کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک کهگیلویه و بویراحمدی معاون استاندار قزوین شد

25 ارديبهشت 1398 ساعت 22:46

«منوچهر حبیبی» با حکم وزیر کشور به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین منصوب شد.


به پیشنهاد استاندار قزوین و با حکم «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور، منوچهر حبیبی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری استان و بهره‌گیری از استعداد‌ها و توانمندی نیرو‌های لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
منوچهر حبیبی متولد ۱۳۵۰ و کارمند رسمی وزارت کشور است.
تحصیلات وی لیسانس راه و ساختمان، فوق‌لیسانس مدیریت و دکترای برنامه‌ریزی شهری است.
منوچهر حبیبی در کارنامه اجرایی خود سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، معاون امور عمرانی استانداری قزوین، معاون امور اقتصادی استانداری قزوین، معاون امور عمرانی استانداری کهکیلویه و بویراحمد، مدیرکل حراست استانداری کهکیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، مدیرکل راه و ترابری استان کهکیلویه و بویراحمد، سرپرست فرمانداری قزوین و همچنین شهردار یاسوج را دارد.


کد مطلب: 409665

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409665/یک-کهگیلویه-بویراحمدی-معاون-استاندار-قزوین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1