تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : ۴۰۸۶۶۱
کبنا ورزش کهگیلویه و بویراحمد را در سال 98 مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهد

نگاه 2020 «سید»

۳
۰
نگاه 2020 «سید»
کبنا ؛اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد دو مقوله مهم ورزش و جوانان را راهبری می‌کند. ورزش یکی از مقولات بسیار مهم می‌باشد که علاقمندان و هواداران زیادی دارد. در گذشته شاید یکی از پرحاشیه‌ترین ادارات استان، اداره کل ورزش و جوانان بود. مدیریت محمد شفیعی بر اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بسیار پرحاشیه بود، او مرتب در این اداره با افراد مختلف، ورزشکاران، روسای هئیت‌ها درگیر می‌شد و گاهی در خبرها صحبت از درگیری فیزیکی و لفظی به بیرون از اداره مخابره می‌شد. تا اینکه اکبر نیکزاد استاندار وقت، حجت الاسلام خاضع را به عنوان اولین روحانی مدیرکل ورزش و جوانان معارفه و محمد شفیعی را فرماندار گچساران کرد. در زمان خاضع کمی از حواشی اداره‌کل ورزش و جوانان کاهش پیدا کرد، اما توقعات و مطالبه‌گری ورزشکاران بالا بود و خاضع سیاست سخت گیرانه نحوه هزینه بیت المال را در دستور کار خود قرار داد و رفته رفته بعضی از پیشکسوتان ورزش با او سر ناسازگاری درست کردند. اما دوران طلایی تیم غول کش شهرداری یاسوج رو به افول بود و با جایگزینی جهانبخش ایزدپور به جای «حجت الاسلام خاضع» این اداره کل به دوران پرحاشیه برگشت، تغییر مداوم معاونت‌ها، رکود برخی هیئت‌های ورزشی و انتشار بعضی حرف‌های دروغ در اداره ایزدی را ناکارآمد نشان داد. با همه اینها ایزدی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج را با حضور وزیر ورزش وقت به بهره برداری رساند و برای خود بوق‌زنانی را آورد تا در ورزشگاه فریاد «خداقوت ایزدپور» سر دهند.
اما وزارت خانه، نمایندگان مجلس و تیم ارشد مدیریتی استان تصمیم گرفته بودند تا «ایزدپور» را کنار بگذارند. در ابتدا بحث جایگزینی ایزدپور در فضای ورزش و سیاسی استان داغ بود و گزینه‌های زیاد بومی و غیربومی هم مطرح شدند تا اینکه همای سعادت بر دوش «سید محمدتقی علوی» مدیرکل ورزش فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد افتاد. علیرضا خادم ورزشکار معروف و با اخلاق کشور و معاون پارلمانی وزارت ورزش برای معارفه علوی به یاسوج آمد. او همان ابتدا قول داد که علوی آدم کاربلد و توانمندی هست و ریز و درشت ورزش را می‌شناسد.
علوی کارش را در اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد شروع کرد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی و توجه به ورزش قهرمانی، آموزش و ارتقاء سطح دانش مربیان و ورزشکاران از اولویت‌های کاری او بود. اما علوی در کنار ورزش مسئولیت‌های اجتماعی را هم مدنظر قرار داد.
حضور ورزشکاران و قهرمانان ملی استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های ملی و بین المللی و بازی‌های آسیایی جاکارتا و کسب مدال‌های خوش رنگ طلا و نقره هم نشان از این می‌داد که ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد بر روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.
علوی نسبتاً تمام حواشی را از اداره کل ورزش و جوانان دور نگه داشت. او علاوه بر فعال کردن تمام هئیت های ورزشی استان و آمد و رفت روسای فدارسیون های رشته‌های مختلف کشور، موضوع آموزش مربیان و ورزشکاران بسیار پر اهمیت در استان دنبال می‌شود. سالن‌های ورزشی شهرستان‌ها از تاریکی بیرون آمدند و روز و شب صدای جیغ و فریاد ورزشکاران در این اماکن ورزشی شنیده می‌شود.
استان کهگیلویه و بویراحمد به یک کارگاه آموزشی برای علاقمندان به رشته‌های مختلف ورزشی تبدیل شده است، چیزی که قبلاً هیچ وقت شاهد آن نبودیم. با رجوع به خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری می‌بینیم که بخشی از اخبار، مربوط به ورزش این استان است.
 علوی را مدیر غیربومی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌دانند و در بارش‌ها و سیل اخیر او در کنار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت، حضور در جلسه ستاد بحران و بازدید از مناطق سیل زده استان و اعلام آمادگی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی و مردم سیل زده بخشی از اقدامات او در بحران سیل بود.
نتیجه تصویری برای علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد
 رفتار سیلی احمدی الگوی مدیران شود
 مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از مدیریت استاندار و معاونین در سیل اخیر در استان تقدیر و اظهار داشت: رفتار احمدی استاندار درماجرای سیل باید به الگوی مدیریتی درکشور تبدیل شود.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان با اشاره به حضور پررنگ و اثرگذار سازمان‌های مردم نهاد جوان در کمک رسانی به میهمانان نوروزی و شهروندان آسیب دیده از سیل گفت: سازمان‌های مردم نهاد جوان در برهه‌های مختلف زمانی و در وظایف گوناگون واگذار شده به آنها همواره سربلند بودند اما حضور به موقع و عملیاتی استاندار و معاونین در محل وقوع سیل و تداوم این حضوربه انگیزه‌ای مضاعف برای این جوانان تبدیل شد.
