تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۴۰۸۸۵۵
حرکت قابل تقدیر دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد:

هزینه برنامه‌های هفته سلامت به سیل زدگان اختصاص یافت/دکتر ایلامی: با تمام توان در کنار سیل زدگان کشورمان هستیم

۱
۰
هزینه برنامه‌های هفته سلامت به سیل زدگان اختصاص یافت/دکتر ایلامی: با تمام توان در کنار سیل زدگان کشورمان هستیم
کبنا ؛رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس مصوبه ستاد گرامیداشت هفته سلامت دانشگاه، هزینه برنامه‌های هفته سلامت استان به سیل زدگان اختصاص یافت و صرفاً فعالیت‌های تبلیغی و آموزشی مرتبط با شعار هفته سلامت انجام خواهد شد.
 اورنگ ایلامی اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد گرامیداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان، هزینه حاصل از صرفه جویی برنامه‌های هفته سلامت جهت خرید اقلام سلامت محور مورد نیاز هموطنان مناطق سیل زده کشور اختصاص یافت، ضمن اینکه در شهرستان‌ها نیز مکان‌هایی برای دریافت کمک‌های مردمی و پرسنل دانشگاه در نظر گرفته شد.
 اورنگ ایلامی، با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان جهت خدمت رسانی به مناطق سیل زده و فعالیت‌های صورت گرفته مرتبط در این مناطق، افزود: این مجموعه در صورت نیاز با تمام امکانات و توان، جهت خدمت‌رسانی به هموطنان سیل زده آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز است و هم اکنون نیز تعدادی از همکاران در برخی از این مناطق مستقر هستند.
 رییس ستاد برگزاری هفته سلامت دانشگاه با بیان اینکه (مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت) به عنوان شعار هفته سلامت درسال 98 انتخاب شده است، بیان داشت: این هفته فرصتی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی‌ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخ گویی منطقی و شایسته به مردم، در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاههای مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.
 ایلامی ادامه داد: برای این هفته از یکم تا هفتم اردیبهشت، عناوین «دسترسی عادلانه به خدمات سلامت»، «آموزش؛ رکن سلامت»، «مشارکت اجتماعی و سلامت»، «مراقبت‌های اولیه بهداشتی و سلامت روان»، «سلامت در حوادث و بحران‌ها»، «سبک زندگی سلامت محور» و «سلامت، جمعیت و خانواده» انتخاب شده است که در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری برنامه‌های مختلف، به این مفاهیم پرداخته می‌شود.
 هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ۹۷ در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همكارش
Iran, Islamic Republic of
مي گن طرف روغن ريخته را نذر امامزاده مي كنه. حالا قصه ايلاميه! اصلا اين برنامه پولي نداشته! اگه . فيش واريزي به حساب سيل زدگان را رسانه اي كنند.
اگه مي خوان كار درستتر كنن فيش پرداخت يك ماه حقوق خودشان را به حساب زلزله زدگان واريز كنن.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1