تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۴۰۸۰۹۷
در چهارمین جلسه ایمنی حوزه نفت و گاز مطرح شد؛

پیشگیری از حوادث تلخ در حوزه نفت و گاز با رعایت موارد ایمنی

۰
پیشگیری از حوادث تلخ در حوزه نفت و گاز با رعایت موارد ایمنی
کبنا ؛
چهارمین جلسه ایمنی منطقه با حضور مدیران و روسای شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران در سالن اجتماعات اداره مركزی برگزار گردید.
این جلسات  با هدف بررسی و تجزیه تحلیل حوادث در حوزه نفت و گاز و به جهت پیشگیری از بروز حوادث مشابه تشکیل می شود.
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه تلخ خط انتقال گاز مناطق نفت خیز جنوب و ابراز همدردی با بازماندگان، 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت و همچنین سال جدید را به همکاران و خانواده های محترمشان تبریک گفت.
صیدالی افزود باتوجه به ماهیت کار در تاسیسات نفت وگاز، هر لحظه احتمال وقوع حادثه وجود دارد ولی با رعایت مقررات ایمنی و آموزش مداوم می توان از آسیب ها پیشگیری و اثرات حوادث را کاهش داد .
ایشان از آخرین چهارشنبه سال به عنوان یکی از روزهای پر حادثه نام برد و توصیه نمود که با فرهنگ سازی می توان از حوادث غیر قابل جبران پیشگیری کرد تا از تعطیلات و در کنار خانواده بودن بهترین استفاده را به عمل آورد .
وی همچنین از همکاران خواستند در سال جدید بحث سلامت و ورزش را جدی تر از قبل پیگیری نمایند.
در ادامه  رئیس اداره ایمنی و بهداشت و محیط زیست بر نقش HSE در یک سازمان، بر حفاظت از منابع در مقابل حوادث شامل انسانی ،تاسیسات و همچنین حفاظت از محیط زیست تاکید کردند .
شهباز صفری گفت: آموزش و عمل بر اساس شرح وظایف کارکنان در مواقع اضطراری از مسائل خیلی مهم به شمار می رود
وی تصریح کرد مدیران و روسای  ادارات ضمن حضور  در رزمایشها نسبت به  شرکت دادن همکاران در برنامه های تدوین شده اهتمام ورزند تا آمادگی کامل برای مهار حوادث را داشته باشیم.
صفری از مدیریت ها و روسای ادارات بابت همکاری با ایمنی و از مدیر خدمات به جهت ساماندهی پسماندها و فرآیند جمع آوری و تفکیک زباله از مبدا تشکر کرد
احمدی رییس مرکز سلامت کار گفت؛ درصد معاینات دوره ای امسال ۹۲% می باشد که از تعداد 3هزار و 584 نفر نیروی رسمی و قرارداد موقت تعداد  3هزار و 297 نفر جهت معاینات مراجعه نمودند و استقبال همکاران از جهت اهمیت دادن به موضوع سلامت قابل تقدیر است.
وی در مورداستقرار امکانات رفاهی درمانگاههای خارج از منطقه از مدیریت خدمات تشکر کرد و اظهار نمود این درمانگاهها درخصوص سوختگی ها، مارزدگی، عقرب زدگی و . . . با توجه به امکاناتی که در اختیارشان می باشد توانایی ارائه خدمات درمانی را دارند.
دکتر احمدی  به کلیه همکاران سفارش کردند که نسبت به انجام معاینات دوره ای اقدام نموده تا شاهد محیط کار سالم و پویایی  باشیم.
در پایان این جلسه از همکاران،  رضوی سرپرست ایستگاه تقویت گازبی بی حکیمه ۲ و زمانی از اداره ترابری به جهت رعایت دقیق دستور العمل های ایمنی وبهداشت محیط قدر دانی به عمل امد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1