تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۴۰۹۵۱۰
مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری جشن گلریزان در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد

۰
برگزاری جشن گلریزان در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هماهنگی با مسئولین ستادی از برگزاری ۵ جشن گلریزان در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد.
وی افزود: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در ایام مبارک رمضان علاوه بر شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه در دو شهرستان دنا و چرام برای اولین بار جشن گلریزان برگزار و انتظار می‌رود با حضور مسوولان ارشد استان، خیرین هم استانی و جلب مشارکت‌های عمومی بخشی از زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند زندان‌های استان را آزاد کرد.
مدیرکل زندان‌ها و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان را در حال حاضر ۵۵۷ نفر اعلام و افزود: تعداد ۱۳ نفر از این افراد بخاطر تصادف و ضرب و جرح غیرعمد،  ۹۵ نفر مهریه و مابقی یعنی تعداد ۴۴۹ نفر محکوم مالی غیرکلاهبرداری هستند.
جمیاری تعداد زندانیان آزاد شده در سال گذشته را بالغ بر ۳۰۰ نفر بیان کرد و اظهار داشت: در سال گذشته و با همکاری و همراهی خوب مسئولین ارشد اجرایی و قضایی، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، خیرین هم استانی و خارج از استان، اشخاص حقیقی و حقوقی، کمک سازمان زندان های کشور از محل برنامه ماه عسل، منابع و کمک‌های ستاد دیه استان و کشور، صندوق تامین خسارت‌های بدنی، انجمن‌های حمایت از زندانیان استان و تسهیلات بانک‌های عامل ۳۱۹ زندانی بدهکار و نیازمند از زندانهای استان آزاد شدند.
این مسوول عنوان کرد: انتظار می‌رود این کمک‌ها در قالب ۵ جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد و در پایان این ماه عزیز شاهد آزادی بخشی دیگر از زندانیان بدهکار آبرومند باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1