کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای سلامت مطرح شد

انتقاد تند «احمدی» از شهرداری یاسوج؛ بدهی‌های مالی شهرداری در جذب نیروهای مازاد

19 اسفند 1397 ساعت 13:58

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهرداری یاسوج به دلیل جذب نیروهای مازاد و بدهی‌های مالی انتقاد کرد، و گفت: بدهی‌های شهرداری یاسوج به دلیل جذب نیروهای مازاد بود، ورودی شهر یاسوج زیبا نیست و شهرداری هم هیچ کاری انجام نداده است.


استاندار در شورای سلامت و امنیت غذایی با تاکید بر ضرورت مراقبت از سلامت دانش‌آموزان از دست‌اندرکاران نصب آنتن‌ها و دکل‌های مخابراتی در فضای ۹ آموزشگاه انتقاد کرد و گفت: این تعداد آموزشگاه به استناد تحقیق تیم‌های تخصصی، سلامت دانش‌آموزان را در معرض خطر قرار می‌دهد و باید ساماندهی شوند.
شجاعی معاون شهردار یاسوج در این نشست با اشاره به مدیریت پسماند شهرداری، گفت: دستگاه‌ها توپ را به زمین شهرداری نیاندازند چرا که شهرداری 7 ماه حقوق کارگران خود را پرداخت نکرده است.
معاون شهردار یاسوج در پاسخ به سوال استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر اینکه «شهرداری یاسوج چه تعداد نیرو جذب کرده؟» گفت: در حیطه اختیارات من نیست که به این سوال شما پاسخ دهم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: بدهی‌های شهرداری یاسوج به دلیل جذب نیروهای مازاد بود، شهرداری که با 100 نفر هم می‌توانست به مردم ارائه خدمات کند.
در هر شهر و استانی که می‌رویم حداقل کارهایی برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی صورت گرفته اما اینجا حداقل‌ها را هم احساس نمی‌کنیم.
ورودی شهر یاسوج زیبا نیست و شهرداری هم هیچ کاری انجام نداده است شهردار یاسوج در جلسات که حاضر می‌شود ساکت و آرام فقط گوش می‌دهد اما آقای «شجاعی» معاون وی به جلسه می‌آید ژست طلبکارانه می‌گیرد.
شهرداری متولی دکه‌های سطح شهر یاسوج است و اگر دکه‌ای فعالیت غیرمجاز دارد این شهرداری است که باید برخورد کند و اگر دکه‌ای مجوز دارد اما محصولات غیربهداشتی عرضه می‌کند دانشگاه باید برخورد کند.
شهرداری ابتدا به وظایفش عمل کند بعد بیاید و بگوید سایر دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند.


کد مطلب: 407834

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407834/انتقاد-تند-احمدی-شهرداری-یاسوج-بدهی-های-مالی-جذب-نیروهای-مازاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1