کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه گچساران مطرح شد

ترامپ الفبای سیاست را نمی‌داند

23 فروردين 1398 ساعت 14:57

امام جمعه گچساران گفت: امروز سپاه در جهان مقتدرتر و محبوب‌ترشده است و چندین گام به جلو هم بیشتر برداشته است و خدا را شاکریم که دشمنان ما را احمق قرار داد.


حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام جمعه گچساران ظهر امروز (جمعه 22 فروردین ماه 98) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اعیاد شعبانیه گفت: امام حسین (ع) پاسدار اسلام بود و میلاد این امام بزگوار را روز پاسدار اعلام کردند که این روز بزرگ را به همه پاسداران تبریک عرض می‌کنم.
وی افزود: روز پاسدار یعنی پاسداری از عالم و برای نجات اسلام ،حضرت امام در اوایل انقلاب برای حفاظت از اهداف انقلاب سپاه پاسداران را تشکیل دادند.
حجازی تصریح کرد: سپاه پاسداران متعلق به عالم است و همه آزادی خواهان جهان چشم امید به سپاه پاسداران دارند و ترامپ احمق  این مسئله را درک نخواهد کرد.
امام جمعه گچساران بیان کرد: سپاه پاسداران یعنی فرمانده مقاومت جهان اسلام و سایر مستضعفین عالم و اگر قرار باشد تروریسم خوانده شود یعنی همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان تروریسم هستند!.
وی با بیان این‌که ترامپ ابله هیچ الفبای سیاست نمی‌داند و یک انسان درنده خو و پول پرست است، گفت: حضرت امام فرمودند که ای کاش من هم یک پاسدار بودم‌ و سپاه پاسداران جهانی است.
حجازی اظهار کرد: دشمنان انقلاب از سپاه پاسداران هراس دارند و سپاه توانست جلوی خوی وحشیگری و جنایتکارانه آمریکایی را بگیرد و ولد نامشروع آمریکایی ها در منطقه یعنی داعش را نابود کرد.
وی افزود: آمریکایی‌ها ۷ تریلیون دلار در منطقه خرج کرده است و باید شبانه و مخفیانه به عراق بیاید اما سران مملکت ما با افتخار و عزت وارد عراق می‌شوند و دیدار می‌کنند.
حجازی بیان کرد: سپاه پاسداران زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج)است و دشمنان بلا تشبیه مثل کرم ابریشم دور خودشان را تنیده‌اند و هیچ قدرتی یارای مقابله با سپاه پاسداران را ندارد.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: سپاه پاسداران چشم و چراغ عالم و منجی آزادیخواهان جهان است، امروز ملت و دولت همه اعلام می‌کنند که ما هم پاسدار انقلابیم.
حجازی افزود: امروز سپاه عزیزتر و محبوبتر شده و در جهان مقتدرتر شده و چندین گام به جلو هم بیشتر برداشته است و خدا را شاکریم که دشمنان ما را احمق قرار داد.
خطیب جمعه گچساران بیان کرد: از همه ملت سرفراز ملت ایران اسلامی و از همه نیروهای مسلح و دولت در بحث کمک به سیل زدگان کمال تشکر را دارم.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب فرمودند که به جوانان توجه خاص شود و میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام را در پیش داریم.


کد مطلب: 408597

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408597/ترامپ-الفبای-سیاست-نمی-داند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1