تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : ۴۰۸۰۳۰
گزارش کبنا از افتتاح سالن ورزشی «دروهان» چیتاب بویراحمد:

منفی‌گری رسانه‌ها آسیب اجتماعی است / زارعی: اخذ 20 میلیارد تومان برای توسعه ورزش روستاها

۰
منفی‌گری رسانه‌ها آسیب اجتماعی است / زارعی: اخذ 20 میلیارد تومان برای توسعه ورزش روستاها
کبنا ؛سالن ورزشی شهدای روستای دروهان، ازتوابع چیتاب که با اعتباری بالغ بر 11 میلیاردریال در زمینی به مساحت 1100 مترمربع سال 1394 ازمحل هدایای نفتی، کلنگ زنی شده بود، باحضورنماینده شهرستان‌های بویراحمدودنا، امام جمعه وبخشدارکبگیان وفرماندارومدیرورزش وجوانان استان افتتاح شد.
 بخشدارکبگیان با تشکر از حاضرین در این افتتاحیه، گفت: هر افتتاحیه ای مردم را خوشحال می‌کند اما رفع برخی از مشکلات بعدازافتتاحیه ها مهم‌ترین دغدغه ایست که درذهن مردم ایجاد می‌شود.
 گودرزیان افزود: حل، مشکل سالن بزرگ ورزشی چیتاب ازمهمترین دغدغه‌های مردم مسئولان وصاحب زمین است که انشالله، زودترحل بشود.
 گودرزیان با اشاره به مشکل آب شرب شهرچیتاب هم گفت: انشالله بااصلاح وتکمیل شبکه، آب شرب شهرهم کام مردم مرکزبخش درسال 98 شیرین شود.
 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین وحدانی فر با تشکر از حضور حاضرین با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی درکشورخاصه روستاها، گفت: دروهان با دارا بودن دهیاری زحمتکش یکی از روستاهای دریافت خدمات عالیه نظام درکبگیان است که انشالله باانجام پروژه آبرسانی به زمینهای کشاورزی، و حل معضل جاده ارتباطی و پل ورودی به جاده، یاسوج اصفهان که حد فاصل بخش کبگیان، با شهرستانهای بویراحمد و دنا است، بتوان به‌عنوان روستای پایلوت دریافت خدمات نظام در شهرستان بویراحمد معرفی بشود.
وی با تشکر از زحمات نماینده و فرماندار در تکمیل این سالن گفت: رسانه‌های عزیزکه صدای رسای مردمند با تبیین زحمات مسئولین درقالب خدمات نظام، بانگاه مثبت ومثبت اندیشیدن به سمت سوی منفی نگری نروند که اگر بروند، نگران کننده است واین همان آسیب اجتماعی است.
 فرماندار بویراحمد هم با تشکر از همراهی و همکاری مردم در تکمیل این سالن گفت: هر مکانی در هر دولتی در هر جایی احداث بشود متعلق به مردم است و انشالله مردم عزیز دروهان با استفاده بهینه از اماکن بیت المال قدردان خدمات نظام باشند.
در ادامه برنامه غلام محمدزارعی نماینده مردم شهرستاهای بویراحمد و دنا در مجلس با تشکر از حضور حاضرین تبریک میلادامام جواد (ع) گفت: امیدواریم مسئله ورزش که یک مسئله خاص در کشور است با تکمیل زیرساخت‌های اینچنینی دل جوانان پرشور و مستعد را شادمان تر کند.
وی با اشاره به تکمیل سالن ورزشی هم گفت: خوشبختانه توانستیم ازمحل منابع خاص وزارت نفت بالغ بر 20 میلیاردتومان برای توسعه ورزش روستاها و حوزه های شهری، اعتبار دریافت کنیم که این سالن از محل همین پروژه‌ها می‌باشد و انشالله باتداوم ساخت چنین پروژ هایی درروستاهای پرجمعیت وواجداشرایط بتوانیم باتاسیس زیرساخت‌های ورزشی بلوغ استعدادهای نوظهور را تحکیم بخشیم.
 پایان خبر: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1