کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در برنامه پاکسازی شهر از زباله‌ها

همه پاکبان شهر خود باشیم/ با هر زباله کمر یک مرد خم می‌شود

22 اسفند 1397 ساعت 11:25

مردم نباید فکر کنند نظافت شهر فقط وظیفه پاکبانان است و خودشان مسوولیتی ندارند، مردم باید زمینه زباله‌ها و نخاله‌ها با شهرداری همکاری داشته باشند و اجازه ندهند شهر چهره زشتی به خود بگیرد.


نستهن مقدم درس خوانده دانشگاه، پرکار و پای کار و مسایل ریز و درشت شهر را خود مدیریت و زیر نظر دارد. در این شرایط بحران کم پولی توانست خیلی از گره های شهر را باز کند هرچند آنقدر مشکلات کوچک و بزرگ بر تن شهر دوخته اند که برای اصلاح آن وقت بسیار لازم است. مقدم مشارکت مردم را در تمام امور خواستار و مرتب افکار عمومی‌را در گیر کرده است. مانور پاکسازی شهر یاسوج با فرماندهی نستهن مقدم امروز چهارشنبه ۲۲ اسفندماه آغاز شد.
شهردار یاسوج به صورت تلویحی گریزی هم به موضوع ایجاد شده میان خود و استاندار زد و گفت: از نظر من از گنجگون تا گوشه جز شهر یاسوج محسوب می‌شود.
همزمان با نزدیک شدن به عید نوروز از سوی شهرداری یاسوج برنامه پاکسازی شهر از زباله‌ها از مبدا میدان عدل با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و همچنین برخی مسوولان و البته پاکبانان برگزار شد.
در این آیین نستهن مقدم شهردار یاسوج با بیان این که مردم باید با شهرداری برای نظافت شهر همکاری داشته باشند اظهار کرد: مردم نباید فکر کنند نظافت شهر فقط وظیفه پاکبانان است و خودشان مسوولیتی ندارند.
شهردار مرکز استان با اشاره به این که تحقق شهر ما خانه ما تنها با همکاری همه عوامل میسر می‌شود خاطرنشان کرد: مردم باید زمینه زباله‌ها و نخاله‌ها با شهرداری همکاری داشته باشند و اجازه ندهند شهر چهره زشتی به خود بگیرد.
مقدم در ادامه گریزی هم به موضوع حقوق کارگران شهرداری زد و خطاب به آن‌ها گفت: که نسبت به حقوق کارگران شهرداری حساس هستیم اما منابع و مصرف ما با یکدیگر برابری نمی‌کنند و درآمدها بسیار کمتر از هزینه‌های شهرداری است.
شهردار یاسوج خبر خوشی به کارگران و پاکبانان شهرداری داد و گفت: پرداخت‌های امسال را تا پایان سال انجام خواهیم داد و سعی می‌کنیم دیگر بدهی باقی‌مانده نداشته حقوق شما را از این پس مثل خودمان می‌دهیم.
مقدم در این برنامه به صورت تلویحی گریزی هم به موضوع ایجاد شده میان خود و استاندار زد و گفت: از نظر من از گنجگون تا گوشه جز شهر یاسوج محسوب می‌شود و همه از شهرداری گرفته تا دهیاری‌ها و بخشداری و فرمانداری و و سایرین باید دست به دست هم دهیم و شهر و دیار خود را پاکیزه نگه داریم و البته فرهنگ پاک بودن را هم نهادینه کنیم.

هم‌صدایی شهردار با استاندار در بلوار عدل/از گنجگون تا گوشه محدوده شهر یاسوج است


کد مطلب: 407943

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407943/همه-پاکبان-شهر-خود-باشیم-زباله-کمر-یک-مرد-خم-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1