تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۰۷۸۴۷
کبنا گزارش می‌دهد

مقدم پاسخ استاندار کهگیلویه و بویراحمد را داد: به استاندار ارادت قلبی دارم

۴
۰
مقدم پاسخ استاندار کهگیلویه و بویراحمد را داد: به استاندار ارادت قلبی دارم
کبنا ؛شهردار یاسوج پاسخ اظهارات علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را داد و گفت: حتی یک کودک دبستانی می‌داند حوزه خدمات دهی شهرداری محدوده شهر است، وقتی شنیدم آقای استاندار از پسماندهای کنار جاده اصلی در خارج از شهر انتقاد کردند، باور کنید شوکه شدم.
به گزارش کبنا، نشست شورای سلامت ظهر امروز (یکشنبه 19 اسفندماه 97) به ریاست علی‌محمد احمدی برگزار شد. در این نشست وقتی بحث روی مدیریت پسماند شهرداری آمد، شجاعی معاون شهردار یاسوج گفت: دستگاه‌ها توپ را به زمین شهرداری نیاندازند چرا که شهرداری 7 ماه حقوق کارگران خود را پرداخت نکرده است.
بعد از این سخن معاون شهردار، احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شجاعی پرسید چه تعداد نیرو شهرداری یاسوج جذب کرده که معاون شهردار در جواب گفت: در حیطه اختیارات من نیست که به این سوال شما پاسخ دهم.
در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدهی‌های شهرداری یاسوج به دلیل جذب نیروهای مازاد بود، شهرداری که با 100 نفر هم می‌توانست به مردم ارائه خدمات کند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هر شهر و استانی که می‌رویم حداقل کارهایی برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی صورت گرفته اما اینجا حداقل‌ها را هم احساس نمی‌کنیم.
احمدی بیان کرد: ورودی شهر یاسوج زیبا نیست و شهرداری هم هیچ کاری انجام نداده است شهردار یاسوج در جلسات که حاضر می‌شود ساکت و آرام فقط گوش می‌دهد اما آقای شجاعی معاون وی به جلسه می‌آید ژست طلبکارانه می‌گیرد.
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: شهرداری متولی دکه‌های سطح شهر یاسوج است و اگر دکه‌ای فعالیت غیرمجاز دارد این شهرداری است که باید برخورد کند و اگر دکه‌ای مجوز دارد اما محصولات غیربهداشتی عرضه می‌کند دانشگاه باید برخورد کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری ابتدا به وظایفش عمل کند بعد بیاید و بگوید سایر دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند.
شهردار یاسوج در واکنش به سخنان استاندار مبنی بر کم کاری شهرداری در پاکسازی حریم ورودی و خروجی شهر یاسوج حدفاصل پلیس راه اصفهان-یاسوج تا فرودگاه، گفت: پاکسازی ورودی شهر جزو وظایف دهیاری ها و اداره کل راهداری است.
 نستهن مقدم اظهار داشت: ارادت قلبی و قبلی به استاندار دارم ولی پاکسازی حریم جاده حدفاصل پلیس راه یاسوج-اصفهان تا فرودگاه و نظارت بهداشتی بر فعالیت جوان قهوه فروش در کنار پلیس راه جزو وظایف شهرداری نیست.
وی باتید کرد: شهرداری و شورای شهر یاسوج آمادگی کامل دارند با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دهیاری‌ها برای پاکسازی ورودی و خروجی شهر  همکاری کنند.
شهردار یاسوج بیان کرد: پاکسازی حریم راه‌ها، برداشت نخاله و خاک‌های مازاد در محل جداکننده وسط راه در خارج از محدوده شهری بر دهیاری‌ها و عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.
مقدم با بیان اینکه امسال اقدامات شهرداری یاسوج در حوزه زیباسازی و خدمات زیرساختی در ایام نوروز نسبت به گذشته 25 درصد افزایش داشته است، ادامه داد: هم اکنون 3 اکیپ مشغول لکه گیری آسفالت خیابان‌ها و معابر هستند.
وی با اشاره به اینکه زنگ آمیزی بلوارها از سمت ورودی شهر از طرف بنسنجان آغاز شده است، عنوان کرد: کاشت 5 هزار اصله درخت،ساماندهی چمن و درختان بلوارها، اجرای 400 متر گاردریل در جاده آبشار  با هدف ایمن‌سازی مسیر،بهسازی سرویس‌های بهداشتی، اجرا و نصب المان‌های 4 گانه، نورپردازی در برخی نقاط شهر، افزایش 10 درصدی تعداد سرویس‌های بهداشتی و نقاشی زیرگذر آبشار، دیوارها، تابلوهای مخابراتی و برق و ایستگاه‌های اتوبوس از جمله اقدامات انجام شده برای استقبال از بهار است.
مقدم از نصب 800 نیمکت و سطل زباله در پارک ها و معابر شهر خبر داد و گفت: هم اکنون در زمینه گلکاری معابر و میدان‌ها، اکیپ‌های مختلفی در نقاط مختلف شهر در حال فعالیت هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

با ولایت تا شهادت
Iran, Islamic Republic of
توانا بود هرکه دانا بود.
درود بر شهردار دانا و توانا
💐💐💐💐💐💐
شهردار پاکدست ،مردمدار و زحمتکش.
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار عزیز خداوکیل حتی یک خیابون بدون دست انداز وچاله چوله تو شهرت هست تا بحال فکر میکرم ک شهرمون شهردار نداره خسته نباشی دکتر جان!!!
Iran, Islamic Republic of
بله
علی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی شهرداری پاکتر از مقدم ندیدم اولا کلا شهر یاسوج مشکل خیابان و کوچه از اول داره دلیلش هم اینه که کسانی که خود زمین دار بودند شهردار هم بودند و نقشه جامع شهری از اولش وجود نداشت که الان خیابونامون این شکلی نباشن و هر کسی هر طوری که دلش خواسته و زورش رسیده خیابون کشیده آقای مقدم جلوی زمین خواری و رانت خواری خیلی ها را گرفت خودشون میدونند حتما باید یه معامله گر بود تا شهردار خوبی میشد بس کنید مردم شما آگاهانه قضاوت کنید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1