تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۰۹۶۵۷
مدیرعامل شرکت آب و منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ساخت‌وساز شبانه در حاشیه رود بشار/ معرفی متخلفین به دستگاه قضایی

۰
ساخت‌وساز شبانه در حاشیه رود بشار/ معرفی متخلفین به دستگاه قضایی
کبنا ؛علی داوودی‌مهر گفت: متأسفانه ساخت‌وسازهای شبانه در حاشیه رودخانه‌های بشار و مهریان یاسوج توسط برخی متجاوزین و متصرفان به حریم رودخانه‌ها شروع‌شده و البته گشت‌های شبانه شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد هم فعالیت‌های دوچندان‌تری نسبت به گذشته خواهند داشت.
وی از توقیف هشت دستگاه لودر و ماشین‌آلات سنگین در حاشیه این رودخانه‌ها در چند شب گذشته خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه برخی افراد برای تصرف حریم رودخانه‌ها با کرایه نمودن ماشین‌آلات سنگین اقدام به خاک‌ریزی و ریختن مصالح ساختی فاقد استفاده در حاشیه رودخانه‌ها می‌کنند.
مدیرعامل شرکت آب و منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه این شرکت با شدت بیشتری نسبت به گذشته با متخلفان این گزارش برخورد قانونی خواهد کرد، یادآور شد: برخی از ماشین‌آلات سنگین توقیف‌شده «لیزینگی» و اکنون مالک آن برای خروج آن از پارکینگ بایستی تمامی اقساط آن را پرداخت کند.
داوودی مهر افزود: از دارندگان ماشین‌آلات سنگین می‌خواهیم شبانه اقدام به انتقال مصالح ساختمانی و یا هر چیز دیگری به حاشیه رودخانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد نکنند که در آن صورت ماشین آنان توقیف و به پارکینگ انتقال داده می‌شود.
وی از توقیف ۲ دستگاه لودر در حاشیه یکی از سنگ‌شکن‌های تعطیل‌شده در حاشیه رودخانه بشار یاسوج هم خبر داد و اظهار داشت: چند شب پیش ۲ دستگاه لودر در حاشیه یکی از سنگ‌شکن‌های رودخانه بشار یاسوج توقیف که معلوم شد مالک آن سنگ‌شکن از رانندگان خواسته خاک و مصالح ساختمانی را به بهانه تصرف اراضی محدوده سنگ‌شکن ریخته تا بعداً مورد تصرف قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این قول را به مردم استان می‌دهیم که شدت برخوردهای قانونی با متجاوزین و متصرفان به رودخانه‌های استان به ویژه بشار و مهریان یاسوج را بیشتر کنیم.
داوودی مهر، جریمه قانونی متجاوزین و متصرفان بیت‌المال را «زندانی» و پرداخت هزینه‌های سنگین مالی عنوان و خاطرنشان کرد: این تصرف‌ها جرم دولتی دارد.
وی افزود:‌ برخورد با متجاوزان و متصرفان حریم رودخانه‌ها تنها بر عهده شرکت آب منطقه‌ای بوده و ما نیز تلاش‌های خود برای برخورد قانونی با این افراد را در روزها و ماه‌های آینده شدت خواهیم بخشید.
مدیرعامل شرکت آب و منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تصرف و تجاوز به حریم رودخانه‌ها، این شرکت را اطلاع دهند.
۱۴۰۰ کیلومتر رودخانه و ۱۱۰۰۰ کیلومتر طول آبراهه‌ها و مسیل‌های استان کهکیلویه و بویراحمد است که شرکت آب منطقه‌ای مطالعات تعیین حد بستر و حریم ۷۳۵ کیلومتر را انجام و آزادسازی حدود ۹۰ هکتار اراضی بستر و حریم رودخانه‌ها را با همکاری دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی انجام و در سال جاری برخورد با متصرفین بستر و حریم رودخانه‌ها شدت بیشتری خواهد گرفت.
وی از تشکیل کارگروه آزادسازی تصرفات بستر و حریم رودخانه‌ها خبر داد و اعلام کردند متصرفین خواب راحت نخواهند داشت همچنین ایشان از مردم عزیز استان خواستند در صورت مشاهده تخلف موارد را به شرکت آب منطقه‌ای انعکاس نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1