مسئولان نیست
کبنا ؛نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: در دیدار با وزیر نیرو تعیین تکلیف طرح آبرسانی به حومه غربی دهدشت، تسریع در عملیات آبرسانی به لیکک و احداث ایستگاه فوق توزیع برق در حوزه انتخابیه مصوب شد.
عدل هاشمی‌پور با اشاره به کند بودن روند عملیات طرح و نارضایتی مردم نسبت به آن گفت: در راستیا تسریع عملیات پیمانکار طرح عوض شد و سرانجام شرکت جهاد نصر پس از طی مراحل قانونی مسؤولیت اجرای کار را بر عهده گرفت که این امر موجب امیدواری به آبیاری اراضی حومه غربی شده است.
هاشمی‌پور افزود: در دیداری که روز گذشته با وزیر نیرو داشتم دستور قاطع دکتر اردکانیان برای تسریع در انجام پروژه و اتمام بخش عمده‌ای از آن در سال جاری اخذ شد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی ضمن تشکر از حسن نیت وزیر نیرو و قدردانی از صبر و حوصله مردم، خطاب به مسؤولان آب منطقه‌ای استان گفت:  بر اساس مکاتبات موجود و دستور وزیر مبلغ 50 میلیارد تومان به اعتبارات سال جاری افزوده شده و تاخیر بیش از این در اجرای پروژه به هیچ قابل پذیرش نیست.
وی ادامه داد: انتظار دارم مدیر کل آب منطقه‌ای استان نسبت به این پروژه مهم و حیاتی توجه ویژه‌ای داشته باشد و با برنامه‌ریزی لازم و زمانبندی مناسب نسبت به اجرای سریع آن در نهایت کیفیت اقدام کند.
وی همچنین از موافقت وزیر برای احداث شبکه و ایستگاه‌های فوق توزیع برق در شهرستان‌های بهمئی و لنده و نیز بخش‌های چاروسا و دیشموک خبر داد و گفت: این مناطق در عین کم برخورداری با توجه به گرمسیری بودن و مصرف بیشتر برق به دلیل افت ولتاژ همواره دچار زیان و خسارت شده‌اند.
نایب رئیس کمیسیون انرژی ضرورت و چاره کار را تقویت شبکه و احداث ایستگاه‌های فوق توزیع برق در شهرستان‌های بهمئی، لنده و نیز در بخش‌های چاروسا و دیشموک عنوان کرد.
هاشمی‌پور تصریح کرد: در این دیدار بر پیشروی عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهر لیکک تا زمان بهره‌برداری تأکید شد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: بهره‌برداری هر چه سریعتر مردم شهر لیکک و روستاهای در مسیر از آب سد کوثر با توجه به نیازمندی به آب شرب ضروری است.
 هاشمی‌پور افزود: تأمین 30 کیلومتر لوله در اقطار مختلف و مبلغ 30 میلیارد تومان افزایش به اعتبارات سال 98 را از دیگر خواسته‌های خود از وزیر برشمرد و ضمن انتقاد از طولانی شدن پروژه ادامه داد: با توجه به آغاز این پروژه در سال 89 منتظر گذاشتن مردم در داشتن آب شرب سالم و پایدار و تأخیر بیش از این در بهره‌برداری شایسته مردم و در شأن مسؤولان نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1