کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با هدف کاهش مصرف برق؛

طرح سرویس رایگان کولرهای گازی و آبی مشترکین خانگی و اداری در گچساران اجرا می شود

24 فروردين 1398 ساعت 0:20

رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان گچساران از اجرای طرح سرویس رایگان کولرهای گازی و آبی مشترکین خانگی و اداری در گچساران خبر داد


 رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان گچساران از اجرای طرح سرویس رایگان کولرهای گازی و  آبی مشترکین خانگی و اداری در گچساران خبر داد.
علی روانگرد در گفتگو با کبنانیوز؛ با تشریح چگونگی اجرای این طرح گفت: شرکت توزیع نیروی برق گچساران به منظور کاهش تلفات مصرف انرژی، کولرهای گازی و آبی شهروندان و همچنین ادارات را بصورت رایگان  سرویس می کند.
روانگرد بر ضرورت سرویس دوره ای تاسیسات سرمایشی تاکید و خاطرنشان کرد: کارکرد صحیح و طول عمر مفید تاسیسات سرمایشی ساختمان، ارتباط مستقیمی با سرویس های دوره ای منظم این لوازم دارد که در این راستا سرویس دوره ای کولرهای گازی و آبی قبل از فرا رسیدن فصل گرما بسیار ضروری است.
رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان گچساران  تاکید کرد: عدم سرویس ونگهداری کولرهای گازی و  آبی باعث افزایش مصرف انرژی و تلفات مکانیکی و الکتریکی در این لوازم خواهد شد.
وی عنوان کرد: با سرویس مناسب این تجهیزات از مجموع تلفات جلوگیری شده و مصرف برق آنها نیز کاهش و در راستای بهینه سازی مصرف انرژی می باشد که به همین منظور شرکت توزیع نیروی برق گچساران آماده همکاری با شهروندان و همچنین ادارات شهرستان ( سرویس رایگان) می باشد.
روانگرد در پایان به نحوه  ثبت نام  این طرح اشاره کرد و افزود: مشترکین خانگی و اداری جهت ثبت نام به سایت شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد،  قسمت منوی مدیریت مصرف رفته و نام نویسی نمایند.
 


کد مطلب: 408608

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408608/طرح-سرویس-رایگان-کولرهای-گازی-آبی-مشترکین-خانگی-اداری-گچساران-اجرا-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1