وی با بیان اینکه جوانان خواستار تداوم این گونه رفتارها از سوی مسئولان هستند افزود: الگوبرداری مدیران استان از این رفتار استاندار می‌تواند زمینه افزایش اعتماد عمومی را بین اقشار مختلف جامعه خصوصاً جوانان فراهم سازد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اقدامات انجام شده توسط سازمان‌های مردم نهاد جوان در جریان سیل اخیر را تحسین برانگیز دانست و گفت: این اقدامات در حالی انجام شده که این سازمان‌ها تنها با استفاده از ظرفیت‌های خود و کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان بدون دراز کردن دست خود مقابل سازمان و یا نهادی خاص دست به کارهای بزرگ زده‌اند.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد موفقیت و کامیابی هر جامعه‌ای را در گروه بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد دانست گفت: به جرأت می‌توان گفت که در سیل اخیر و در راستای کمک به شهروندان و میهمانان آسیب دیده از سیل، جوانان اثرگذارترین و در عین حال منسجم‌ترین گروه‌های مردمی امدادرسان به این عزیزان بودند.
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/372143/IMG_0211.JPG
 آماده باش کامل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با فرمان علوی
 دکترسلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از عملکرد به موقع و هماهنگ جامعه ورزش این استان در روزهای اخیر خواستار آماده باش کامل هیاتهای ورزشی و سمنهای جوان استان با ورود سامانه‌ی بارشی جدید در جنوب کشور شد و دستورات لازم را ابلاغ کرد.
پس از تماس تلفنی وزیر ورزش و جوانان و ابلاغ دستورات لازم برای کمک به ستاد بحران، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با برگزاری ستاد و کمیته مدیریت بحران ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از همه‌ی هیاتهای ورزشی و سمنهای جوان استان خواست تا خروج کامل سامانه‌ی بارشی از استان و رفع خطر سیلاب در آماده باش کامل بوده و تمام ظرفیت‌های خود را برای همکاری با ستاد بحران و کمک به هموطنان به کار گیرند.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از پیگیری‌های دلسوزانه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان کشور اظهار داشت: طبق دستورات دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کشور، ستاد مدیریت ورزش و جوانان استان در روز جمعه نهم فرورد ین ماه با حضور معاونین، مسئولین ستادی اداره کل برگزار و ضمن ابلاغ پیام وزیر ورزش و جوانان کشور
هماهنگی‌های لازم در خصوص آماده باش نیروها و سالنها و مکانهای ورزشی انجام شد.
سید محمد تقی علوی از برگزاری دومین جلسه مدیریت بحران ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با حضور معاون مدیریت بحران استانداری، معاونت جمعیت هلال احمر استان، معاونین و روسای هیات های استانی و شهرستانی خبر داد و بیان داشت: در این نشست با هماهنگی مدیریت بحران استانداری، کلیه اماکن و هیات های ورزشی آماده پذیرایی از مسافران و سیل احتمالی خواهند بود.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان ادامه داد: به کلیه روسای ادارات شهرستانها و هیات های شهرستانی ابلاغ شده در این ایام در محل کار حضور داشته و در صورت نیاز با هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستانها از مسافران و مهمان نووزی پذیرایی کنند.
امداد رسانی به سیل زد گان و مسافران نوروزی
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در دومین جلسه ستاد و مدیریت بحران ورزش استان از آمادگی کامل دستگاه ورزش و جوانان در امداد رسانی و کمک رسانی به مسافران نوروزی و سیل زدگان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در دومین جلسه ستاد و مدیریت بحران ورزش استان از آمادگی کامل دستگاه ورزش و جوانان در امداد رسانی و کمک رسانی به مسافران نوروزی و سیل زدگان خبرداد.
با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، محمدی معاونت مدیریت بحران، وکیلی معاون جمعیت هلال احمر استان، معاونین اداره کل ورزش، مسئولین ستادی، روسای هیات های استانی و تشکل‌های مردم نهاد استان، دومین جلسه مدیریت بحران ورزش و جوانان استان برگزار شد.
علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک سال نو و تشکر از حضور محمدی معاونت مدیریت بحران استانداری و معاون جمعیت هلال احمر استان، بر استفاده بهینه از نعمت باران و رحمت الهی تاکید و خواستار اطلاع رسانی دقیق در بروز حوادث و سیل احتمالی و تشکیل اطاق مدیریت بحران شد.
سید محمد تقی علوی، خواستار برنامه ریزی و اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از کاهش خسارات سیل احتمالی شد و از آمادگی اداره کل، هیات های استانی و تشکل‌های مردم نهاد در کمک به آسیب دیدگان سیل احتمالی در استان و اعزام نیروها به استانهای سیل زده شمال کشور خبر داد.
علوی ضمن تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید بنام سال رونق تولید، خواستار استفاده بهینه از ظرفیت‌های بارش‌های باران و نعمت رحمت الهی در رونق کشاورزی وتوسعه انرژی شد.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از نگاه، حمایت و پیگیری مقام عالی وزارت ورزش و جوانان کشور به ورزش استان در سیل اخیر خبر داد و بر تعامل و اهتمام اداره کل ورزش و جوانان با جمعیت هلال احمرو مدیریت بحران استانداری تاکید کرد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی کلیه اماکن، خوابگاه‌ها و سالنهای دستگاه ورزش و جوانان در استان و شهرستانها در پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی و مردم در برابر سیل احتمالی خبر و گفت: طبق دستور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کشور مبنی بر در اختیار گذاری کلیه مکانهای ورزشی در سطح کشور، تمامی سالنها و مکانها و خوابگاه اداره کل و شهرستانها در این مدت در اختیار مسافران و سیل زدگان بوده و هست.
وی از حمایت‌های احمدی استاندار استان از ورزش کهگیلویه وبویراحمد تقدیر و از برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیریت بحران ورزش استان در روز جمعه نهم فروردین ماه خبر داد و اظهار داشت: کلیه کارکنان ورزش و جوانان استان در این ایام بصورت شیفت بندی در ادارات حضور داشته و آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی خواهند بود.
