تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۰۷۷۷۰
کبنا گزارش می‌دهد

جابه‌جایی سووالات دهدشت و یاسوج سبب بی‌نظمی در آزمون استخدامی ادارات شد / تهرانی‌ها لیبل‌ها را اشتباه نصب کرده بود/ آزمون در دهدشت، یاسوج و گچساران برگزار شد

۷
۰
جابه‌جایی سووالات دهدشت و یاسوج سبب بی‌نظمی در آزمون استخدامی ادارات شد / تهرانی‌ها لیبل‌ها را اشتباه نصب کرده بود/ آزمون در دهدشت، یاسوج و گچساران برگزار شد
کبنا ؛جابه جایی کیسه سووالات دهدشت و یاسوج سبب بی نظمی در برگزاری ششمین آزمون استخدامی ادارات دولتی کهگیلویه و بویراحمد شد.
صبح امروز جمعه 17 اسفندماه 97) آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه گچساران، یاسوج و دهدشت برگزار شد.
بنا بر این گزارش، 4687 نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد متقاضی شرکت در این آزمون شدند که در شهرستانهای بویراحمد و دنا 2724 نفر( محل آزمون دانشگاه دولتی یاسوج)، در شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده 1312 نفر(محل آزمون دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی دهدشت) و در شهرستانهای گچساران و باشت 651 نفر (محل آزمون دانشکده نفت و گاز، سالن شهید جهان آراء دبیرستان شاهد و دبستان آسیه) شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند.
قر ار بود که این آزمون رأس ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های محل آزمون برگزار شود که به دلیل اشکالی که در ادامه توضیح داده می شود، در برخی از حوزه‌ها با تأخیر برگزار شد.
«این آزمون در شهر یاسوج قرار شد در دانشکده‌های کشاورزی، علوم پایه و دانشکده ادبیات دانشگاه یاسوج برگزار شود که با کمی تاخیر در یاسوج برگزار و در دهدشت برگزار نشد.
بعد از تأخیر به وجود آمده یکی از داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون اعلام کردند که آزمون برگزار نشد و برخی دیگر از داوطلبان نیز عنوان کردند که سوالات آزمون شهر‌های دهدشت و یاسوج با هم جابه جا شدند و عده ای دیگر از آن‌ها نیز از توهین مسئولان برگزاری آزمون به آنها گلایه‌مند بودند.»
نماینده سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد هم ضمن تایید بی‌نظمی و بی‌برنامه‌ای در برگزاری آزمون، گفت: ما مسئول برگزاری آزمون نیستیم فقط محل‌های آزمون را در اختیار جهاد دانشگاهی قرار دادیم.
وی گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم از تهران سوالات آزمون شهر‌های یاسوج و دهدشت با هم جا‌به‌جا شده بود.
سید محمد قائم کاظمی بیدک رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد در این باره می‌گوید که همه کارها طبق برنامه پیش می‌رفت تا اینکه بر اساس اشتباهی که در تهران انجام گرفت، بر روی کیسه سووالات یاسوج لیبل دهدشت زده شده بود و بر روی کیسه سووالات دهدشت نیز لیبل یاسوج زده بودند که متأسفانه سووالات دهدشت و یاسوج با هم جابه جا شدند.
وی با بیان اینکه همه سووالات همزمان با سراسر کشور در یک ساعت خاص پلمپ شان باز می شود، گفت: وقتی متوجه این جابه جایی شدیم در سریعترین زمان سوالات را به حوزه ها برگرداندیم و کار انتقال انجام گرفت و ما با شورای تأمین و مسوولان امر هماهنگی لازم را انجام دادیم که در جریان باشند. و اعلام کردیم که آزمون با کمی تأخیر برگزار می شود.
کاظمی بیدک توضیح داد که در یاسوج این کار به خوبی مدیریت کردیم و بنده و نماینده سازمان جهاد دانشگاهی در بین متقاضیان حضور پیدا کردیم و برای آنها توضیح دادیم و آزمون در یاسوج با کمی تأخیر برگزار شد.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متأسفانه برخی با زدن حرف‌های بی نظمی ایجاد کردند که الحمدالله در یاسوج مدیریت شد و آزمون برگزار گردید.
کاظمی بیدک گفت: تأخیر در برگزاری آزمون، سبب شد تا حرف های بی اساس رونق بگیرد و حواشی ایجاد شود و به برخی حرف ها دامن بزنند. نماینده سازمان جهاد دانشگاهی کشور در استان حضور دارند و در جریان تمام مسائل هستند.
وی گفت: ما طبق قانون باید در زمان خاصی که اعلام کردند، پلمپ کیسه سووالات را باز کنیم و وقتی صبح روز جمعه کیسه سوالات را باز کردیم، متوجه این جابه جایی شدیم و در سریعترین زمان صورت جلسه کردیم و سوالات را به یاسوج و دهدشت مجدداً انتقال دادیم.
سید محمد قائم کاظمی بیدک رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد با رد این حرف که سووالات لو رفت، گفت: سووالات لو نرفت، بلکه این جابه جایی این اشکال را به وجود آورد و نهایتا آزمون در هر سه حوزه دهدشت، یاسوج و گچساران برگزار شد.
 یکی از شرکت کنندگان این آزمون می‌گوید: این آزمون قرار بود راس ساعت 9 برگزار شود، اما تا ساعت۹:۳۰ دقیقه شرکت‌کنندگان منتظر سوالات بودند و خبری از توزیع سوالات نشد.
وی بیان کرد: بعد از دقایقی از بلند گو اعلام کردند که آزمون نیم ساعت با تاخیر شروع می‌شود که این موضوع موجب شک و شبهه در نحوه برگزاری آزمون و شروع اعتراض‌ها شد و برخی شرکت کنندگان حرف‌های می‌زدند.
این خانم شرکت کننده در آزمون ابراز داشت: بعد از این ماجرا مسئولان برگزاری ازمون اعلام کردند سوالات آزمون یاسوج اشتباهی به دهدشت فرستاده شده است و سوالات دهدشت در یاسوج است. برخی از شرکت کنندگان می‌خواستند بی‌نظی ایجاد کنند که ما به آنها گفتیم بالاخره سووالات جابه جا شده و ما هزینه کردیم، لطفاً بیاید بنشیند تا آزمون برگزار شود.
«لازم به ذکر است که اگر سووالات خدای نکرده در زمان دیگری مثل شب گذشته باز می شد شاید این اشتباه انجام نمی‌گرفت اما چونکه طبق قانون ساعاتی قبل از آزمون، پلمپ کیسه سوالات باز شد، و مسوولان متوجه این جا به جایی شدند و سریعاً کار انتقال انجام گرفت. متأسفانه تاخیر در جابه جایی این ابهامات و بی نظمی را به وجود آورد.»
این آزمون بر اساس ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور تأمین نیروی انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز ۲۰ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

