تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۴۰۹۴۱۱
رفتن رضا دهبانی‌پور از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قطعی است

ماحوزی در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا: مدیرکلی فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد را نپذیرفتم/ استانداردهای لازم در اینجا نیست

۱۱
۰
ماحوزی در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا: مدیرکلی فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد را نپذیرفتم/ استانداردهای لازم در اینجا نیست
کبنا ؛بنا بر اطلاعات رسیده به این سایت خبری «رضا دهبانی‌پور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تا هفته‌های آینده از این اداره کل خداحافظی خواهد کرد و در حال حاضر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دنبال گزینه جایگزینی ایشان است.
امروز «حمیده ماحوزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود و با «علی‌محمد احمدی» استاندار و برخی از مسئولان ارشد استانداری دیدار کرد؛ کبنا نیوز هیچ اطلاعی از صحبت‌های ردوبدل شده‌ بین مسئولان استانداری و خانم «ماحوزی» در دست ندارد.
حمیده ماحوزی دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا نیوز با بیان اینکه برای بنده باعث افتخار است که در هر کجای سرزمین ایران اسلامی خدمت کنم، اظهار کرد: بنده امروز به استانداری کهگیلویه و بویراحمد آمدم و صحبت‌های لازم انجام گرفت.
مدیر فعلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه بابیان اینکه بنده دوست دارم در هرجایی که قرار باشد خدمت کنم، با تمام توانم وظایف محوله را انجام دهم، تصریح کرد: اگر قرار باشد در جایی مسئولیت به عهده بگیرم دلم می‌خواهد که تمام‌قد بایستم و کارکنم و زندگی خودم را برای کار می‌گذارم.
وی افزود: امروز در استانداری کهگیلویه و بویراحمد شرایط کار را برای خودم مهیا ندیده‌ام. بنده استانداردهایی را برای خودم تعریف کرده‌ام که در استان کهگیلویه و بویراحمد این استانداردها نیست.
ماحوزی ادامه داد: حیفم می‌آید که بیایم و عده‌ای را دل‌خوش کنم که کار می‌کنم، اما نمی‌توانم، چراکه استانداردهای لازم کار را در آنجا ندیدم.
مدیر فعلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان گفت: بعد از اینکه به استان کهگیلویه و بویراحمد آمده‌ام، امروز به وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام کرده‌ام که من مدیرکلی فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد را نمی‌پذیریم.
ماحوزی در پاسخ این سؤال کبنا که آیا قطعی شما به استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌آیید؟ گفت: دوست دارم یکی از فرزندان همان استان و از بدنه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که نیروهای توانمندی دارد این مسئولیت را بر عهده بگیرد و بنده به‌صراحت به وزارت ارشاد اعلام کردم که مدیرکلی فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد را نمی‌پذیرم.
وی همچنین در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیری بسیار دلسوز و دانشگاهی بوده و علاقه‌مند به توسعه آن استان است، اظهار داشت: بعد از آن نشست که حدود نیم ساعت به‌طول انجامید به این نتیجه رسیدم که نمی‌توانم خدمتگزار مردم استان باشم. واقعیت امر این است که برنامه‌های فراوانی برای توسعه حوزه فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد در ذهن داشتم اما اکنون به این نتیجه رسیده‌ام که نمی‌توانم در آن استان باشم. به وزیر هم عرض کردم که منصرف شده‌ام.
وی متذکر شد: دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیران خوشنام وزارتخانه بوده و به‌عقیده من همه باید به وی کمک کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در پاسخ به این سؤال که آیا برای مدیرکلی ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد با نمایندگان استان در مجلس نشستی داشته‌اید یا خیر؟ گفت: تنها نشست بنده در این‌باره استاندار استان بوده و نشستی با هیچ‌کدام از نمایندگان نداشته‌ام.
وی همچنین خاطرنشان کرد: فرهنگ ربطی به سیاست ندارد و هیچ‌گاه و در هیچ مسوولیتی اجازه چنین کاری را به خود نداده‌ام. اگرچه کار سیاسی فراوان کرده‌ام و ۲ بار هم عضو شورای‌شهر و رئیس شورای‌شهر بوشهر بوده‌ام اما امکان ندارد اجازه دهم بحث فرهنگ با بحث سیاست ادغام شود.
ماحوزی اظهار امیدواری کرد که مدیرکل آینده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بتواند سرعت توسعه فرهنگی را در این استان شتاب بیشتری ببخشد و گفت: خود را فردی رسانه‌ای می‌دانم و در تمام مسوولیت‌هایم تلاش کرده‌ام کنار رسانه‌ها و پاسخگوی آنها باشم. البته اکنون از رسانه‌های استان انتظار دارم دولت و احمدی استاندار را حمایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر ازبوشهر نمیاد ازایلام بیاره وقتی نیروی بومی نیست وهمین یک نفر خوب بود باید تعویَض بشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
مشکل استان ما شخص استاندار است و بس و .نمایندگان برای آمدن ایشان به این استان خدا نگذره از کسانی که این را کردند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای احمدی تورا به آون کسی که دوست داری تو به خدا و این ماه مبارک و شهید ماه مبارک دست از سر این استان فلک زده بردار با این دوگانه رفتار یا بمان با قدرت ادامه بده یا آگه میخواهی بری زودتر برو
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بیچاره ما که یک شما هم بگویید استاندارد لازم برا ی وزندگی در استان ک،ب وجود ندارد
United States
مگر در ارشاد نیروی توانمند ندارید جناب وزیر چرا به منابع استان دهن کجی میشود
انجمن فرهنگی
United States
در ارشاد فقط باید یکی از کارکنان ارشاد باشد تا بتواند از وضعیت موجود که راکد شده نجات یابد
United States
ما هنرمندان صرفا از نیروهای درون ارشاد حمایت میکنیم نه نیروهای خارج که الفبای کار را نمیدانند و بعد ذهنشان سیاسی و غیر فرهنگی است
Iran, Islamic Republic of
تو در حد مدیر کلی فرهنگ و ارشاد نیستی!
با اظهار نظرت نشان دادی بویی از فرهنگ نبرده اید!!!!!!!!
متاسفم برای کسیکه به شما پیشنهاد داده
رو راس
Iran, Islamic Republic of
گوهرگانی را بزار .اونجا افراد های مختلف هست در گروههای تعاتر و فیلم .اخ چقدر خوبه برای گوهرگانی .گوهرگان و ای گوهرگانییببببب. حتما گوهرگانییبببب را بزار.عجب حایی و گوهرگانی هم اهل هنره .هنر هنر .حناب تاج بزارش
زهرا رسول زاده
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت این استان که باید غیر بومی ها مدیرش بشن مگه ما کم مدیر توانمند در این استان داریم که میخواستن از بوشهر بیارن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چقد ما بدبختیم که غیربومی ها باید مدیر کل بشن مگه نیروی توانمند کم داریم این خانم اگر کار فرهنگی را بلد بود با یه بار اومدن این همه فضای رسانه ای را متشنج نمیکرد درود بر دکتر مرادی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1