علوی افزود: هیات های قایقرانی، اتومیبلرانی، کوهنوردی، همگانی استان و شهرستانها و تشکل‌های مردم نهاد نیز در این ایام در کنار اداره کل حضوری فعال داشته و آماده حضور و امداد رسانی به مناطق سیل زده شمال کشوربا هماهنگی ستاد و مدیریت بحران استانداری می‌باشند.
 تعامل ستودنی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با مدیریت بحران
محمدی معاون مدیریت و بحران استانداری در جلسه مدیریت بحران ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری نشست ستاد و مدیریت بحران ورزش و جوانان در این روزهای حیاتی و مهم تقدیر و اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان در سیل اخیر تعامل خوب و قابل تقدیری با مدیریت بحران استانداری داشته است.
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/372013/IMG_0224.JPG
محمد محمدی معاون مدیریت و بحران استانداری که در نشست صبح امروز مدیریت ورزش و جوانان استان سخن می‌گفت با تبریک سال نو و تشکر از حمایت، پیگیری علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، از تعامل خوب و مؤثر دستگاه ورزش و هیات های استانی با ستاد و مدیریت بحران استانداری در سیل اخیر در استان تقدیر کرد.
محمدی از حضور و تأثیر گذاری سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد و هیات های استانی در امداد رسانی و کمک به حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج در بهمن ماه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه در سیل هفته گذشته با مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفته شاهد تلفات جانی در استان بودیم.
وی از مشارکت دستگاهها و مردم در این ایام تقدیر و بیان داشت: در سیل اخیر 14 گروه تخصصی در استان تشکیل و کارگروه امداد و نجات متشکل از هلال احمر و ورزش و جوانان استان سهم بسزایی در امداد و نجات مسافران برعهده داشتند.
معاون مدیریت و بحران استانداری بر نقش آموزش در پیشگیری از حوادت و سوانح سخن گفت و خواستار حمایت و حضور فعال و مؤثر سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد و هیات های استانی در سیل احتمالی این هفته شد.
وکیلی، معاون جمعیت هلال احمر استان نیز در این نشست از دستگاه ورزش و جوانان و هیات های استانی که با جمعیت مدیریت هلال احمر استان در کمک و امداد رسانی به کمک سیل اخیر تقدیروبیان داشت: هیات های کوهنوردی، نجات غریق، اتومیبلرانی در این مدت در کنار سایر عزیزان در کمک رسانی به مسافران نوروزی نقش بسزایی داشتند که جای تقدیر است.
وی از ظرفیت‌های هیات های قایقرانی، نجات غریق در جمعیت هلال احمر استان سخن و خواستار فرهنگ سازی در جلوگیری از آسیب‌های و بلاهای طبیعی شد.
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/371910/IMG_0164.JPG
 40 مکان ورزشی کهگیلویه وبویراحمد در اختیار سیل زدگان
 مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید اعضای مدیریت بحران ورزش و جوانان استان از اماکن ورزشی که برای مقابله با سیل و پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است گفت: با توجه به دستور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان کشور،40 مکان ورزشی کهگیلویه وبویراحمد در بارش باران و سیل احتمالی، آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی است.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد پس از برگزاری جلسه مدیریت بحران ورزش و جوانان استان که صبح امروز جمعه نهم فروردین ماه در محل اداره کل برگزار شد، از سالنها، مکانهای ورزشی و خوابگاههای آماده پذیرایی از مسافران نوروزی وسیل زدگان بازدید کرد.
در این بازدید که معاونین اداره کل، مسئولین ستادی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد نیز حضور داشتند، علوی و همراهان از نزدیک از روند نگهداری و آماده سازی سالنها و خوابگاههای اداره کل که آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و سیل می‌باشد بازدید و خواستار کمک رسانی بهتر به مسافران شد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در حاشیه بازدید از سالنها و خوابگاههای شهر یاسوج در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت: با تاکید مقام عالی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های زیرساختی این وزارتخانه و ادارت کل در حوادث بحرانی همه اماکن ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/371909/IMG_0130.JPG
علوی از اختصاص 40 مکان ورزشی در استان به مسافران نوروزی و حادثه دیدگان سیل احتمالی در شهرهای مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: تمام نیروها، امکانات و سالنها برای رفاه مسافران و حادثه دیدگان سیل احتمالی در استان بسیج شدن و در کمک رسانی به مسافران از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهند کرد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل ورزش استان در شهرستانها 4 الی 5 سالن و خوابگاه ورزشی و در مرکز استان 7 مکان ورزشی شامل 3 خوابگاه و 4 سالن ورزشی آماده پذیرایی از موج دوم بارندگیها و امداد رسانی به مسافران وسیل زدگان احتمالی خواهد بود.
وی از اختصاص سالنهای شهید پایدار، نه دی، کوثر،3000 نفری علی آباد یاسوج و پیش بینی خوابگاههای هیات های ووشو، کونگفو، ژیمناستیک، هیات همگانی برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی و حادثه دیدگان سیل خبر داد و اظهار داشت: با تشکیل کمیته و ستاد بحران، معاونین بهمراه مسئولین ستادی و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستانها بصورت شیفت بندی شبانه روز درمحل ادارات حضور داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه واتفاق آماده کمک و امداد رسانی خواهند بود.
 پیام نوروزی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت سال جدید 1398
 متن پیام «علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد» به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال»
و بر آمد بهاری دیگر مست و زیبا و فریبا، چون دوست
سبدی پیدا کن، پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست: پیک نوروزی و شادی بر دوست!
بار دیگر تقویم قصه هستی ورق خورد و بهار با تمام رمز و رموز و زیبایی‌هایش با ترنمی غمگنانه در فقدان گل یاس بوستانِ محمدی (ص) با قامتی خجسته و سبزپوش فرا رسید.
