تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۰۷۵۰۰
در مراسم معارفه بخشدار جدید مارگون مطرح شد

لرکه‌ زن

۷
۱
لرکه‌ زن
کبنا ؛بالاخره محمد ملکی بخشدار سابق مارگون رفت و احسان دانشی جایگزین وی شد. دانشی هم در مراسم معارفه‌اش حسابی به تمجید از نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا پرداخت و گفت: غلام محمد زارعی «لرکه زن» ندارد.
دانشی تاکید کرد: تشکر ویژه می‌کنم از نماینده سخت کوش، پرتلاش، خستگی ناپذیر، همیشه در صحنه آشنا به قوانین و مقرارت که هم مجبور است تلفن کودک مناطق محروم را به رسم ادب پاسخ دهد و هم در تهران پیگیر امورات مردم از طریق مسئولان باشد.
وی ادامه داد: از دوست، همکار، برادر ارزشمند و ارزشی و جوان بسیار پرتلاش و با انگیزه دکتر کناری فرماندار بویراحمد، که امیدوارم بتوانیم اعتماد و محبت ایشان در زمینه معرفی اینجانب را به جای آوریم و بتوانیم در مراحل بعدی از ازمون سربلند، موفق و پیروز باشیم
دانشی تصریح کرد: استقرار نمایندگی برخی ادارات، تشکیل کمیته حل اختلاف، تشکیل کمیته نخبگان، تعامل و همکاری با ائمه جمعه و جماعات که ما مشهوربودیم به نور چشم ائمه جمعه و جماعات، تلاش برای حضور مسئولین شهرستانی و استانی در بخش، نشست مداوم با شوراها و دهیارها و شناسایی نقاط قوت و ضعف روستاها از جمله برنامه‌ها و اولویت‌هایم است.
پیگیری نمایندگی ادارات در مارگون، تشکیل کمیته حل احتلاف، تشکیل کمیته نخبگان، تعامل و همکاری با ائمه جمعه و جماعات که ما مشهوربودیم به نور چشم ائمه جمعه و جماعات، تلاش برای حضور مسئولین شهرستانی و استانی در بخش،نشست مداوم با شوراها و دهیارها و شناسایی نقاط قوت و ضعف روستاها از مهمترین برنامه‌های دانشی در مارگون اعلام شد.
رئیس شورای شهرستان بویراحمد نیز در این آئین با بیان اینکه مدیران و مسئولان دو گروه هستند، گفت: گروه اول کسانی هستند که خود را نماینده نظام اسلامی انقلابی و آرمان‌هایش می‌دانند و سعی می‌کنند وامدار آرمانهای امام و رهبری و شهدا باشند.
محمد دانشی‌نسب با اشاره به اینکه این گروه تحت عنوان مدیران انقلابی و جهادی و میدانی و مردمی و خاکی نه ماشین بیت المال دارند برای سفرهای درون و برون استانی، افزود: این گروه نه خط کش دارند که مردم را با آن اندازه بگیرند بلکه همه مردم مثل دانه‌های شانه برایشان یکسان است یعنی اینکه نه چراغ سبز برای عده‌ای خاص و چراخ قرمز برای عده‌ای دیگر، مدیران جهادی و انقلابی شاهدشان رسول است و حاکمشان خدا و محکمشان قیامت و جلسه تودیع و معارفشان شب اول قبر.
وی ادامه داد: دسته دوم کسانی هستند خویش را نماینده دولت و حزب و جناح و گروه و طایفه و فامیل و نور چشمان ایام انتخاباتی می‌دانند. شاید کسی عنوان کند که دولت نیز کارگزار نظام اسلامی می‌باشد و دولت و نظام از هم جدایی ندارد. بله بنده نیز تأیید می‌کنم که در حقیقت دولت نماینده نظام و قعطا این نظر نیز درست است.
سخنگوی شورای شهر مارگون بیان کرد: ولی در جاهایی دیده می‌شود که نگرش‌ها و نگاه‌ها؛ تصمیمات و رویکردها و عملکردها بوی حزب می‌دهد بوی جناح می‌دهد بوی طرفداری خاص می‌دهد.
دانشی‌نسب خاطرنشان کرد: آنقدر این پدیده نامیمون و شوم و بد و خطرناک در برخی جا رنگ لباس مقدس مدیریتی و بلاسری به خودش می‌گیرد که برخی از مدیران به عنوان مدیر عامل شرکت سهامی خاص به نام حزب و جناح و طایفه است با خط کش حزب گرایی و نگرش مدیریت سهام محوری مردم را به دوسته تقسیم می‌کنند ۱-وفادار به حزب ۲-منتقد و غیر وفادار به حزب.
وی با بیان اینکه در این بزنگاه‌هاست که ما شاهد چالش‌ها هستیم، اظهار داشت: برخی از این چالش‌ها در ایام انتخابات خود را نشان می‌دهد، چینش‌ها گزینش‌ها در کارگزاران صندوق‌ها و آراء، به عنوان مثال وقتی ایام انتخابات فرا می‌رسد بعضاً یک مدیر و مسئول که دیدگاه حزبی و صرفاً دولتی و جناحی دارد به گونه‌ای مهره چینی می‌کند که از لحاظ ظاهر کارش بدون عیب است.
دانشی‌نسب ادامه داد: صورتجلسات منظم- دقیق به گونه‌ای که مو لای درزش نمی‌رود ولی عملاً چینش‌ها و گزینش‌ها طوری مدیریت می‌شود که خروجی آن این می‌شود چه دزدی با چراغ آید گزیده‌تر برد کالا
امیداوریم در مارگون شاهد نگرش‌ها و نگاه‌های نظام اسلامی و انقلابی باشیم.
