کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد:

بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان 22 خرداد ماه برگزار می‌شود

25 ارديبهشت 1398 ساعت 8:56

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: تا کنون قریب به 1500 کلاس درس به همت خیرین به صورت حقیقی و حقوقی احداث و تکمیل شده است.


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد 22 خرداد ماه 1398 برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، پیروز کرمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست‌ و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان 22 خرداد ماه 1398 با رویکرد تجلیل و تکریم خیرین، گسترش فرهنگ مشارکت مردمی در مدرسه سازی و شناسایی، هدایت و جذب خیرین جدید در امر مدرسه سازی برگزار می‌شود.
وی گفت: مقدمات لازم جهت برگزاری این جشنواره از طرف عوامل اجرایی در حال انجام است و انتظار می‌رود با تعامل و برنامه ریزی دقیق و منظم و در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در اختیار نوسازی مدارس قرار گیرد.
وی گفت: اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان از تمام نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات در راستای هر چه بهتر شدن برنامه‌های جشنواره استقبال می‌کند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت:  تا کنون قریب به 1500 کلاس درس به همت خیرین به صورت حقیقی و حقوقی احداث و تکمیل شده است.
وی درادامه گفت: هم اکنون نیز 58 پروژه در قالب 282 کلاس درس با زیر بنای 29هزار و526 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان در مناطق استان در حال اجرا است.


کد مطلب: 409645

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409645/بیست-یکمین-جشنواره-خیرین-مدرسه-ساز-استان-22-خرداد-ماه-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1