فصل دوستی با دست‌های گرم شقایق و پیوند با دلهای لایق در حالی فرا رسیده است که هر غنچه و شکوفه‌اش پیراهنی ازمعاد بر تن کرده و منادی بینندگان به حرکت و برکت و جوشش بیشتر است و چه زیبا گفته است پیامبر رحمت و مهربان که «اذا رأیتم الربیع فاکثروا ذکرالنشور».
نـوروز، بهار طبیعت و جشن شکوهمـند ایران باستان و گــویای پیـشینه‌ی تابناک میهن ما و جلوه‌ای مهم از فرهنگ غنی این مرز و بوم است.
نوروز، تجدید خاطــره بزرگ خویشاوندی انسان با طبیعت است که گذشت سال‌های دراز نه تنها از شکوهمندی سنّتهای آن نکاسته بلکه روشنگر این واقعیت بوده که بزرگ داشت نوروز و گرامی داشتن سنت‌های آن با احساس و اندیشه ایرانی، پیوندی ناگسستنی یافته است.
جهان امروز در عطش تعامل و دستیابی به صلح و دوستی است. نوروز به عنوان یکی از عناصر فرهنگ ایرانی، کینه، نفرت و دشمنی را نفی و تعامل، مهر، دوستی و صلح را ارج نهاده و آن را پاس می‌دارد، نوروز ایرانی در دنیای پرازخشونت و افراطی گری امروز انسان را به اعتدال، مهر، محبت و صلح و دوستی که از آموزه‌های اسلام و توصیه‌های پیامبر اکرم (ص) می‌باشد فرا می‌خواند.
خداوندا، در این روزهای سال، دل مردمان این سرزمین را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان هر کجا زخمی هست مرهم هر کجا نومیدی هست امیدو هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد، آمین.
و اینک فصل بهار که فصل اعتدال است وجلوه جمال و جولان جلال، از همراهی و مساعدت همکاران محترم در اداره کل ورزش و جوانان استان، روساء و نایب رئیسان هیات های استانی و شهرستانی صمیمانه قدر دانی و تشکر نموده و سال نو را که طبق فرمایش مقام معظم رهبری به نام "سال رونق تولید" نامگذاری شده را تبریک عرض می‌نمایم وآرزوی سالی توام با بهروزی و توفیق برای همه عزیزان از درگاه ایزد منان آرزودارم.
همدلی و همراهی سازمان‌های مردم نهاد استان در مشارکت‌های اجتماعی ستودنیست
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته‌ی جوان گفت: همدلی و همراهی سازمان‌های مردم نهاد استان در مشارکت‌های اجتماعی ستودنیست.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت: پر رنگ‌ترین چهره‌ها در مشارکت‌های اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد جوان هستند.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر از زحمات جوانان فعال در تشکل‌های مردم نهاد استان گفت: از ابتدای انقلاب هرکجا درکشورمشکلی حادث می‌شد این جوانان بودند که در بسیاری از مواقع گره گشای کار بودند و نشان داد که بازهم می‌توان به جوانان این سرزمین اعتمادکرد و به توانایی‌هایشان امید داشت.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد جوان استان اشاره کرد و گفت: امروز نه تنها مردم و مسئولان استان بلکه مردم، جوانان و مسئولان دیگر استان‌های کشور نیز به این توانمندی ایمان آورده‌اند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان حضورفعال و تاثیرگذار سازمان‌های مردم نهاد جوان این استان درامدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه در سال گذشته و همچنین حضور در عملیات امداد رسانی به هموطنان سیل زده گلستان، لرستان و خوزستان را تنها بخشی از مأموریت‌های برون استانی سازمان‌های مردم نهاد استان عنوان کرد و افزود: امروز ما با خیال راحت بسیاری از مأموریت‌های برخی از دستگاه‌های اجرایی استان را باهدف برون سپاری و براساس اعتماد به جوانان به سازمان‌های مردم نهاد واگذار می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه نقش اداره کل ورزش و جوانان استان درمواجه با سازمان‌های مردم نهاد نقش حمایتی است افزود: برگزاری قابل تحسین نمایشگاه هفته دولت و چهلمین فجر انقلاب در سال گذشته توسط سازمان‌های مردم نهاد جوان استان و حضور پررنگ این جوانان در رویدادهای مهم کشور ثابت کرد، که جوانان این استان جوانانی متعهد و توانمند هستند.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان با اشاره به نگاه ویژه دولت به مبحث جوانان، اعتبارات این حوزه در سال 97 و 98 را خوب توصیف کرد و با بیان اینکه در هفته جوان امسال تعدادی از خانه‌های جوان استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید افزود: یکی از کارهای ماندگار دولت در حوزه جوانان احداث کمپ بین المللی تربیت مدیران جوان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گستردگی حوزه‌های فعالیتی سمن‌های جوان این استان را یک مزیت دانست و گفت: امروز در معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، خدماتی نظیر مشاوره در حوزه‌های مختلف نیز انجام می‌شود که محوریت این خدمات نیز برعهده جوانان است.
علوی ابرازامیدواری کرد تابا توجه به تاکید احمدی استاندارو مصوبات متعدد ستاد ساماندهی امورجوانان استان، دستگاه‌های مختلف اجرایی ضمن اعتماد بیش از پیش به جوانان با برون سپاری مأموریت‌های خویش زمینه شکوفایی توانمندی جوانان را بیش از گذشته فراهم سازند.
