تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۰۹۷۶۴
مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ورود سازمان بازرسی به کم کاری مدیران کهگیلویه و بویراحمد در هنگام بحران

۲
۰
ورود سازمان بازرسی به کم کاری مدیران کهگیلویه و بویراحمد در هنگام بحران
کبنا ؛بعد از سال‌ها خشکسالی، امسال بارش زیادی را در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد بودیم و رویش علفزارها و گیاهان و شکوفایی درختان همه جای این استان را به رنگ سبز در آورده است، اکنون که در آستانه فصل گرما و تابستان و با خشکی درختان و مراتع روبرو هستیم، احتمال آتش سوزی خیلی زیاد در سطح جنگل ها و مراتع وجود دارد. در این باره وحید محمدی تبار مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: در زمان بحران همه سرباز نظام هستند و باید در هر لباس و جایگاهی از خاک و سرزمین در برابر بحران‌ها صیانت کنند.
محمدی‌تبار علاوه بر تاکید بر نقش این دو دستگاه و مشارکت‌های مردمی در بحران‌ها از جمله آتش سوزی می‌گوید: بر اساس قانون در زمان وقوع آتش سوزی تمامی دستگاه‌ها شامل کشوری، لشکری و شهرداریها در هر لباس و جایگاهی باید پای کار بیایند.
وحید محمدی تبار می‌افزاید: در سال‌های گذشته برخی دستگاه‌ها در هنگام وقوع آتش سوزیها کوتاهی کردند اما شهرداری، هلال احمر، بسیج و فرمانداریها در کنار دو دستگاه محیط زیست و منابع طبیعی پای کار بودند.
وی یادآوری می‌کند امسال سازمان بازرسی به موضوع کم کاریها ورود می‌کند و هر دستگاهی در هنگام بحران کم کاری کند به جد با آن برخورد می‌کند.
محمدی تبار گریزی هم به نقش مشارکت و حضور فیزیکی مدیران در بحران‌ها می زند و می‌گوید: مدیران محیط زیست و منابع طبیعی در بحران‌ها حضور داشتند و همین هم باعث ایجاد انگیزه و بالابردن مشارکت در میان نیروهای مردمی می‌شود.
وی تاکید می‌کند تصمیمات شورای بحران فراتر از مأموریت و روال اداری دستگاه‌ها و قانون جاری است و فلسفه تشکیل این شورا هم همین است پس دستگاه‌ها هم باید فارغ از مرزها و مأموریت‌های مرسومشان وارد عمل شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر خودت هم کم کاری کرده باشی چی خودت تبرئه میکنی؟
. منشا بحرانی اول. بازرسی یه فکری به حالت بکنه بعد اداراتو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1