کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عصر امروز:

پایان مسابقات فوتسال دختران کهگیلویه و بویراحمد با قهرمانی یاسوج

17 اسفند 1397 ساعت 19:01

اولین دوره مسابقات فوتسال دختران نوجوان کهگیلویه و بویراحمد با قهرمانی تیم یاسوج به پایان رسید.


اولین دوره مسابقات فوتسال دختران نوجوان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران برگزار شد.
خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اولین دوره مسابقات فوتسال دختران نوجوان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران در سالن پدخندق این شهرستان برگزار شد.
 وی بابیان اینکه در این مسابقات 6 تیم به‌صورت گروهی به رقابت باهم پرداختند، گفت: مسابقات فوتسال دختران نوجوان استان با مشارکت تیم‌های از شهرستان‌های یاسوج، گچساران، باشت، بهمئی، لنده و چرام برگزار شد.
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه در این مسابقات 150 گل به ثمر رسید، ادامه داد: تیم‌های شرکت‌کننده به مدت 2 روز و با انجام 15 بازی و با داوری، داورانی از استان برگزار شد.
 افشاریان بابیان اینکه مسابقات فوتسال دختران نوجوان با قهرمانی یاسوج به پایان رسید، گفت: در این دوره از مسابقات گچساران و بهمئی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
 وی ابراز کرد: در این دور از مسابقات بهترین بازیکن فنی میناچندکاری از شهرستان بهمئی، خانم گل، نیلوفر خندان از یاسوج و بهترین دروازه‌بان شیما شهبازی از شهرستان گچساران معرفی شدند.
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اولین دوره مسابقات فوتسال دختران نوجوان استان کسب بهترین مدافع و حمله به تیم یاسوج تعلق گرفت.
افشاریان در ادامه بابیان اینکه نیمی از جمعیت ورزشکاران استان به بانوان اختصاص داده‌شده است، گفت: برای آینده فوتسال بانوان در استان برنامه‌هایی در نظر گرفته‌شده است.
 وی ادامه داد: بانوان ورزشکار در استان مظلوم واقع‌شده‌اند و با حمایت‌های مسئولان می‌توانیم به بهترین نحو از این قشر از جامعه ورزشی حمایت کنیم.
 این مسئول تصریح کرد: آینده فوتسال بانوان استان درخشان است چراکه هم‌اکنون تعداد 7 نفر از ملی‌پوشان رشته فوتسال از فرزندان این استان هستند.


کد مطلب: 407784

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407784/پایان-مسابقات-فوتسال-دختران-کهگیلویه-بویراحمد-قهرمانی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1