تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۴۰۸۰۹۵
با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد:

نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی یاسوج افتتاح شد (+ تصاویر)

۰
نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی یاسوج افتتاح شد (+ تصاویر)
کبنا ؛نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی و هنرهای سنتی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (سه شنبه 28 اسفندماه 97) در آیینی با حضور مسئولان و هنرمندان صنایع دستی در خیابان گلستان 10 یاسوج افتتاح شد.
به گزارش کبنا، نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور اقتصادی، معاون عمرانی استاندار، فرماندار بویراحمد، مدیرکل امور بانوان و مدیرکل میراث فرهنگی و جمعی از مسوولان افتتاح شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: در این بازارچه 45 غرفه برای عرضه تولیدات هنرمندان صنایع دستی آماده‌سازی شده که تاکنون 24 غرفه فعال شده است.
محمود باقری افزود: راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران نیز در دستور کار بوده و امیدواریم هر چه زودتر با همکاری فرمانداران و شهرداران شاهد افتتاح این بازارچه‌ها باشیم.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین گفت: امیدواریم این بازارچه بتواند برندی برای صنایع دستی استان بوده و جایگاهی باشد که هنر زنان، دختران و هنرمندان صنایع دستی استان به منصه ظهور برسد.
جعفر گوهرگانی افزود: این جایگاه به صورت موقت به بازارچه دائمی صنایع دستی استان اختصاص یافته و امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم بازارچه اصلی را در پارک ساحلی یاسوج راه‌اندازی کنیم.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه صنایع دستی دارای پیشینه تاریخی است، ابراز کرد: امیدواریم هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی بتوانند از فضای ایجاد شده به نحو احسن برای معرفی و عرضه صنایع دستی استان استفاده کنند.






نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1