armin
Iran, Islamic Republic of
سوالات ک پلمپ نبود!!!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
ما تا ساعت یک در حوزه پیام نور دهدشت موندیم برگزار نشد چه خبره معلوم نیست...
ازمون دهنده
Iran, Islamic Republic of
با سلام
امروز ازمون ساعت11برگزار شد کجا سوالات جابجا شده بودند. تا ساعت 11فقط و فقط اعتراض خانم ها رو شاهد بودیم. وقتی دیدند همه چی لو رفته برگه های بدون پلمپ تو دستشون دیده شده گفتند که سوالات جابجا شده چرا زودتر نگفتند. خیلی ها امتحان ندادند خیلی برگه پاره کردند و رفتند چرا ،ازمون ساعت8:30باید ساعت 11برگزار بشه.
شرکت کننده در ازمون
Iran, Islamic Republic of
آخه چه مدیریتی کردید وقتی نمی توانید کاری انجام دهید مگه مجبور ید اخه مسولین هماهنگی در یاسوج خیلی ضعیف بودند
حق
Iran, Islamic Republic of
چرا از حق دفاع نمیکنید اگه میخوای تا کل سوالاتو که قبل از امتحان ارسال شد برات بفرستمشو
Iran, Islamic Republic of
. شما که سلامتی سیدی
اکبر
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساط ته چطور فقط تو استان ما از این کارها می افته
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1