 سال 98، سال رونق و توسعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد در کشور است
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، سال 1398 را سال رونق و توسعه و ارتقای ورزش استان در کشور ذکر و خواستار تلاش و حمایت مضاعف مسئولین استانی در رسیدن ورزش کهگیلویه وبویراحمد به جایگاه اصلی خود در کشور شد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان با تاکید بر نامگذاری سال 98 بنام سال رونق تولید گفت: سال 98 برای ورزش و جوانان استان سال رونق و توسعه ورزش بخش‌های مختلف خواهد بود و این امر جهت در سایه تلاش و همت و همدلی بدست نخواهد آمد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با تبریک سال نو و نام گذاری سال 98 بنام سال رونق تولید افزود: سال 98 که بنام سال رونوق تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است بسیار حائر اهمیت است و در این راستا در ورزش استان به این موضوع توجه جدی خواهیم داشت.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: حادثه سیل اخیر که در ایام نوروز در برخی استانها به وقوع پیوست و بارش بارانهای کم نظیر در بسیاری از استانهای کشور و جاری شدن سیل موجب آب گرفتگی معابر عمومی و منازل هم وطنانمان گردید که متاسفانه در این حادثه تعدادی از مردم و میهمانان نوروزی کشته و مصدوم شدند و مشکلات عدیده‌ای را برای مردم بوجود آورد که آرزوی صبر و سلامتی را برای بازماندگان آرزومندیم و انشالله روح عزیزان از دست رفته شاد و قرین رحمت الهی قرارگردد.
مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد: ابتدا باید خدا متعال را شاکر باشیم که پس از چندین سال خشکسالی در کشور، خوشبختانه ریزش باران های فراوان در زمستان گذشته و بهار امسال همه مردم و بخصوص کشاورزان عزیز و زحمت کش را خرسند و خشنود کرد ولی چندین استان با وقوع سیلابهای کم سابقه مشکلات عدیده‌ای را برای مردم بوجود آورده است که ضمن همدردی با این عزیزان امیدوارم با کمک دولت و مردم هرچه زودتر شرایط خوبی برای این عزیزان حادثه دیده ایجاد شود.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برنامه‌های اداره کل در سال جدید گفت: سال 97 از بعد مسائل مالی و افزایش تورم به دلیل تحریمهای ظالمانه آمریکا اتفاقات ناخوشایندی افتاد ولی همت و غیرت مثال زدنی کارکنان اداره کل در پیشرفت ورزش استان ستودنی بود و به خصوص در تکمیل پروژه‌های عمرانی و ساخت چندین مجموعه ورزشی هرچند موانع زیادی سد راهمان بود اما تلاشهای خستگی ناپذیر پرسنل این مسیر را برای ما هموار کرد تا بتوانیم امکانات ورزشی خوبی را برای مردم استان ایجاد کنیم و انشالله از ابتدای سال 98 بدون وقفه در همه بخشهای اجرایی این مسیر را با برنامه‌های بهتر و نوآوری‌های جدید ادامه خواهیم داد و همچنین در ورزش همگانی و قهرمانی با همت تمامی مسئولین استانی وکشوری بتوانیم کهگیلویه وبویراحمد را بیش از گذشته در قله قرارداده و در دنیا معرفی کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پایان ضمن تشکر از تلاش یکساله روسا و نایب رئیسان هیات های استانی در ارتقای جایگاه ورزش استان، سال 1398 را سالی مهم برای ورزش استان در کشور دانست و تصریح کرد: نگاه ما المپیک 2020 توکیو است و می‌بایست با تلاش، همت و همدلی کارکنان اداره کل، روسای هیات های استانی در جهت ارتقای ورزش استان تلاش کنیم و بر این باور باشیم که ما می‌توانیم.
بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از اردوی تیم ملی کانوپولو کشور
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه دلباز معاونت توسعه منابع، گودرزی معاونت توسعه ورزش و عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران از تمرینات آمادگی تیم ملی کانوپولوی کشور که در شهرستان گچساران در حال برگزاریست بازدید کردند.
مدیر کل ورزش و وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار ضمن خسته نباشید و آرزوی موفقیت برای اردونشینان اظهار داشت: قایقرانی و رشته کانوپو لو یکی از امیدهای اصلی ما در المپیک ۲۰۲۰ است و حساب ویژه‌ای روی موفقیت شما عزیزان باز کرده‌ایم.
وی ادامه داد: ملی پوشان این رشته موفقیتهای ارزشمندی برای ورزش ایران بدست آورده‌اند و روحیه پهلوانی و جنگندگی آنان زبانزد جامعه ورزش می‌باشد.
علوی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور تاکید کرد که حمایتها از این رشته مدال آور ادامه خواهد یافت و اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از هیچ تلاشی برای ایجاد شرایطی مناسب جهت آماده سازی بی دغدغه اردونشینان این رشته دریغ نخواهد کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور ملی پوشان تیم‌های قایقرانی در استان و برپایی اردوهای آمادگی تیم‌های قایقرانی اسلالوم و کاناپولو کشور از ظرفیت و پتانسیل استان کهگیلویه وبویراحمد در رشته قایقرانی سخن گفت و اظهار امیدواری کرد شهرهای یاسوج و گچساران میزبان شایسته‌ای برای اردوهای تیم ملی بوده باشد.
صیادی سرمربی تیم ملی کانوپولو کشور، ضمن تشکر از میزبانی خوب و شایسته شهر گچساران در این مدت از میزبانی هیات استان و اداره ورزش و جوانان شهر گچساران تقدیر و اظهار امیدواری کرد با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان، شاهد برپایی اردوی تیم‌های ملی در استان و شهرستان گچساران باشیم.
اردوی تیم ملی کانوپولو کشور از 19 لغایت 28 فروردین ماه در شهرگچساران در حال برگزاریست و تیم ملی کانوپولو کشور خود را برای رقابتهای قهرمانی آسیا آماده می‌کند.
 بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از استادیوم تختی گچساران
مدیر کل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه معاونین منابع و پشتیبانی، توسعه ورزش، روابط عمومی اداره کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران با حضور در استادیوم تختی شهرستان گچساران از نزدیک از روند تکمیل پروژه چمن تختی این شهر بازدید و خواستار تسریع در اتمام این پروژه شد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در بازدید از روند تسطیح، بهسازی و کاشت چمن استادیوم تختی شهر گچساران در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت:
پروژه تکمیل استادیوم تختی شهر گچساران شامل زمین چمن، فنس کشی، جدول گذاری، سکوی تماشاگران، سیستم آبیاری، منبع ذخیره آب (بتونی) و چمن کاری می‌باشد.
