تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۰۸۰۴۰
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

حذف بخاری‌های نفتی و گازی از مدارس کهگیلویه و بویراحمد

۰
حذف بخاری‌های نفتی و گازی از مدارس کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس و برای حذف تمامی بخاری‌های نفتی و گازسوز کلاس‌های درس از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود و تمام تلاش خود را برای برچیده شدن این بخاری‌های غیراستاندارد انجام خواهیم داد.
جهان محرابی گفت: به همین مناسبت جلساتی با شرکت‌های مختلف سازنده بخاری‌های گازی استاندار، بخاری‌های برقی و تابشی استاندار و رادیاتور‌های روغنی برقی استاندارد تشکیل و بر آنیم که با نظر کارشناسان صاحب نظر و خبره در این مورد بهترین‌ها را انتخاب و مورد استفاده قرار دهیم.
وی با اشاره به اتفاقات ناگواری که در طول چند سال گذشته در مدارس کشور اتفاق افتاده، غیر قانونی بودن استفاده از بخاری نفتی و گازی در مدارس را مورد تایید قرار داد و افزود : طبق بخش‌نامه آموزش و پرورش تمامی مراکز آموزشی باید گرمای مورد نیاز در فصل سرد را از طریق شوفاژ تامین کنند، اما در عمل این قاعده به علت کمبود اعتبارات اجرایی نشده است.
محرابی گفت: برای حذف بخاری‌های گازسوز از کلاس‌های درس استان، به هر میزان که برای این کار اعتبار نیاز باشد، ۵۰ درصد آن را از محل اعتبارات ملی و ۵۰ درصد دیگر را از اعتبارات استانی و همراهی خیرین مدرسه ساز بهره خواهیم برد تا برای همیشه این سیستم‌های گرمایشی نا ایمن جمع‌آوری شوند.
مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد  افزود : حذف بخاری‌های نفت سوز و گاز سوز از مدارس این استان در موعد مقرر انجام خواهد گرفت.
محرابی همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان را در رابطه با شناسایی مدارسی که از بخاری‌های نفتی و گاز سوز استفاده می‌کنند را ضروری دانست و گفت: انتظار می‌رود که آموزش و پرورش در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1