کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فضای مجازی مطرح شد

تاجگردون خطاب به آرش: اسم 10 اوباش را نام ببر، از تو صیانت می کنم

21 ارديبهشت 1398 ساعت 1:34

غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، گفت: «سلام آرش جان خوشحال میشم اسم ده اوباش که به ناحق سر کاره نام ببر یا دایرکت به من بده. قول میدم خودم ازت صیانت کنم. ممنوم.»


غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در پاسخ به اظهارات فردی به نام «آرش» که با لحن شدیدی خطاب به تاجگردون گفته بود؛ «افرادی که صلاحیت و شایستگی لازم را ندارند، در ادارات و شرکت‌ها به کار گرفته شده‌اند و از آن طرف افراد متخصص در شهر دستفروشی می‌کنند.»، گفت: «سلام آرش جان خوشحال میشم اسم ده اوباش که به ناحق سر کاره نام ببر یا دایرکت به من بده. قول میدم خودم ازت صیانت کنم. ممنوم.»
لازم به توضیح است که باید به نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، گفت: افرادی که در ادارات، شرکت‌های دولتی و بنگاه‌های اقتصادی به کار گرفته شده‌اند، اغلب بدون رعایت ضوابط، گزینش و تأیید صلاحیت از سوی نهادهای متولی و گاهاً با اشاره حضرتعالی و دفترتان مشغول به کار شدند. بدون شک کسانی که صلاحیت لازم را ندارند به افزایش فساد در ادارات کمک بیشتری خواهند کرد و حتماً مسئولانی چون شما مقصر هستید. و فردی که هم حاضر است برای منافع خودش قوانین را زیر پا بگذارد و تبعیض و رانت را بپذیرد، آدم صلاحیت داری نیست.
به زودی اسامی استخدام‌های فله‌ای، خاله خرزویی و جزیره‌ای را در ادارات گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر خواهیم کرد تا لازم نباشد نماینده گچساران در «دایرکت» خود به دنبال اسامی آنها باشد. صیانت از قانون وظیفه نماینده مجلس است و کافی است که آقای تاجگردون اسامی نیروهای بکار گرفته شده را در شرکت‌های دولتی، نفت، گاز، بیمارستان‌های گچساران و استان و ... را مطالبه کند تا متوجه شود، کدام افراد با چه پیشینه‌ای و با چه اعتقاداتی در ادارات نظام اسلامی مشغول به فعالیت شده‌اند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000409/nf00409536-1.jpg


کد مطلب: 409536

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409536/تاجگردون-خطاب-آرش-اسم-10-اوباش-نام-ببر-صیانت-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1