تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۰۸۰۴۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

رشد 42 درصدی کمک‌های مردمی کهگیلویه و بویراحمد در جشن نیکوکاری

۱
۰
رشد 42 درصدی کمک‌های مردمی کهگیلویه و بویراحمد در جشن نیکوکاری
کبنا ؛قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تعالی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی مرهون نوع‌دوستی و احسان و نیکوکاری مردم خیر است، گفت: در روزهای آخر سال که هیاهوی خرید و نو پوشیدن و نو شدن همه‌چیز شور و شوقی دوچندان خواهد داشت، هستند کسانی که به دلیل مشکلات اقتصادی، بی‌کاری و گرانی از خرید مایحتاج شب عید محروم‌اند و شادی این روزها را لمس نمی‌کنند.
مبشری بابیان اینکه مراسم جشن نیکوکاری کمیته امداد در آخرین روزهای سال برای کمک به مددجویان این نهاد در آستانه سال نو برگزار می‌شود، افزود: مردم خیر و نوع‌دوست هم استانی با حضور پرشور در جشن نیکوکاری امسال این نهاد، دستان نیازمندان را در آغوش مهرشان نوازش دادند و به یاری همنوعان نیازمند شتافتند. 
وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای 15، 16 و 17 اسفند در مدارس، پایگاه‌های کمیته امداد و مصلاهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: مردم نیکوکار هم استانی به صحنه آمدند و با سرمایه احسان و نیکوکاری، سه میلیارد و 414 میلیون تومان به نیازمندان این نهاد کمک کردند.
مبشری بابیان اینکه از میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری امسال 214 میلیون تومان آن نقدی و مابقی به‌صورت غیر نقدی جمع‌آوری‌شده است، تصریح کرد: این میزان کمک در 801 پایگاه ثابت و سیار، مدارس، بسیج و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شد.
وی بابیان اینکه کمک‌های مردم نوع‌دوست و سخاوتمند کهگیلویه و بویراحمد در جشن نیکوکاری امسال 42 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت، یادآور شد: در جشن نیکوکاری سال گذشته مردم نیکوکار استان  دو میلیارد و 3۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از مردم نیکوکار استان به‌پاس حضور در جشن نیکوکاری این نهاد در سال جاری و گفت: درود و سپاس نثار مردم خیر هم استانی که با حضور پرشور خود در برنامه‌های کمیته امداد به‌خصوص در جشنواره نیکوکاری در فرصت به‌دست‌آمده شادی خود با نیازمندان تقسیم کرده و یاریگر نیازمندان این نهاد مقدس بودند و اسباب جلب دوستی و محبت فرشتگان مقرب خداوند را برای خود فراهم کردند.
مبشری همچنین از همکاری صداوسیمای مرکز استان، سازمان آموزش‌وپرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی که در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری نهایت همکاری را داشتند، تقدیر و تشکر کرد.
شایسته ذکر است؛ سامانه پیامکی #1* ۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نیکوکار جهت مشارکت در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

..
Iran, Islamic Republic of
گپ درو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1