تاریخ انتشار
جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۳۷
کد مطلب : ۴۰۸۱۴۴
بعد از حواشی جشن روز مرد گچساران:

چرا پست تاجگردون به نفع «شیخ» جوان نیست / حسادتی که او ازش خبر دارد

۴
۱
چرا پست تاجگردون به نفع «شیخ» جوان نیست / حسادتی که او ازش خبر دارد
کبنا ؛جشن روز مرد در گچساران با حواشی زیادی همراه شد و متأسفانه در این جشن بعضی از شرکت کنندگان و خوانندگان شئونات اسلامی را رعایت نکردند و نهایتاً به دلیل بی‌برنامه‌گی این جشن نیمه تمام ماند. البته دست اندرکاران به دلیل اتفاقات رخ داده در جشن از جمله کشف حجاب، توسط دستگاه‌های مربوطه مورد بازخواست قرار گرفتند کاری که به حق انجام گرفت که بر اساس کدام معیار در نظام اسلامی جشنی به نام مولای متقیان علی (ع) برگزار شود و افرادی موازین الهی را رعایت نکنند. البته دین مبین اسلام به هیچ وجه مخالف شادی و نشاط نیست و باید شادی و هیجان منطقی در جامعه جاری باشد.
اما غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت که اکثراً در مسائل ریز و درشت، مرتبط و غیرمرتبط با حیطه کاری‌اش ورود، اگر نگوییم دخالت می‌کند. به جای اینکه یک بار هم افرادی که دست به کارهای خلاف موازین الهی و قانون زده‌اند را مورد خطاب قرار دهد، در دفاع از افرادی بلند می‌شوند که باید از آنها سوال گردد که چرا تدابیر لازم برای برگزاری این جشن دیده نشده است. چرا باید دو نوجوان در ملاءعام جلوی چشمان وی برقصند، اما تاجگردون چیزی نگوید. چرا باید در جشن اشتغال دختران روی سری از سرشان بیندازند. اما تاجگردون به خاطر عدم رعایت اخلاق اسلامی حرفی نزند. آقای تاجگردون اعتقاد و التزام عملی‌تان به اسلام را هم نشان دهید.
تاجگردون در اینستاگرامش نوشت: «شاید این پست به نفع این شیخ جوان نباشد ولی حیفم آمد این حرف را نزنم. شیخ جابرزاده روحانی جوانی که محبوب جوانان شهرم است. او هر وقت همت کرد جوانان را با نام علی و دین به دور خود جمع کرد. از نسل من و امثال من نیست. ولی می‌تواند کاری کند که ما نمی‌توانیم بکنیم. شب ولادت مولای متقیان جشنی با همت خودش و جمعی از هنرمندان خوب شهرم برگزار کرد. من که نبودم ولی خیلی‌ها می‌گویند محفل خوبی بود و شاید کسی هم رعایت موازین دین را نکرده بود ولی او خلافی نکرد. در این شب عید او را بازداشت کردند. امروز فردا مراسم عقدش هست. از مسئولین محترم قضایی خواهش کردم وساطت کنید نگذارید این خاطره بد در ذهن جوانان شهر من بماند و او را آزاد کنید. می‌دانم حسادت عامل اصلی این اتفاق است ولی وقتی من و امثال من نمی‌توانیم یک جمعی اینچنین جمع کنیم این فرصت را برای شهر من نگهدارید. امیدوارم خواهش من و جوانان و هنرمندان شهرم را بپذیرند و این عید را تلخشان نکنید.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
در همه امور مردم دخالت میکنند
هومان رستمی
Iran, Islamic Republic of
این طلبه جوان هم برای معروف شدن خودش دست به هر کاری میزنه
Iran, Islamic Republic of
خیلی از دوستانی که ادعای می کردند همراه شدند گذر زمان این عزیزان را برملا خواهد کرد. می خواست مرد نمونه سال را در گچساران مشخص کنه را بردی
دانشجو
United States
آقای تاجگردون شما اگه واقعا دنبال شاد کردن مردم شهرت هستی بیا حقوق کارگران سد چم شیر رو واریز کن که ۱۲ ماه هست بی حقوق شرمنده زن و بچه هاشونن. شادی حقیقی اینه نه دفاع و حمایت بی ربط از کشف حجاب و رقص
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1