تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۰۹۷۰۵
در خطبه‌های نماز جمعه سوق مطرح شد

کشتی برجام به گل نشسته است، عده‌ای نمی‌خواهند پیاده شوند

۱
۰
کشتی برجام به گل نشسته است، عده‌ای نمی‌خواهند پیاده شوند
کبنا ؛حجت‌الاسلام مهدی کیانی امام جمعه سوق روز (27 اردیبهشت ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه سوق ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: گزینه قطعی ملت ایران در مواجه با دشمن مقاومت در همه زمینه‌ها است، چرا که مذاکره با دولت کنونی آمریکا سم مضاعف است و در این زمینه اراده  ملت ایران و نظام اسلامی قوی‌تر از دشمن است.
امام جمعه سوق به استناد سخنان رهبری افزود: اصلی‌ترین ابزار آنها هیاهو و تهدید است که مردم ایران هراسی از این تهدیدهای تو خالی ندارند.
وی در ادامه به بیان سم بودن مذاکره با آمریکا  پرداخت و گفت: بی‌ثمر بودن مذاکره برای ملت ایران، نیات پلید آمریکا از مذاکره، غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، مأموریت آمریکا در خدمت به رژیم صهیونیستی، محاسبات غلط دولت آمریکا از ملت ایران، حماقت دولت فعلی امریکا از جمله دلایلی است که مذاکره مجدد هیچ فایده‌ای ندارد.
خطیب جمعه سوق در ادامه وظایف دولت برای مقابله با آمریکا را از دیدگاه رهبری به مسولین گوشزد کرد و افزود: جدی‌تر شدن مدیریت‌ها و برنامه ریزی‌ها جهت مقابله با مشکلات اقتصادی، در دستور کار قرار دادن جدی مسائل و مشکلات اقتصادی، درمان بیماری‌های اقتصادی کشور، اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی، مدیریت شجاعانه امیدوارانه، عدم انفعال در برابر دشمن و شرطی نکردن اقتصاد به مسائل خارج، استفاده از ظرفیت وسیع مردمی، برخورد قاطع با قاچاق، دلالی‌ها، خرید‌های خیانتکارانه ارزاق عمومی و احتکار و حمایت همگانی از دولت  راه حل‌های مقابله با دشمنان است.
وی در ادامه اظهار داشت: اقدام ایران در برداشتن بخشی از محدودیت‌های هسته‌ای که با حمایت مردم مواجه گردید و واکنش اروپائی‌ها و آمریکا را به دنبال داشت نشان داد اگر مسؤولان ایران به درستی و به موقع از مولفه‌های قدرت خود استفاده می‌کردند روند فشارها و تحریم‌ها به اینجا نمی‌رسید.
کیانی‌اصل یادآور شد: عده‌ای در کشور مردم را از سایه خیالی جنگ می‌ترسانند و آدرس مذاکره و سازش را می‌دهند.
وی تصریح کرد: این ارعاب آنها چهار دلیل دارد؛ ارعاب کنندگان و مسببین اصلی شرایط اقتصادی فعلی هستند و مطرح کردن این مباحث راهی برای فرار از پاسخگویی به مسائل اقتصادی است.
کیانی‌اصل در تبیین دومین دلیل گفت: هر چند مدت‌ها کشتی برجام به گل نشسته و امیدهای کاهی به آن از بین رفته اما عده‌ای خیال ندارند از این کشتی به گل نشسته پیاده شوند و هنوز در صدد دستاورد تراشی برای آنها هستند.
وی ادامه داد: قبلا مدعی بودند برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده و الان هم با کوبیدن بر طبل جنگ خیالی می‌خواهند به مردم القا کنند که از بین رفتن برجام مساوی با جنگ و درگیری خواهد بود.
امام جمعه سوق گفت: این عده در کشور تنها راه حلی که می‌شناسند مذاکره و سازش با دشمن است و کلید حل همه مشکلات را در مذاکره و امتیاز دادن به حریف می‌دانند.
وی تأکید کرد: نکته آخر روحیه خاص این جماعت است که روحیه آنها ترس و وحشت از دشمن است و از منظر آنها آمریکا قدرتی بزرگ و غیر قابل مهار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس
Iran, Islamic Republic of
همین حرفها بود که الان نتیجه اش را می بینیم!
یعنی شما هم دغدغه ای برای مردم دارید؟؟؟
برکات برجام را همگان دیدند و گشایشی که در اقتصاد مملکت صورت گرفت حالا از ته کهگیلویه یک بلند شده میگه برجام در گل فرورفته!!!!
شما و امثال شما گرفتاری ملت را می خواستید که الحمدالله داریم می بینیم نتیجه حرف های امثال جنابعالی را
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1