تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۰۸۰۷۶
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران:

اجرای طرح آرامش بهاری در جوار 3 بقعه متبرکه گچساران

۰
اجرای طرح آرامش بهاری در جوار 3 بقعه متبرکه گچساران
کبنا ؛آخرین نشست شورای اداری شهرستان گچساران  با حضور فرماندار  و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
 در این نشست فرزین بهمنی آزاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران  با اشاره به فرا رسیدن پایان سال جاری و آغاز سال جدید اظهار کرد:  هر ساله اداره  اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران همانند دیگر شهرهای کشور برنامه‌هایی را به مناسبت آغاز سال جدید در جوار متبرکه  بقاع امامزادگان برای رفاه حال مسافران و شهروندان برگزار می‌کند.
 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران  با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری گفت:  این طرح  همزمان با سراسر کشور از تاریخ 28 اسفند لغایت 14 فروردین ماه سال آینده  در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
 وی با اشاره به اجرای طرح  آرامش بهاری در جوار  3  بقعه متبرکه گچساران گفت: طرح آرامش بهاری در جوار مرقد بی‌بی حکیمه خاتون، امام زاده جعفر و کاکا مبارک اجرا می‌شود.
بهمنی به تعداد مبلغانی که در این ایام به امام‌زادگان واجب تعظیم اعزام می‌شوند اشاره و بیان کرد: تعدادی مبلغ دینی برای برگزاری نماز جماعت و پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی به بقاع متبرکه اعزام خواهند شد.
 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران ادامه داد: تعداد 90 خدام در حرم بی‌بی حکیمه خاتون و طلبه خواهر برای ارائه خدمات و پاسخگویی به مسائل شرعی  فعالیت دارند.
وی به برپایی غرفه‌هایی در جوار بقاع امامزادگان اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا غرفه‌هایی شامل کودکان، خانواده اسلامی و همچنین گفتمان دینی با کارشناسانی برپا خواهد شد.
بهمنی آزاد ابراز داشت: گسترده شدن سفره هفت سین نوروزی، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و تبلیغ دینی، اسکان زائران، ایجاد فضای مناسب برای زائران، برگزاری نمایشگاه آرامش بهاری و مسابقات فرهنگی، پخش و توزیع بروشور امامزادگان و تأمین امنیت در بقاع متبرکه از فعالیت‌های ستاد نوروزی اداره اوقاف شهرستان در نوروز است.
وی خاطرنشان کرد: سالانه بیش از یک میلیون‌نفر به بقاع متبرکه گچساران به ویژه بارگاه بی‌بی حکیمه (س) خواهر امام هشتم (ع) مشرف می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1