علوی افزود: مساحت این پروژه 10 هزار متر مربع می‌باشد و تاکنون نزدیک به 750 میلیون تومان برای آن از محل اعتبارات استانی هزینه شده وبرای تکمیل آن به 400 میلیون اعتبار دیگر نیاز است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: کار این پروژه در سال 1393 شروع شده و دارای پیشرفت فیزیکی 90 درصد می‌باشد و در صورت شرایط جوی مناسب دراسرع وقت کار تسطیح خاک استادیوم آغاز و عملیات چمن کاری آن شروع خواهد شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از حمایت و پیگیریهای تاجگردون نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تکمیل این پروژه را یکی از دغدغه‌های خود و حوزه فنی برشمرد و اظهار امیدواری کرد در اسرع وقت کار تکمیل پروژه استادیوم تختی گچساران به اتمام خواهد رسید و مشکل جامعه ورزش و اهالی فوتبال شهرستان گچساران مرتفع خواهد شد.
اردوی تیم ملی کاناپولوی کشور در گچساران
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/371910/IMG_0164.JPG
اردوی تیم ملی کانوپولوی بزرگسالان کشور در شهر دوگنبدان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2019 و کسب سهمیه المیپک 2020 توکیوی ژاپن برپا شده است.
سرمربی تیم ملی کانوپولوی کشور با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان در گچساران ضمن تشکر از علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، هیات قایقرانی استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان در برپایی این اردو گفت: این اردو در استخر شهدای شهر دوگنبدان در حال برگزاریست و تا روز بیست و هشتم فروردین ادامه دارد.
اشکان صیادی افزود: در این اردو 20 بازیکن حضور دارند و در پایان نفرات اصلی برای تیم ملی انتخاب می‌شوند.
وی با بیان اینکه در اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی کانوپولو روزانه سه جلسه تمرین برگزار می‌شود، گفت: همزمان با تمرینات عمومی، تست‌های انتخابی نیز انجام می‌شود.
این نخستین اردوی تیم ملی کانوپولو کشور است.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران به مرکزیت شهر دوگنبدان در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف دارد
 حمایت قاطعانه مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کمپین "جمعه پاسداری"
 مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه معاونین، کارکنان ستادی و روسا و نایب رئیسان هیات های استانی و شهرستانی و تشکل‌های مردم نهاد استان با فرمانده سپاه فتح استان دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در محل فرماندهی سپاه فتح استان برگزار شد، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همراهی، همدلی و یکپارچگی جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد از این کمپین "جمعه پاسداری" قاطعانه حمایت خواهیم کرد.
پس از اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، گروه‌های مختلف افراد جامعه به حمایت از این نهاد انقلابی پرداختند.
در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز کمپینی تحت عنوان " جمعه پاسداری " در فضای مجازی راه اندازی شده است که در این کمپین از مردم و مسئولین خواسته شده است با لباس بسیجی یا پاسداری در نمازجمعه این هفته شرکت کنند.
سید محمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: در پی اقدام و اظهارات احمقانه و کینه توزانه رئیس جمهور آمریکا، اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، هیات های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد و دیگر همکاران در سراسراستان، حمایت یکپارچه خود را از سپاه پاسداران عزیز اعلام می‌داریم.
وی افزود: با توجه به کمپین خوبی که کاربران فضای مجازی استانمان تشکیل دادند و در محوریت نیز قرار گرفته است با همراهی، همدلی و یکپارچگی جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد از این کمپین قاطعانه حمایت خواهیم کرد.
علوی در ادامه تصریح کرد: درحقیقت با حمایت و همراهی خودمان از این کمپین (جمعه پاسداری) نشان خواهیم داد که همه ما به عنوان یک بسیجی وبلکه یک سپاهی انقلاب هستیم.
در این آئین متنی به امضاء مدیر کل و جامعه ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تندیسی به رسم یاد بود به فرمانده سپاه فتح استان اهدا شد.
 حضور جامعه ورزش، روسای هیات های استانی و شهرستانی و قهرمانان استان کهگیلویه وبویراحمد در کمک به سیل زدگان کشور
 مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مراسم گلریزان وجمع آوری کمک‌های هموطنان سیل زده کشورمان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و با همکاری و حضور گسترده جامعه ورزش، هیاتهای ورزشی، بسیج ورزشکاران و تشکل‌های مردم نهاد استان در حال برگزاریست.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت: حسب دستور وزیر ورزش و جوانان مراسم گلریزان و جمع آوری کمک‌های هم وطنان سیل زده کشورمان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و با همکاری و حضور گسترده جامعه ورزش، هیات های ورزشی، بسیج ورزشکاران و تشکل‌های مردم نهاد استان برگزار و کمک‌های جمع آوری شده به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: مردم، ورزشکاران، قهرمانان و جوانان استان بار دیگر همچون گذشته آیین ایثار و جوانمردی را زنده نگه داشتند و به یاری هموطنان خود شتافتند.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد افزود: قهرمانان شاخص استان نیز با حضور و اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود نشان دادند که قهرمانی را با فرهنگ و مسلک پهلوانی در آمیخته‌اند و علاوه بر موفقیت در عرصه ورزش، در بستر فرهنگی و تعالیم والای انسانی نیز می‌توانند الگوی مناسبی برای جوانان باشند.
علوی ضمن تشکر از روسای هیات های استانی که در این مدت در کنار ورزش استان در کمک به سیل زدگان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکردند تصریح کرد: انتظار داریم همچون گذشته روسای هیات های استانی، قهرمانان، پیشکسوتان و جامعه ورزش با حضور گسترده و اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود سهمی در کمک و امداد رسانی به سیل زدگان داشته باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: کمک‌های جمع آوری شده نقدی و غیر نقدی جامعه ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد روز شنبه 24 فروردین ماه در آئینی با حضور مسئولین استانی و روسای هیات های استانی و تشکل‌های مردم نهاد به مناطق سیل زده کشور ارسال خواهد شد.
