کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با انتشار بیانیه‌ی مطرح شد

اعلام حمایت اتاق بازرگانی یاسوج از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

26 فروردين 1398 ساعت 9:24

بی شک تحریم سپاه و تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جانب رژیم مستبد آمریکا، نهایت دشمنی و خباثت حکومت این کشور با ملت شریف ایران اسلامی است.


اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»، اقدام اخیر دولت آمریکا در تحریم سپاه پاسداران را محکوم کرد.
به گزارش کبنا، متن بیانیه‌ی هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق یاسوج به شرح زیر است؛
مجموعه ی پارلمان بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد که در تمامی سال های تحریم، علی رغم مواجهه با محدودیت ها و مشکلات فراوان تلاش کرده است تا نقش گره گشایی از رونق صادرات غیر نفتی را با تمام توان ایفا کند،  نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در این راه و برقراری امنیت و آرامش کشور، برای فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری را در تمامی این سال ها بسیار مؤثر و سازنده می داند.
بی شک تحریم سپاه و تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جانب رژیم مستبد آمریکا، نهایت دشمنی و خباثت حکومت این کشور با ملت شریف ایران اسلامی است.
اکنون که دولت آمریکا، با زیر پا گذاشتن تمامی قوانین و مناسبات بین المللی، «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» که یک نهاد رسمی و نظامی در کشورمان می باشد را در لیست بی اعتبار تروریسم خود قرار داده است؛ مجموعه بخش خصوصی استان کهگیلویه و وبویراحمد این اقدام را به شدت محکوم کرده و حمایت کامل خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام  داشته و از خداوند متعال نیز آرزوی توفیق روز افزون این نهاد انقلابی را خواستار است.
«هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق یاسوج»


کد مطلب: 408670

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408670/اعلام-حمایت-اتاق-بازرگانی-یاسوج-سپاه-پاسداران-انقلاب-اسلامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1