کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

23 اسفند 1397 ساعت 12:31

طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه شاخص استان در نوروز 1398 اجرا می‌شود.


رامین چرومی، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۴ فروردین ۹۸ در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد.
رامین چرومی هدف از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری را ترویج فرهنگ وقف و خیراندیشی و فرهنگ زیارت و مودت، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای دینی مردم و ترویج معارف قرآن و اهل‌بیت (ع) عنوان کرد.
روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بهره‌برداری از ظرفیت‌های امام زادگان و بقاع متبرکه به‌منظور ترویج و فرهنگ و توسعه معارف قرآنی و توسعه گردشگری مذهبی و ارائه خدمات به آحاد مختلف مردم را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.
چرومی بیان کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری با حضور بیش از ۳۰ روحانی اعزامی از قم و روحانیون استان و همچنین تعدادی از طلاب حوزه علمیه بانوان استان در بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص استان ازجمله حضرت بی‌بی حکیمه (س)، امامزاده جعفر (ع) در شهرستان گچساران، امامزاده مختار (ع) و شاه غالب (ع) در شهرستان بویراحمد، امامزاده ابراهیم اسدالله (ع) بهمئی، امامزاده میرسالار (ع) و آقامیر (ع) کهگیلویه و بویراحمد و مسجد بین‌راهی روستای توت نده شهرستان دنا برگزار می‌شود.
رامین چرومی تشکیل ستاد خبری و اطلاع‌رسانی طرح نوروزی آرامش بهاری، نصب بنرهای تبلیغی در سطح بقاع متبرکه استان و پخش مستندهای احسان ماندگار، شوق خدمت و آفتاب جنوب از صداوسیمای استان را از دیگر برنامه‌های روابط عمومی در این طرح نوروزی برشمرد.
روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد نصب بنر نظرسنجی طرح در بقاع مجری طرح آرامش بهاری، اجرای مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص استان و تولید بسته‌های اطلاع‌رسانی با اولویت بروشور پیرامون معرفی بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان و در صورت برخورداری از زائران خارجی چندزبانه را از دیگر برنامه‌های اجرایی طرح آرامش بهاری ذکر کرد.
 


کد مطلب: 407976

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407976/اجرای-طرح-نوروزی-آرامش-بهاری-بقاع-متبرکه-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1