 
اردوی تیم ملی کانو پولو کشور در گچساران
گنجی رئیس هیات قایقرانی استان از شروع اردوی تیم ملی کانوپولو کشور در شهرستان گچساران خبر داد.
احمدگنجی، رئیس هیات قایقرانی استان با بیان این خبر افزود: اولین اردوی تیم ملی کانوپولو آمادگی مسابقات آسیا از تاریخ 18 فروردین ماه در شهرستان گچساران در حال برگزاری است.
صیادی مربی تیم ملی کانوپولو در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان ضمن تشکر از اداره کل و هیات قایقرانی استان کهگیلویه وبویراحمد در میزبانی این اردو نسبت به محل برگزاری اردوی تیم در شهرستان گچساران ابراز رضایت کرد و گفت: همکاری و تعامل خوبی با تیم صورت گرفته، از امکانات استخر، محل اسکان و دیگر امکاناتی که هیات در اختیار تیم قرار داده رضایت داریم و از مدیریت ورزش شهرستان و استان تشکر و قدردانی می‌کنم.
اشکان صیادی مربی تیم ملی کانوپولو تلاش مدیران ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران برای احیای ورزش‌های آبی را شایسته تقدیر دانست و گفت: شهرستان گچساران از ظرفیت خوبی در رشته‌های آبی به ویژه واترپولو برخوردار است. همچنین به لحاظ برگزاری مسابقات این ظرفیت را دارد که به دلیل آب و هوای مناسب به ویژه در فصل‌های سرد که شرایط در استان‌های سردسیر مناسب نیست میزبان مسابقات کشوری باشد.
فریدون عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران ضمن ابراز خرسندی از حضور تیم ملی کاناپولو هدف از دعوت تیم ملی به شهرستان گچساران را ارتقاء ورزش‌های آبی دانست و گفت: با توجه به پتانسیل‌هایی که تیم واترپلوی گچساران دارد و دو بازیکن ملی پوش را در ترکیب تیم ملی داشته‌ایم، این پتانسیل وجود دارد که رشته نوپای کانوپولو نیز در شهرستان رشد قابل توجهی داشته باشد.
عبدالخانی بیان داشت: اولین اردوی تیم ملی با شرکت 18 نفر از اعضای تیم و مربی تیم ملی از 18 فروردین شروع شده و به مدت 10 روز در شهرستان گچساران ادامه دارد.
ظرفیت برای پیشرفت بانوان در رشته کانوپولو بالا است
علی بهمنی آزاد رئیس کمیته کانوپولوی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور تیم ملی در شهرستان این فرصت را در اختیار قرار داده تا بتوانیم یک دوره مربی گری رشته کانوپولو را به مدت 4 روز برای آقایان و بانوان برگزار کنیم و در این دوره از تجربیات مربی تیم ملی بهره مند شویم.
بهمنی آزاد در ادامه گفت: دوره مربی گری کانوپولو از طرف بانوان با استقبال بیشتری مواجه شد و امیدواریم بانوان ما به این رشته علاقه نشان دهند و با حضور خود، این رشته را در سطح استان ارتقا دهند. از طرفی کانوپولو، به دلیل کامل بودن پوشش لباسی در استاندارد بین المللی این رشته، ورزش آبی مناسبی برای بانوان ایرانی محسوب می‌شود و این یک امتیاز است برای اینکه بانوان بتوانند بدون دغدغه حتی در سطوح بین المللی با اقتدار حضور بیابند.
رئیس کمیته کانوپولوی استان در انتها از همکاری‌ها و زحمات مدیران، علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، عبدالخانی رئیس اداره ورزش شهرستان گچساران، گنجی رئیس هیئت قایقرانی استان تقدیر کرد
 
تقدیر استاندار کهگیلویه وبویراحمد از علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان
طی لوح سپاس از طرف علی محمد احمدی استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد از علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان بعنوان دستگاه اجرایی برتر در سال 1396 تقدیر شد.
در حکم سپاس به امضای استاندار کهگیلویه وبویراحمد آمده است:
جناب آقای سید محمد تقی علوی
مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد
سلام علیکم:
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، نظر به اینکه در بازرسی از برنامه‌های صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب (سازمان‌ها، ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی) استان در سال 1396، آن سازمان، اداره به عنوان دستگاه اجرایی برتر شناخته شده است، به مصداق کلام شریف "من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله "و به پاس قدرشنناسی از تلاش‌ها و مساعی مجدانه آن مجموعه محترم، این لوح سپاس تقدیم می‌گردد.
انشا الله با استعانت از خداوند قادر متعال، در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری ((مدظله العالی)) و در راستای اهداف سیاستهای دولت تدبیر و امید، موفق و موید باشید.
  http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/372686/1554710457632i9qirjq05446lse5dnmv7p6fr5.jpg
 
پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی میلاد مسعود حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را که به پاس مجاهدات دلاورانه پاسداران عزیز میهن اسلامی به عنوان «روز پاسدار» نام گذاری شده است را به ملت شریف ایران، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و پاسداران و بسیجیان انقلاب اسلامی تبریک گفت.
متن پیام مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد به شرح زیر است:
بسمه تعالی
سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یادآور رشادت‌های آن حضرت در سرزمین کربلا و روز عاشوراست. حرکت عظیمی که با اتکا به پشتوانه‌ه‌ای معنوی و حماسی منجر به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری گردید و الهام بخش حرکت‌های حق جویانه و شهادت طلبانه بعد از خود شد. چنانکه شهدا و ایثارگران معزز ایران اسلامی نیز با داشتن چنین الگوی ارزشمندی توانستند دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در پاسداشت ارزشهای اسلامی و انقلابی ودفاع از کیان جامعه و پیروی از ولی خویش به خوبی نقش آفرینی نمایند و دشمنان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف خویش شکست دهند.
