تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۰۹۷۹۴
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها فضای کهگیلویه و بویراحمد را پیش از موعد انتخاباتی نکنند

۶
۰
رسانه‌ها فضای کهگیلویه و بویراحمد را پیش از موعد انتخاباتی نکنند
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به علاقه و گرایش مردم استان به مسائل سیاسی و اخبار روز از رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها خواست که پیش از موعد مقرر، فضای استان را انتخاباتی نکنند.
به گزارش کبنا، محمدکاظم نظری در شورای روابط عمومی‌های ادارات استان با اشاره به یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید از حد و مرزهای قانون عبور کرد و فضای استان را پیش از موعد به سمت انتخاباتی شدن پیش برد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: دولت از ابتدا تاکنون به فضای باز فرهنگی، خبری و انتقاد منصفانه معتقد بوده ولی این دلیل نمی‌‌شود که برخی رسانه‌ها بی‌رحمانه دولت را تخریب کنند.
نظری اظهار داشت: باید فضای آرام و با نشاط در استان ایجاد شود و از دامن زدن به مسائل قومیتی پرهیز شود زیرا به لحاظ امنیتی برای کشور خوب نیست و برای استان واپسگرایی محسوب می‌شود.
وی تاکید کرد: برخی رسانه‌ها به طایفه گرایی و قومیت گرایی به شدت دامن می‌زنند در حالی به لحاظ فرهنگی، امنیتی و اجتماعی به نفع استان نیست.
نظری در خصوص وظایف روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ادارات و نهادها باید پاسخگوی مطالبات مردم بوده و ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته باشند و خدمات انجام شده را به مردم در حوزه های مختلف اطلاع رسانی کنند.
وی با گلایه از عملکرد برخی روابط عمومی ها افزود: برخی روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی حتی در مقابل سیاه نمایی ‌ها سکوت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
پس بهتره از این مردم حلالیت طلب کن.
مردم
Iran, Islamic Republic of
آقای نظری خدا شاهد اگر کوچکترین خیانتی به رای مردم شود مدیون این مردم هستید اما متاسفانه مسئولین توجهی ندارند
مردم
Iran, Islamic Republic of
شاهد ........ بوده و خدای ناکرده چنین عملی رخ دهد بدهکار و مدیون خون شهدا و مردم هستید پس رعایت کنید این دوره مثل باقی دوره ها نیست و خاطر جمع باش مردم منتظر کوچکترین جرقه است و این به مسئولین عرض میکنم که کنترل کنید که عواقب هر هیاهوی شما هستید و مردم به شما اعتقاد و ایمان دارد که خدای ناکرده باعث ناراحتی مردم نشوید
به عنوان مثال مسئولین در گرانی هیچ کمکی به مردم نمی کند حتی در توزع گوشت ، آرد و ..... که به صورت تعاونی تقسیم میشود
و نمی خواهم درخصوص استخدام های غیرقانونی صحبتی کنم چون ارزشی ندارد و دلیل بی ارزشی این است که هیچ توجهی به حرف مردم نمی شود حتی سایتها
مثلا هشدار 48 ساعت به رئیس بیمارستان دکتر جلیل فقط نمایش بود و هیچ خبری نشد و این نشان ضعف مسئولین است و این بدانید که خدای ناکرده صبر مردم تمام شود دیگر قابل جبران نیست اگر کوچکترین اتفاقی بیفتد شماها دردسری ندارید
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
آقای نظری، اگه میخواهید که فضا انتخاباتی نشه، خودت برو کنار. چون مردم هر جا و هر زمان . رو می شنوند یا تصویرتون رو می بینن، یاد انتخابات.می افتن. پس برید کنار تا مردم هم فکر و ذهنشون راحت بشه.
دنا
United States
خدا بت رحم کرده .حواست به گذشته
Anayat
Iran, Islamic Republic of
چه خوب . شما هم از قانون حرف میزنید؟؛!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1