تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۴۰۷۷۸۵
با ارسال پیامی مطرح شد

قدردانی «عدل هاشمی‌پور» از دست‌اندرکاران اولین یادواره شهدای ایل بهمئی

۱
قدردانی «عدل هاشمی‌پور» از دست‌اندرکاران اولین یادواره شهدای ایل بهمئی
کبنا ؛عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با ارسال پیامی از دست اندرکاران اولین یادواره سرداران و شهدای ایل بهمئی قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، متن این به پیام به شرح زیر است؛  
«امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»
  مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
 ایل بهمئی به گواهی تاریخ دارای سوابق مبارزاتی درخشان با رژیم ستمشاهی، پیاده نمودن نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور فعال در دفاع مقدس، شرکت در تمامی صحنه‌های انقلاب، سربلند و سرافراز و دارای کارنامه‌ای مشخص و ماندگار است.
حضور کم نظیر قاطبه مردم ولایتمدار و شهید پرور ایل بهمئی در مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهید و ارج گذاشتن به فضیلت شهادت، الحق شایسته‌ی بیان بهترین و خالصانه‌ترین مراتب تقدیر و سپاسگزاری است.
این شور همراه با شعور بیانگر آمادگی کامل در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های آن ره یافتگان وصال و پیروی آنان از منویات مقام معظم انقلاب است.
 مایه مباهات و خوشحالی است که این قوم شجاع و غیرتمند در روز شانزدهم اسفند 97 با حضوری یکپارچه و مجاهدانه در پاسداشت یاد و خاطره‌ی فرزندان آسمانی خویش برگ زرین دیگری بر افتخارات ارزشمند خود افزودند تا این روز به عنوان روز حماسه‌ی پاسداشت یادمان شهداء در شهرستان بهمئی به ثبت برسد که بی شک رضایت آن شهیدان والامقام را فراهم آورده‌اند.
 اینجانب به عنوان همرزم آن شهیدان والامقام و خادم مردم در خانه ملت، از حضور باشکوه مردم شهرستان بهمئی، غیور مردان ایل بهمئی که از سایر نقاط ایران اسلامی حضور یافتند و نیز همه سروران بزرگواری که از سایر شهرستان‌ها و استانهای همجوار در این یادمان ماندگار شرکت نمودند در رأس حضرت آیه الله جزایری و حضرت آیه الله ملک حسینی تقدیر و تشکر می‌نمایم.
 همچنین از جناب دکتر خادمی معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت توسعه راههای کشور که با درخواست اینجانب مبنی بر اختصاص 400 میلیون تومان جهت آسفالت محوطه یادمان شهداء موافقت نمودند و نیز از همکاری‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیر اداره راه شهرسازی شهرستان بهمئی، مهندس امین نژاد مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند 2 به خاطر تأمین بخشی از تدارکات، امام جمعه محترم بهمئی، فرمانده هان سپاه در رأس سردار سلامی، پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار، اصحاب رسانه و قلم، صدا و سیمای کشور و استان و همه‌ی دست اندرکاران برگزاری تشکر و سپاسگزاری می‌نمایم.
 
اجر همه عزیزان و توفیق پیروی همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
 
 عدل هاشمی پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1