کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اعزام ۸۰۰ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد به عتبات عالیات / راه‌اندازی کاروان‌های زیارتی استانی

23 اسفند 1397 ساعت 10:02

مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 800 نفر از علاقمندان و مشتاقان خاندان طهارت به عتبات عالیات خبر داد.


مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه جلسه توجیهی مدیران ثابت هتل‌های عراق از اعزام 800 نفر به عتبات عالیات خبر داد.
 حسین نیک روش صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای اسفند ماه امسال تا پایان اسفند ۲۰ کاروان زیارتی با ظرفیت ۸۰۰ نفر از مشتاقان ائمه اطهار استان کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی و اعزام شدند.
وی همچنین گفت: از ابتدای آذرماه تاکنون ۱۱ نفر از نیروهای توانمند از کارگزاران زیارتی استان به‌عنوان مدیر مجموعه و هتل به عراق اعزام شده‌اند که تاکنون بی سابقه بوده است.
نیک روش همچنین عنوان کرد به جهت تکریم هم استان های عزیز و ارتقا فرهنگ زیارت در استان مجوز لازم جهت اخذ ۴ دفتر زیارتی در شهرهای یاسوج، پاتاوه، دهدشت و گچساران صادر شده و پرونده جهت صدور مجوز به سازمان مرکزی ارسال خواهد گردید.
وی تلاش برای راه اندازی کاروان‌های ارزان قیمت عتبات به‌صورت استانی را یکی از مهم‌ترین برنامه مدیریت حج وزیارت استان کهکیلویه و به ویر احمد درسال ۹۸ اعلام کرد.
 


کد مطلب: 407970

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407970/اعزام-۸۰۰-نفر-استان-کهگیلویه-بویراحمد-عتبات-عالیات-راه-اندازی-کاروان-های-زیارتی-استانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1