وی تصریح کرد: در پایان برای جناب آقای ملکی آرزوی توفیق دارم و از زحمات چندین ساله‌اش تقدیر و تشکر می‌نمایم و امیداورم در هر نقطه‌ای در آینده مشغول شود قرین بهروزی و سعات و خوشبختی باشد و برای بخشدار مارگون جناب آقای دانشی نیز آرزوی سلامتی و توفیق در امر خدمت رسانی به مردم دارم و همین جا اعلام می‌دارم که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی آماده هر نوع همکاری با ایشان هستیم و ما مجموعه اداری و در حقیقت خادمان این مردم نجیب و دوست داشتنی با صدای بلند اعلام می‌کنیم که هویت و شخصیت اصلی هر و مدیری و ما در نوکری و خدمت رسانی به شما امت حضرت امام هستیم.
دانشی‌نسب با تشریح انتظارات احاد مردم از بخشدار جدید مارگون گفت: پاسخگو نمودن مسئولین به مردم، موتور محرکه توسعه بخش در همه عرصه‌ها بخشدار می‌باشد و بر طبق قانون واحدهای اجرایی موظف به ارائه گزارش و عملکرد دوره‌ای خویش به بخشدار می‌باشند لذا انتظار می‌رود بخشدار عملکرد مدیران را رصد و مطالبات مردم را به انها گوشزد نماید و به مدیران کم کار و غیر مسئول تذکر بدهد.
وی یکی دیگر از انتظارات را پرهیز از نگاه‌های سیاسی دانست و بیان کرد: یکی از مهمترین موانع و چالش‌های توسعه در بخش مارگون نگاه‌های حزبی و جناحی می‌باشد و مردم بزرگترین قربانی این امر هستند. همگرا کردن همه نیروهای موثر مذهبی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در بخش از مهمترین مسئولیت‌های بخشدار می‌باشد لذا انتظار می‌رود بخشدار محترم فارغ از نگاه‌های سیاسی و کلیشه‌ای در راستای خدمت به مردم اقدام کند.
دانشی‌نسب یکی دیگر از انتظارات را عملیاتی کردن پروژه‌هایی که وعده و قول انها به مردم داده شده عنوان کرد و افزود: وقتی قولی از سوی مسئولین به مردم داده می‌شود سطح توقع و انتظارات انها می‌رود و درصورت عدم براوردن نیاز انها نارضایتی از وضع موجود به وجود میاید پروژه‌هایی بسیاری در سطح بخش مارگون به مردم وعده داده شده است که انتظار می‌رود با عملیاتی کردن انها در راستای خدمت به مردم‌گامی برواشته شود
وی خواستار مهاجرت مسئولین بخش ازمتن به حاشیه شد و عنوان کرد: متاسفانه در نزد برخی از مسئولین بخش در عمل این‌تصور وجود دارد که بخش فقط شامل محدوده شهر می‌باشد و از حاشیه شهر مارگون و روستاهای اطراف غافل می‌باشند درصورتی‌که مناطقی در حاشیه بخش وجود دارد ازجمله سیلاب کلوار و زیلایی که از حداقل امکانات زندگی از جمله اب اشامیدنی و راه محروم و اسیب های اجتماعی همانند اعتیاد بشدت انها را تهدید می‌کند، از طرفی این‌مناطق به خاطر اب و هوای مناسب فرصت خوبی برای سرمایه گذاری می‌باشد، لذا انتطار می‌رود مسئولین به این امر توجه جدی کنند.
دانشی‌نسب یکی دیگر از انتظارات را هدفمند کردن عملکرد دهیاران و شوراها عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه به دلیل نگرش‌های قومی و طایفه‌ای به شورا و دهیار نگاه‌های تعصب الود یکی از مهمترین موانع پیشرفت روستا از طرف این‌ها می‌باشد لذا انتظار می‌رود عملکرد شوراها هم در زمینه مالی و هم در زمینه اجرایی رصد و کنترل شود و انها ملزم به پاسخگویی در حیطه عملکرد خود به مردم شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر رئیس شورای شهر با فرهنگ مارگون جناب دانشی عزیز
Iran, Islamic Republic of
یاعلی ازالان تااسفند98وقت داری که لرکه بزنی سعی گن ازترس لرکه نزنی محکم لرکه بزن فقط احتیاط کن مثل ملکی برسرت نیاد
مارگون
Iran, Islamic Republic of
بله اقای بخشدار علی ارمون خوب سی زارع لرکه ایکنم
صادق ر
Greece
باارزوى موفقيت وتبريك خدمت مهندس احسان دانشى
صادق ر
Greece
باارزوى موفقيت وتبريك خدمت مهندس احسان دانشى
آشنا
Iran, Islamic Republic of
به نظر من آقای دانشی یک فرد اصولگرای اصلاح طلب هستن ایشون درسته که طنز پرداز شبکه ا ستانی بودن ولی همیشه در قالب طنز به مشکلات مردم شهر و روستا می پرداختن ایشان بسیار عالی و به جا بین مردم و مسولین در سمت قبلی خود که بخشدار پاتاوه هم بودن ارتباط برقرار کردن . و تونستن رضایت ۱۰۰درصدی مردم پاتاوه رو به خود اختصاص بدن. موفق و موید و پیروز باشید برادر دانشی اصل. اگه بی احترامی بهتون شده از طرف سایتا باید عرض نیش عقرب نه از روی کین است اقتضای طبیعتش این است
Iran, Islamic Republic of
لرکه به درمجلس بایدزد عملکردخوبی تاکنون نداشته است ای گپل دل خش کنی برای حفظ پست راولش کن بگو چکارکرده است جناب زارعی سخت کوشی وی فقط برای بوده است ولاغیر
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1