پاسداران انقلاب اسلامی نیز با تأسّی به شجاعت، استواری، ایمان و فضائل اخلاقی امام حسین (ع)، در راه حفظ آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی و حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، اهتمام جدی ورزیده و صحنه‌هایی فراموش نشدنی و حماسه‌هایی باشکوه آفریدند.
میلاد مسعود سیدالشهداء، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را که به پاس مجاهدات دلاورانه پاسداران عزیز میهن اسلامی به عنوان «روز پاسدار» نام گذاری شده است، به جامعه بزرگ ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد و کشور، ملت شریف ایران، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و پاسداران و بسیجیان عزیز انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و برای تمامی اعضای متعهد این نهاد انقلابی آرزوی توفیق دارم
  http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/373501/IMG_0581.JPG
 
المپیک 2020 و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی از اولویت‌های ورزش و جوانان در سال 1398
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در اولین جلسه شورای اداری کارکنان ورزش و جوانان در سال جاری، المپیک 2020 و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را از اولویت‌های دستگاه ورزش استان دانست.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در اولین نشست شورای اداری کارکنان ورزش استان از نگاه و توجه دستگاه ورزش به المپیک 2020 و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی خبر داد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان که در نشست شورای ورزش کارکنان استان سخن می‌گفت، ضمن تبریک سال نو، از اقدامات و برنامه‌های اداره کل و هیات های استانی در سال گذشته تقدیر کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، غیرت و پشتکار کارکنان و ایجاد مدیریت و تعامل در ورزش استان در سال گذشته را ستود و بر اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در سال جاری که توسعه و رونق تولید و اشتغال می‌باشد تاکید کرد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان، تدبیرو مدیریت احمدی استاندار و معاونین در حادثه سیل اخیر استان را عامل خسارت کم آسیب دیدگان سیل اخیر دانست و از اهتمام و جددیت سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در پیگیری وضعیت استان در سیل اخیر استان تقدیر کرد.
وی، المپیک 2020 و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را از اولویت ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در سال جاری دانست و خواستار برگزاری نشست های تخصصی با روسای هیات های استانی و تغییر نگرش در هیات های ورزشی استان شد.
علوی، آر تقای سطح دانش و علمی کردن فضای ورزش استان را یکی دیگر از برنامه‌های پیش رو دستگاه ورزش و جوانان در سال جاری ذکر و از برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی در یاسوج و گچساران در هفته‌ی جاری خبر داد.
این مقام مسئول در ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی در جهت ارتقای نشاط و شادابی جامعه خصوصاً جوانان را از اولویت‌های کاری حوزه جوانان برشمرد و خواستار برگزاری جلسه شورای راهبردی جوانان و ورزش استان شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان، رونق تولید و اشتغال زایی طبق منویات مقام معظم رهبری را خواستار و بر اجرای طرح‌های خود اشتغالی و طرح‌های استانی با محوریت‌های معظلات اجتماعی تاکید کرد.
همچنین در این جلسه توسط دلباز جو سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل موارد و توصیه‌های اداری در سال جدید ارائه و بر نظم پذیری و رعایت نظم و انضباط اداری تاکید شد.
 یاسوج و گچساران میزبان اردوی تیم ملی‌های ملی قایقرانی کشور
 گنجی رئیس هیات قایقرانی استان از میزبانی اردوی تیم ملی قایقرانی زیر 23 سال و جوانان کشور در شهریاسوج و گچساران خبر داد.
احمد گنجی، رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت: با هماهنگی فدراسیون قایقرانی کشور، شهرهای یاسوج و گچساران میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی کشور است.
گنجی افزود: اردو تیم ملی اسلالوم آقایان کشور با حضور 7 نفر از ملی پوشان و اردوی تیم ملی کاناپلو با حضور 18 نفر از ملی پوش تیم ملی در استخر شهدای شهر گچساران برگزار می‌شود.
رئیس هیات قایقرانی استان از حضور مربیان تیم‌های ملی اسلالوم و کاناپلو کشور در این اردوها خبر داد و افزود: طبق ابلاغ فدراسیون قایقرانی کشور، احمد گنجی رئیس هیات قایقرانی استان بعنوان سرپرست اردو تیم ملی اسلالوم کشور در یاسوج انتخاب شده است.
وی هدف از برگزاری این اردوها راآمادگی و تدارکات تیمهای ملی قایقرانی اسلالوم و کاناپلو کشور جهت حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا 2019 و کسب سهیمه المیپک توکیو 2020 ذکر و تصریح کرد: این اردوها از 18 لغایت 28 فروردین ماه در دو شهر یاسوج و گچساران برگزارخواهد شد و امیدوارم با حمایت و تلاش عزیزان در اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان گچساران، میزبانی شایسته برای ملی پوشان باشیم.
گنجی، محل برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی اسلالوم در یاسوج را رودخانه بشار یاسوج و اردوی تیم ملی قایقرانی کاناپلو کشور در گچساران را استخر شهدای این شهر اعلام کرد و از حمایت‌های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون قایقرانی کشور در برگزاری اردوی تیم ملی تقدیر کرد.
علوی وعده داده که سال 98، سال پر رونقی برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد است و ما منتظریم که فردا بیاید و روزهای بهتری را برای ورزش استان شاهد باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

خردمند
Iran, Islamic Republic of
این اقامدیرکل استان منهای گچساران وباشت هستند
دیگه حرفی نیست
Iran, Islamic Republic of
چقدر گرفتید این متن رو زدید
لابد کمتر از یه سالن یا استخر نبوده
دونبشی
Iran, Islamic Republic of
پول بگیر براش تبلیغ کن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1